Okkaby Svart Fredag 20:36 Link til dette innlegget Svart Fredag 20:36 sap_2000 skrev for 3 timer siden: Fikk litt klump i halsen når du skulle selge. Det vet jeg inderlig godt ikke har vært en avgjørelse du tar lett på. Innerst inne håper jeg båten ikke blir solgt og du får en telefon fra Hamar eller andre steder 🙂 vi ringes etterpå min venn. nå kom @Okkaby inn døra her i selveste okkaby 🙂 Altid hyggeligt å hilse på ja. Litt travelt idag, men kommer altid nye muligheder 🙂👍 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart igår klokken 12:47 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:47 alphaman skrev On 17.10.2025 at 14.15: vask motorene og ta nye bilder Vask av maskinene har ikke stått hvert øverst på lista av gjøremål når det er pågående arbeider. VegJoh skrev On 17.10.2025 at 14.36: Noe bedre dokumentert og ærlig båt skal du lete lenge etter. ref denne tråden her ❤️ LAKA skrev for 19 timer siden: Lykke til med salg! Det skal noe til å treffe på en mer ærlig og redelig selger enn deg, så dette bør gå bra. Så får jeg håpe du får dekket en del av alle de utgiftene du har hatt med båten. ❤️ sap_2000 skrev for 19 timer siden: Fikk litt klump i halsen når du skulle selge. Det vet jeg inderlig godt ikke har vært en avgjørelse du tar lett på. Innerst inne håper jeg båten ikke blir solgt og du får en telefon fra Hamar eller andre steder 🙂 vi ringes etterpå min venn. nå kom @Okkaby inn døra her i selveste okkaby 🙂 ❤️ Ringer deg om litt. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
SoBo Svart igår klokken 13:41 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:41 Det kom uventet. Blir det ny bobåt nå eller flytter du på land ? Uansett lykke til med salget Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
176-671 Svart igår klokken 13:46 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:46 Oi. Den kom brått på! Lykke til! Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Blouberg Svart igår klokken 15:18 Link til dette innlegget Svart igår klokken 15:18 Oi, dette var triste nyheter, håper at salget går greit! Som mange andre har sagt, bedre dokumentert båt finnes vel ikke i landet! Hilsen fra Istanbul (Her er det mye båttrafikk!) Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
XardasKSP Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden @enslagsgjest Vel har akkurat hatt båt uten at det gav særlig mye glede uten fisk i Skagerrak og uten "innholdet" (som likte havet og turer på det osv, lang historie litt av det inne i mitt emne. Men holder faktisk på med siste forsøk for å "vinne tilbake lykken") hvor jeg hele tiden tenkte på "hvordan hadde dette blitt likt". Og akkurat nå er verste mulige øyeblikk for å betale 1,4 mill. Hadde det vært sånn sommern neste år så hvorfor ikke. Verste som kan skje er vel at motorene sier takk og farvel og man taper 1,4 mill men akkurat nå holder jeg på å løse en personlig privatsak og foreldra selger huset for å kjøpe noe flott i Polen siden de skal flytte bare det blir solgt osv. Men hadde seriøst kjøpt den om den var annonsert ifjor da jeg kjøpte den jeg hadde nå eller om den er uslogt til neste år vår/sommer (eller til alt er klart og foreldre ferdigflytta til Polen). Hadde alltids lyst på slik Storebro selv om akterenden hadde vært ikke noe kos for fiskeforsøka siden den er så høyt oppe, men jeg ville jo bare tatt den med til Polen siden tror at ideen om Sørøya blir for dumt om stormene der er så sterke at de kverker båten under vinterlagring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.