Komodo Svart 18.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2025 Blir lekkert dette her Chilli S. Kommer på inspeksjon når putene er montert Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 Jeg vil med dette få ønske dere alle en riktig god og fredelig jul og et godt nyttår!🧑🏻🎄🎄☃️🥰 At dere følger med og backer meg opp med oppmuntring og gode råd i all denne Storebrogalskapen betyr mer enn dere aner!!! ❤️❤️❤️ Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lassepelle Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 God jul 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 God jul ønskes til deg og dine fra Miss Bianca med mannskap Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
GMM Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 Riktig God Jul! Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 God jul Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 Sender med dette et ønske om en alle tiders julefeiring i Storebroen fra oss her på Asmaløy også. Kos deg med pinnekjøtt, vi snakkes Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hekri Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 ⛵️ ⚓️🛥 Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
VegJoh Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 God jul 🎄🎅🏻🛥️ Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
Pequod Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 God jul! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Fairline35 Svart 25.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2025 God jul og godt nyttår🎅🏻Alltid spennende å se innom denne tråden, ofte lærerikt også👍 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2025 Vel overstått Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode venner Pensjonist Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2025 Tusen takk for alle ønsker om en god jul!🥰 Og det ble det! Høyt til fjells i Begnadalen hos min kjære datter! Nå er jeg tilbake i båten og skal forberede skifte av frostvæske på jernklumpene i kjelleren! Det tror jeg kan bli lærerikt og interessant for mange!👍👍 Deginitivt inkludert undertegnede!👍👍😃😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 30.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2025 Det nærmer seg ny salong!😃😃 Bare noen knapper unna! Og puter!😃😃 Sokkelen er også ferdig trukket om. Forsterkning i bunnen. Og knappene bare venter på montering! Gleder meg virkelig til å få dette på plass!🤩🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hekri Svart 30.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2025 Det er nesten galt å si at dette er dritfint! 😀. Men fint er det. Det ser vakkert ut! Mye penere enn det gamle slitte grå. Du må si ifra dersom det skulle være behov for prøvesitting! Regner med at det blir lagt på et "hverdagstrekk", og at møkkete maskingutter må sitte på noe annet. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Komodo Svart 30.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2025 Dette blir et skikkelig løft på interiøret! Snart bare utvendig lakkering og nating av dekk som gjenstår, så framstår skuta som en helt annen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 30.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2025 Hekri skrev 1 time siden: Det er nesten galt å si at dette er dritfint! 😀. Men fint er det. Det ser vakkert ut! Mye penere enn det gamle slitte grå. Du må si ifra dersom det skulle være behov for prøvesitting! Regner med at det blir lagt på et "hverdagstrekk", og at møkkete maskingutter må sitte på noe annet. Silkebukser vil bli utdelt!😂😂😂 Og med slitestyrken på dette stoffet må man prøvesitte et par hundre tusen ganger før det synes!😂😂😂 Så det er bare å komme!😄😄 Komodo skrev 1 time siden: Dette blir et skikkelig løft på interiøret! Snart bare utvendig lakkering og nating av dekk som gjenstår, så framstår skuta som en helt annen. Jepp! Jeg leter etter arbeidslyst og pågangsmot!🫣🫣🫣😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
VegJoh Svart 31.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2025 Det blir inspeksjon ja 👍 lekkert 🤩 Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
Bonus Svart 31.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2025 Jeg kom plutselig over denne igjen. Gammel men fortsatt god Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 31.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2025 VegJoh skrev for 5 timer siden: Det blir inspeksjon ja 👍 lekkert 🤩 Gleder meg til å ha samling om bord!😄😄😄 Bonus skrev 44 minutter siden: Jeg kom plutselig over denne igjen. Gammel men fortsatt god Den var mitt i smørøyet!😂😂😂 Herlig! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 31.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2025 Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år!!! Og tusen takk for følget i 2025! Galskapen fortsetter i 2026!!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Cheyenne Svart 31.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2025 Chilli Solbris skrev 47 minutter siden: Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år!!! Og tusen takk for følget i 2025! Galskapen fortsetter i 2026!!! Takk I like måte. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Fredag 17:55 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 17:55 Før den nye salongen skal på plass måtte jeg selvfølgelig finne på at jeg måtte trekke noen rør til utekontakt 220 volt og at jeg ville isolere. Mot yttervegg. Om jeg ikke har rotet i båten før, så har jeg i hvert fall gjort det nå!!!😵💫😵💫 Men etter at bildene er tatt har jeg støvsuget og vasket ned på alle steder hvor jeg ikke kommer til når alt er montert opp igjen. Hullet jeg boret går ut til et skott på akterdekk hvor jeg har satt inn trekkerør for 220 volt. Vil ikke blande 24 volt og 220 volt. Veggene er sandwich-konstruksjon så det finnes ikke kuldegjennomslag fra utsiden. Helt utrolig hvor godt divinycell isolerer. 😵💫 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Olevine Svart Fredag 23:19 Link til dette innlegget Svart Fredag 23:19 Chilli Solbris skrev for 5 timer siden: Vil ikke blande 24 bolt og 220 volt. Nei, det hadde blitt en meget uheldig blanding Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Lørdag 08:57 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 08:57 Olevine skrev for 9 timer siden: Nei, det hadde blitt en meget uheldig blanding 😂😂😂 Rettet nå!!!🤣🤣🤣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.