5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 (redigert) 9 minutes ago, Seilars said: Sikker på at det ikke er motsatt? Synest det står RA på det du testet på onsdag. 100% sikker. Har vært på mail med batteripoolen i hele formiddag. De kan forsikre meg om at RA og DC er samme batteri. "Hej, Nej, det är samma batteri. Blev lite rörigt innan produktnamnet bestämdes. " Redigert 17.April.2020 av scamπ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Vi har delvis rett begge to. Det står RA på klistremerke på toppen, og DC på siden Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 scamπ skrev 18 minutter siden: 100% sikker. Har vært på mail med batteripoolen i hele formiddag. De kan forsikre meg om at RA og DC er samme batteri. "Hej, Nej, det är samma batteri. Blev lite rörigt innan produktnamnet bestämdes. " Bullshit!! Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 https://www.ritarpower.com/ Du kan jo studere litt på nettsidene til ritar. Nå skal den batteripoolen være glad det ikke er jeg som er kunden! Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 3 minutes ago, Seilars said: https://www.ritarpower.com/ Du kan jo studere litt på nettsidene til ritar. Nå skal den batteripoolen være glad det ikke er jeg som er kunden! Ja, det står det jo svart på hvitt at DC tåler flere utladninger. Lyst å bistå meg litt på PM eller telefon? Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 PM sendt Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 https://www.ritarpower.com/uploads/ueditor/spec/RA12-80.pdf https://www.ritarpower.com/uploads/ueditor/spec/DC12-80.pdf Helt i bunnen ser man endel kurver, se feks. antall 100% DOD som de to «like» batteriene skal kunne levere. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 scamπ skrev for 3 timer siden: 100% sikker. Har vært på mail med batteripoolen i hele formiddag. De kan forsikre meg om at RA og DC er samme batteri. "Hej, Nej, det är samma batteri. Blev lite rörigt innan produktnamnet bestämdes." Dette her var drøyt! Kan det være så enkelt at de produserer en type batteri, men setter på forskjellige klistremerker og markedsfører dem som ulike produkter? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 28 minutes ago, Komodo said: Dette her var drøyt! Kan det være så enkelt at de produserer en type batteri, men setter på forskjellige klistremerker og markedsfører dem som ulike produkter? Det blir litt spekulering, men ja, tanken har slått meg også. Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Hva er vekten på det nye batteriet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 (redigert) 1 hour ago, Seilars said: Hva er vekten på det nye batteriet ditt? 23,26 KG. Så det er vel innafor toleransekrav på +/- 2% Redigert 17.April.2020 av scamπ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Nå har jeg satt igang en utladningstest på det nye batteriet. 12,5V etter 2 timer med halogenpæra. Legger meg nå, så blir det spennende å sjekke volten i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Oh shit. Nok en søvnløs natt ?? Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 32 minutes ago, Fantino said: Oh shit. Nok en søvnløs natt ?? Haha Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Skulle ikke du legge deg for over 1 time siden? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
5nacks Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 9 minutes ago, Lars H. said: Skulle ikke du legge deg for over 1 time siden? Jo, stemmer det. Men, så datt jeg inn i en episode av Wallander Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Koster ikke mye for en kapasitetsmåler fra Kina: https://banggood.app.link/Ki5frfqKi5frfqML5 Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Status nytt batteri etter 10t 40 min: 11,99V 44Ah forbrukt Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 12t 40 min: 11,86V Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 16 timer 68ah 11,8V Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Høres jo godkjent ut! ? Men blir liggende søvnløs og tenke på stakkaren som får utlevert det andre batteriet med 60 mOhm indre motstand.. ? Ser ikke bort fra at det skjer Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 18 minutes ago, Fantino said: Høres jo godkjent ut! ? Men blir liggende søvnløs og tenke på stakkaren som får utlevert det andre batteriet med 60 mOhm indre motstand.. ? Ser ikke bort fra at det skjer Da er vi mannsterke og klar til å bistå, her på båtplassen Etterspurte forresten datablad på batteriet, fikk tilsendt datablad for DC, ikke for RA. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 scamπ skrev 3 minutter siden: Etterspurte forresten datablad på batteriet, fikk tilsendt datablad for DC, ikke for RA. Kanskje ikke så rart, siden de påstår at de er identiske... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
5nacks Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 12 minutes ago, Komodo said: Kanskje ikke så rart, siden de påstår at de er identiske... Jeg svarte og ba om datablad for det batteriet jeg fikk utlevert (ra12-75m-f11), så får vi se hva de sier :) Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Ikke fått noe nytt datablad. Men, batteriet bestod utladningstesten. Så da kobler jeg batteriene sammen etter jeg har fått lada det opp igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.