SRA Svart 23.Mai.2006 Del på Facebook Svart 23.Mai.2006 innlegg nr 100 med lokkeord Sex - så da må man vel fastslå sex "selger" Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 23.Mai.2006 Del på Facebook Svart 23.Mai.2006 Det er nå engang slik i vår primitive verden at det er bedre med en hel sex enn sex halve fulle. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
rogeri Svart 24.Mai.2006 Del på Facebook Svart 24.Mai.2006 Ja jeg løfter den fram igjen, slik at flere kan koke suppe på denne spikeren, her var det mange dype og reflekterte innlegg!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
havørnen Svart 24.Mai.2006 Del på Facebook Svart 24.Mai.2006 Ja jeg løfter den fram igjen, slik at flere kan koke suppe på denne spikeren, her var det mange dype og reflekterte innlegg!!!!!! nam nam Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 25.Mai.2006 Del på Facebook Svart 25.Mai.2006 Jeg synes jaggu at det er en manns plikt å holde liv i denne tråden ved å si at......nå går jeg å legger meg og holder liv i denne tråden....og i morgen har jeg mange båtrelaterte ting&tang å fortelle om .....osv..... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Høvdingen Svart 25.Mai.2006 Del på Facebook Svart 25.Mai.2006 Ja,ja sånn går no dagan! Sitér dette innlegget Link to post
havørnen Svart 25.Mai.2006 Del på Facebook Svart 25.Mai.2006 Jeg synes jaggu at det er en manns plikt å holde liv i denne tråden ved å si at......nå går jeg å legger meg og holder liv i denne tråden....og i morgen har jeg mange båtrelaterte ting&tang å fortelle om .....osv..... Kan du ikke heller fortelle om hva du gjorde når du la deg. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 No som sommaren endeleg har etablert seg nordafor har denne tråden fått ny aktualitet. For det er ikkje til å komme i frå at veret har betydning. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Med 20 dager i strekk med over 20 grader har i alle fall forholdene lagt godt tilrette her i Bergen. Håper alle har brukt varmen til det beste. Det er varme nå i kveld også, skulle gjerne vært i båten :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Ingen kommentar..... Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Verrie Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Ingen kommentar..... Utover det at lanternemast trenger en real nedpussing og behandling mener du???????? Fysjom, den så noe slitt ut....... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Man forstår jo at du har bedre ting å gjøre enn å pusse masten ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
NilsPils Svart 12.August.2006 Del på Facebook Svart 12.August.2006 Eller kanskje feil mast....? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Blåsa Svart 12.August.2006 Del på Facebook Svart 12.August.2006 Det blir vel en stund før denne linken er aktuell for meg.... Sukk Sitér dette innlegget Link to post
Balo Svart 11.September.2006 Del på Facebook Svart 11.September.2006 Dårlig gjort, jeg som trengte et avbrekk fra å lese innlegg, men til neste sommer skal jeg gi deg et en rapport om sex i båt he he Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.September.2006 Del på Facebook Svart 11.September.2006 Det blir vel en stund før denne linken er aktuell for meg.... Sukk Ja ja, du har nå utsikt til en berømt fallos, slik at du kan henvise eventuelle interesserte til hva so er i vetne når plattgatteren er ferdig!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
CB. Svart 11.September.2006 Del på Facebook Svart 11.September.2006 Rart at en slik tråd skal ha så stor oppslutning Likte den med trusa i masten. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
FredT Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Likte den med trusa i masten. Erfaringen med kvinnelige små bekledningsgjenstander er begrenset skjønner jeg ;-)) FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
power Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 (redigert) Erfaringen med kvinnelige små bekledningsgjenstander er begrenset skjønner jeg ;-)) FredT Alle kan ta feil kl 01,55 om natten En brystholder, ofte omtalt ved forkortelsen BH (skrives også behå), er et klesplagg for kvinner. Plaggets formål er å støtte opp kvinnens bryster. En brystholder kan være en del av en kvinnes undertøy, men den kan også være en bekledning som brukes synlig Redigert 12.September.2006 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 .....eller som heises opp i båtens mast som et signal om endelig seier og underkastelse. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Javi Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 En brystholder, ofte omtalt ved forkortelsen BH (skrives også behå), er et klesplagg for kvinner. Plaggets formål er å støtte opp kvinnens bryster.En brystholder kan være en del av en kvinnes undertøy, men den kan også være en bekledning som brukes synlig Kan fåes i to versjoner: Push-up og push-down! Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Kan fåes i to versjoner: Push-up og push-down! Push down kommer av seg selv, det eneste som kryper oppover på en kvinnekropp med alderen er nok tannkjøttet Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Javi Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Push down kommer av seg selv, det eneste som kryper oppover på en kvinnekropp med alderen er nok tannkjøttet Det er vel newton som står bak dette......... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 For å sitere Homer Simpson (I anledning en stadig mer hengende ølvom...): Stupid gravity!!! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.