Blåsa Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 (redigert) Ja ja, du har nå utsikt til en berømt fallos, slik at du kan henvise eventuelle interesserte til hva so er i vetne når plattgatteren er ferdig!! Markedsføring er en stor del av yrket mitt. Har lært at ved å oppnå oppmerksomhet på et område, så er det over eksponering og gjentakelse som teller Redigert 12.September.2006 av Blåsa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blåsa Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 For å sitere Homer Simpson (I anledning en stadig mer hengende ølvom...): Stupid gravity!!! eller...... DOH!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Markedsføring er en stor del av yrket mitt. Har lært at ved å oppnå oppmerksomhet på et område, så er det over eksponering og gjentakelse som teller En viktig del av markedsføringer er også å ikke skape forventninger som ikke kan oppfylles. Det medfører bra negative etterkjøpsfølelser Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 (redigert) Jeg får sitere en venn av meg,ikke rart tråden blir laaang "En mann uten en Kvinne er en kropp uten sjel. Mannen vil alltid trenge Kvinnens ”woman power”. Det er kvinnen som lager redet . Hun er selve hjertet og sjelen av familielivet. Det er hun som forbereder neste generasjons menn og kvinner. En harmonisk kvinne sammen med sin harmonisk mann skal skape harmoniske barn. En harmonisk kvinne er som er oppmerksom på sin WOMAN POWER og bruker den." Min egen kort versjon: Den harmoniske kvinnen er for sin mann både forrett , hovedrett og dessert i en og samme person og gjerne blondine Redigert 12.September.2006 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
vikers Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Med Barsk I på 3300 kg. ristet det i masta! Med Barsk II på 4900 kg. rister det ikke! .... Betyr det at når jeg nå har anskaffet meg treseiler med 14 meter mast, og med en vekt på 3800 kilo - da rister det litt? Finnes det forøvrig et signalflagg som forteller: " Kapteinen er opptatt under dekk" ? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Med Barsk I på 3300 kg. ristet det i masta! Med Barsk II på 4900 kg. rister det ikke! .... Betyr det at når jeg nå har anskaffet meg treseiler med 14 meter mast, og med en vekt på 3800 kilo - da rister det litt? Finnes det forøvrig et signalflagg som forteller: " Kapteinen er opptatt under dekk" ? Redigert.......jeg har problemer me systemet her idag - får ikke lest mange av innleggene...så i tittel på et tidligere emne at dette allerede var omtalt.. Noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt den listevisningen på alle svar jeg har nå...ser kun ett innlegg, og resten er i listeform under???? Send IM, da jeg altså ikke får lest svar på trådstart... Takk for all hjelp her... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
CB. Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 (redigert) Betyr det at når jeg nå har anskaffet meg treseiler med 14 meter mast, og med en vekt på 3800 kilo - da rister det littFinnes det forøvrig et signalflagg som forteller: " Kapteinen er opptatt under dekk" ? Det hadde vært fint du. Som kjent løper en blondine raskere med kjolen løftet opp enn en mann med buksene nede... Redigert 12.September.2006 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
vikers Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Så løste Ingar problemet for meg, og jeg er igjen "på nett". :) Men Contraband.....Blondinene kommer jo aldri langt unna... Blondineskjøte festes selvfølgelig ved ombordstigning. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Hallaron Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Kan fåes i to versjoner: Push-up og push-down! nei nei nei ! Det finnes tre varianter: Diktatoren, frelsesarmeen og pressen! Diktatoren; Samler massene Frelsesarmeen ; Løfter de falne Pressen ; gjør en mygg til en elefant 1/2-geir Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
MaJa Strømsgodset Svart 29.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2006 Det går an å gå på stranda også Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2006 (redigert) Min egen kort versjon: Den harmoniske kvinnen er for sin mann både forrett , hovedrett og dessert i en og samme person og gjerne blondine Og svensk :-) Joda310 Gift med svensk blondine Redigert 29.Oktober.2006 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
NilsPils Svart 30.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2006 Det går an å gå på stranda også Hvordan går det an å ta dama på rumpeballene med begge hender uten at tomlene vender innover? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Nautilus Svart 30.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2006 Du står bak henne, NilsPils. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 30.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2006 eller krysser hendene Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Kenneth Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Du står bak henne, NilsPils. Da må han som lagde avtrykket ha meget merkelige håndledd Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Jeg må ærlig innrømme, at når jeg så det akterspeilet, så var det ikke akkurat hvilken vei tomlene vendte den første tanken som slo meg... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Ben Sin Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Samme her Boywonder Sitér dette innlegget Link to post
ELISE 1 Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Jeg må ærlig innrømme, at når jeg så det akterspeilet, så var det ikke akkurat hvilken vei tomlene vendte den første tanken som slo meg... Helt enig, skjønner spørsmålet om håndledd og tommel men forstår ikke helt problemet Sitér dette innlegget Hanto 24 Link to post
dlbat Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Betyr det at når jeg nå har anskaffet meg treseiler med 14 meter mast, og med en vekt på 3800 kilo - da rister det litt? Finnes det forøvrig et signalflagg som forteller: " Kapteinen er opptatt under dekk" ? Sitér dette innlegget Link to post
dlbat Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Betyr det at når jeg nå har anskaffet meg treseiler med 14 meter mast, og med en vekt på 3800 kilo - da rister det litt? Finnes det forøvrig et signalflagg som forteller: " Kapteinen er opptatt under dekk" ? Signalflagg: BH i masta må vel være godt nok Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Sånn omtrent slik som dette? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
my lady Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 nei er vi i båten sier mor nå har jeg fri,javel da går vi på land ha ha . Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 31.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2006 Jajajajajaja, man klarer vel det man vil. Ingen båt er for liten, tullediskusjon, man gjør det man føler for der man føler for å gjøre det, uavhengig av nærliggende snusfornuftiget gubber. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 15.Januar.2007 Del på Facebook Svart 15.Januar.2007 Sex og samliv om bord http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=125528 Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 15.Januar.2007 Del på Facebook Svart 15.Januar.2007 kan jo kjøre opp denne flagg rekka i masten, enten holder folk seg vekke, eller det vanker aplaus. Da flagger man i allefall hva man holder på med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.