Hakkannen Svart 28.August.2024 Link til dette innlegget Svart 28.August.2024 De har ikke ringt fra Lotto (enda), så det er bare å beklage, det ser ikke ut for at det blir verken 199 999 eller 200 000 på deg i denne omgang Hulda. Lotto = ren svindel, noe denne kvelden virkelig beviser. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.August.2024 Link til dette innlegget Svart 29.August.2024 Nei, jeg gikk ikke bort og kjøpte ny bil i påvente av pengedrysset. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 29.August.2024 Link til dette innlegget Svart 29.August.2024 Hulda skrev 42 minutter siden: Nei, jeg gikk ikke bort De ryktene er nok overdrevet ja? Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Da er visst jakta på båtplass igang igjen, så kanskje det blir nye prosjekter å følge med på... Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
index Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Så bra, da er vi i gang igjen! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hulda Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September De overgår til og med Hulda i det å ikke gi opp. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Spørs hvor mye de egentlig har lært av forrige runde. Noen som vet hva som skjedde med båten i Frankrike? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Her er forøvrig båten: https://www.finn.no/408348047 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Okkaby Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September enslagsgjest skrev 1 time siden: Her er forøvrig båten: https://www.finn.no/408348047 Et nytt endeløst prosjekt. La merke til "Båten er i stål å trenger sjekkes for rust" Er nok en grunn den er gratis tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Sveiseapparat, vinkelsliper og jernplater, ikke noe problem. Til våre er den klar for oseanet. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Hulda skrev 4 minutter siden: Sveiseapparat, vinkelsliper og jernplater, ikke noe problem. Til våre er den klar for oseanet. Har Sverre lært seg å sveise nå kanskje hehe Men så var det de penger igjen tenker jeg. Men får prøve følge med om de er online med prosjektet denne gangen også Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Fare over den forsvant til noen andre. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Okkaby Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Roger jo skrev for 2 timer siden: Fare over den forsvant til noen andre. Så det ble ditt Vinter prosjekt dette ja Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September Den båten er jo midt i blinken ...har fliselagt bad så hva kan gå feil? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September pipe skrev for 1 time siden: Den båten er jo midt i blinken ...har fliselagt bad så hva kan gå feil? Du plutselig sitter på havbunnen når du sitter på dass og det har rustet hull i bunn av båten Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September Okkaby skrev for 15 timer siden: Så det ble ditt Vinter prosjekt Nei, håper den kommer på land fort. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.