Jump to content

Bergtatt! En oppgradering på dugnad og spleis! Step by step! Pequod ut på nye eventyr


Chilli Solbris

Recommended Posts

lang-sommerferie skrev 1 time siden:

Synd dere holder til på feil side av fjorden, gammern har jo ikke vært ute i båt på 1.5år nå, bare bobil som står i topplokket hans (og seff elektriske biler som har masse strøm på forbruksbatteripakka, men ikke på startbatteriet) 

Du får dra med en generator med startstrøm og dra dere over for tur begge to! 9. juni!😊

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Chilli Solbris skrev 6 minutter siden:

Du får dra med en generator med startstrøm og dra dere over for tur begge to! 9. juni!😊

 

Bedre og låse han fast i en racerbåt med håndjern, møte dere på fjorden, henge på slep noen timer, så kjøre han hjem igjen. Jeg fikk husarrest når jeg var liten, da kan han få sjøarrest nå som han er voksen 😁 bobil er for landkrabber

Link to post
Share on other sites

lang-sommerferie skrev for 7 timer siden:

 

Bedre og låse han fast i en racerbåt med håndjern, møte dere på fjorden, henge på slep noen timer, så kjøre han hjem igjen. Jeg fikk husarrest når jeg var liten, da kan han få sjøarrest nå som han er voksen 😁 bobil er for landkrabber

😂😂😂

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev for 13 timer siden:

Dette kunne jeg selvsagt tenkt meg å være med på. Dog har jeg nattvaktuka mi da, men mulig jeg kan ta natt til lørdag og søndag fra båten.

 

Si du skal skrive om båt!😁😁

lassepelle skrev for 10 timer siden:

Passer for meg 9 juni :)

Supert!😊

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev On 30.3.2023 at 9.12:

Dette kunne jeg selvsagt tenkt meg å være med på. Dog har jeg nattvaktuka mi da, men mulig jeg kan ta natt til lørdag og søndag fra båten.

 

Si du skal skrive om båt!😁😁

lassepelle skrev On 30.3.2023 at 12.22:

Passer for meg 9 juni :)

Supert!😊

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei på dere!

En travel vår gjør at ting kommer litt i siste liten!

Det blir IKKE båttur fredag 9. juni. 
Båtnaboen min gikk bort for en tid tilbake og jeg fikk beskjed i dag om at det blir askespredning på fredag kl 16.

@Pequod er jo på tur også så jeg er usikker på om han hadde rukket hit til den 9.  

Jeg ønsker å finne en ny dag i august. Kommer tilbake!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Chilli Solbris skrev 49 minutter siden:

Hei på dere!

En travel vår gjør at ting kommer litt i siste liten!

Det blir IKKE båttur fredag 9. juni. 
Båtnaboen min gikk bort for en tid tilbake og jeg fikk beskjed i dag om at det blir askespredning på fredag kl 16.

@Pequod er jo på tur også så jeg er usikker på om han hadde rukket hit til den 9.  

Jeg ønsker å finne en ny dag i august. Kommer tilbake!

Jeg er nok ikke på tur, men er inne i nattvaktuka mi! Men siden du jo skrev at du måtte komme opp med en alternativ dato, så har jeg ikke gjort noe med tanke på å få fri eller jobbe fra båten den datoen uansett.

 

Når det gjelder datoer for turene mine, så skal jeg i utgangspunktet ut på tur fra ca. 12. til 27. juni, og deretter hovedturen fra ca. 6. august til 24. september.

 

I juli har jeg en friuke fra 6. til 14, men den hadde jeg tenkt til å bruke til å få ferdig forkabinen med hjelp fra døtrene mine.

Link to post
Share on other sites

Chilli Solbris skrev for 2 timer siden:

Jeg ønsker å finne en ny dag i august. Kommer tilbake!

Alternativ i august høres ut som en bra plan. Ser ut som om det blir kollisjon for mange nå i juni, og det blir det for meg også. Som du vet er vi jo på Kypros nå, i full gang med å tjuvstarte sommeren 😎 🏊‍♂️ 🍉 🍸

 

Men august kan jo også fort bli en travel måned. Husk på den 7. og 8. 😉

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev 22 minutter siden:

Alternativ i august høres ut som en bra plan. Ser ut som om det blir kollisjon for mange nå i juni, og det blir det for meg også. Som du vet er vi jo på Kypros nå, i full gang med å tjuvstarte sommeren 😎 🏊‍♂️ 🍉 🍸

 

Men august kan jo også fort bli en travel måned. Husk på den 7. og 8. 😉

De datoene står med rødt i kalenderen!😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...