mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Snart nystekte baguetter Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Siggjo fra nord Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 (redigert) Mellom Selbjørn og Huftarøy har jeg ikke gått før. Redigert 8.April.2023 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Herfra og helt ut til Marstein er det nok 20 cm bølge tilsammen. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.April.2023 Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Utrolig flott tur. Takk for mange fine bilder Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 (redigert) Er nok ikke vondt å gå på jobb en slik dag. Bare hyggelig Bjørn. Har hatt kontakt med gammel eier, og innimellom takene følger han med. Redigert 8.April.2023 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Nok av fine motiver . Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Pirholmen lykt Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Austevoll. Blir nok ikke seiling i dag selv om vinden er helt oppe i 2 m/sek innimellom Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Påskeferie eller opplag? Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Herfra til Finnmark kan man nesten alltid se et oppdrettsanlegg. Det er plast, kjemikalier, lakselus, sykdommer og stygge bygg. Det betyr også yrende næringsliv, underskudd på arbeidskraft, boligmangel, bosetting i distriktene, liv på grendehusene og unger i barnehager og skoler langs hele kysten som holdt på å dø ut før laksen kom. Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Folgefonna ligger langs Sørfjorden i dag også. Ser ikke vondt ut for de som har valgt ski i påsken. Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Store Marstein fyr blir lite med en moderne supplybåt på siden Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Ser ut for at vi nærmer oss. Fiskesuppe og baguetter før vi rydder ombord. Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Jeg er bare på besøk på sjøen, så når jeg kommer over en flokk ærfugl går jeg helst rundt istedenfor å skremme de Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Stort nærmere Håkonsvern er det vel ikke lov å ta bilder. Tusen takk til familien som gav bort båten slik at jeg fikk disse fantastiske turene, og speiderne i nord med sitt angasjement for vanskeligstilte og handicappede får en fantastisk båt de neste 20 årene. 26 april henter de båten og har lovet å fortsette denne tråden. Steinar Sitér dette innlegget Mons Link to post
Lazyjack Svart 8.April.2023 Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 mons skrev 15 minutter siden: Jeg er bare på besøk på sjøen, så når jeg kommer over en flokk ærfugl går jeg helst rundt istedenfor å skremme de Tenk deg en verden hvor alle hadde den innstillingen! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.April.2023 Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Takker for flott tur! Hulda svinger også alltid utenom skapninger på sjøen, enten det er fugler eller kjerringr som svømmer i leia. La dem være i fred. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Sitér dette innlegget Mons Link to post
cosmic Svart 8.April.2023 Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Svinger og utenom,og prøver å ikke steresse dyrelivet unødig Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Takk for flotte bilder og fin reiseskildring. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Flotte bilder ,story og innsats for ungdommen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Byssen FHS Svart 25.April.2023 Link til dette innlegget Svart 25.April.2023 Da er reisen til Bergen igang, det blir en natt i Bodø hos gode venner. Så bær det på flyplassen og flyet går i morgen tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.April.2023 Link til dette innlegget Svart 25.April.2023 Så bra Blir spennende å følge dere videre nordover. Kommer båten til å få hjemhavn i Rødøy kommune? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Byssen FHS Svart 26.April.2023 Link til dette innlegget Svart 26.April.2023 On 4/25/2023 at 8:40 AM, Komodo said: Så bra Blir spennende å følge dere videre nordover. Kommer båten til å få hjemhavn i Rødøy kommune? Ja den får hjemhavn i Rødøy nærmere bestemt Gjerøy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.