fokus Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Under utrykning ? http://www.op.no/kultur/article5007688.ece Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Drammensfjorden inneholder adskillig is enda. Kun farbar for større fartøy. Utenfor Svelvikstrømmen er det kun drivis. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
aileenll Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Isen er sikker i fjordene i tvedestrand, målte i dag 50 cm! 0C på 2mdyp, 7C på 18 m. dyp. Men det beit ikke! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
ter-av Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Har tilbragt helgen i Horten gjestehavn. Isfritt og rene påskestemningen. Han som satte fra seg syklen sin i november må imidlertid muligens vente helt til april for å finne ut om noen har stjålet hjulene hans......... Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
fokus Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Snart 100 dager med snødekke. http://www.op.no/nyheter/article5008323.ece Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 12.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) Snakket med skippern på Kyane i dag. Han holdt på å lage råk inn i Leangbukta. Han rapporrterte at isen i år er langt seigere enn tidligere vintre. Is rundt 40 cm er ikke å knipse av. Han slet godt for å komme inn til båthavna i Leangbukta i dag. Vanntemperaturen i Drøbaksundet har ligget på rundt pluss 6 grader de siste dagene. Redigert 12.Mars.2010 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SiA Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Var i Nærsnes og så til "Ronja" i dag, på vannet, under burka, eller kanskje heller hijab, isfritt! +5,8 i vannet! Så også isbrytingen i Leangbukta, stilig. De fleste kommer nok ut til påske! Sees snart! Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Noen som vet om det er isfritt rundt hankø nå ? tenkte muligens å legge oss der i morgen istedet for bolærne Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 13.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2010 Isen utenfor Sætre minker for hver dag som går. Men den er mer seig i år enn tidligere. Det har vært en hard vinter. Her går vi gjennom Bergolmsundet rett vest for Oscarsborg. Gjennom jetteen. Strømmen kan være sterk her. Det var utrolig flott utpå i dag. En ønskedag for båtfolk. En hjelpende hånd til båtvenner på Sætre. Etter noen drag langs iskanten sprakk isen godt opp utenfor Sætrelandet. Hekkbølgene fra Astor i 11 mil. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hilmar 2 Svart 13.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2010 Astor skrev: Her går vi gjennom Bergolmsundet rett vest for Oscarsborg. Kloasundet for å være 100% Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Bitteliten Svart 13.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2010 (redigert) Enzo skrev: Noen som vet om det er isfritt rundt hankø nå ? tenkte muligens å legge oss der i morgen istedet for bolærne Det er et belte på ca 200 m N for fergeleiet som er islagt. ganske tykk sørpete is. Jeg kom inn fra N - så ut som det var åpent farvann til gjestehavna fra S - men er ikke sikker. Mellom Moss og Hankø er det isfritt - bortsett fra i Kurefjorden der isen ligger fra Taralden og inn. Redigert 13.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 13.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2010 Hilmar 2 skrev: Kloasundet for å være 100% Riktig det Hilmar, men det er flere som kjenner til Bergholmen, derfor tok jeg den varianten. Uansett flott utpå i dag. Har du luftet Hilmar 2? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
lippert Svart 13.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2010 Havna på Tjøme i dag. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Ikke noe is i vår havn på bjorøy, nermere bestemt Skipperviken... Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bonus Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Da sier vi takk for denne gang til isen i Mossesundet. Hyggelig så lenge det varte, men nå er det (pinadø) nok! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 (redigert) Dvs at man kan gå inn Mossesundet noenlunde isfritt fra Son og inn? Redigert 18.Mars.2010 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Jeg ser ikke helt inn til Son, men jeg tror det er farbart hele veien. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Astor skrev: Dvs at man kan gå inn Mossesundet noenlunde isfritt fra Son og inn? Det ser farbart ut hele veien Astor. Jeg kan se nordover forbi Kambo Mølle, og dit opp er det helt isfritt! Jess!! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Noen som har peiling på hvordan det er ved padda? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Flid Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Hankøsundet er snart farbart. Det er bare litt is mellom slippen i Vestre Vikane og Hankø. De lokale regner med gjennomfart i løpet av kort tid. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Polarn skrev: Noen som har peiling på hvordan det er ved padda? Padda er foreløpig fryst igjen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bitteliten Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Jeg hadde god utsikt over hele Indre Oslofjord og Bunenefjorden i går. Er is fra omtrent Nordstrand og inn hele Bunnefjorden Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Bitteliten skrev: Jeg hadde god utsikt over hele Indre Oslofjord og Bunenefjorden i går. Er is fra omtrent Nordstrand og inn hele Bunnefjorden Den isen bruker jo å ligge en stund da Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 All is er borte til påske sier jeg jo :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonus Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Fru Jacobsen skrev: All is er borte til påske sier jeg jo :-) Godt å høre, jeg var litt engstelig et øyeblikk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.