Jump to content

Beste påhengsmotor er??


Sinten

Recommended Posts

Jeg har hatt Suzuki, Mercury, Johnson og nå Yamaha.

 

Dette er som bil, noen liker det ene og noen liker det andre.

 

Mine erfaringer er delte, men jeg kan si det slik at Yamaha'n er den motoren som jeg liker best og ikke minst den er feilfri.

 

De andre ovennevnte motorer er også bra dersom de får godt med stell.

 

Jeg valgte selvfølgelig Yamaha :fireworks1::fireworks3::fireworks2::newyearcheers:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Ja, nå er det avgjort.... - i hvertfall for denne gang :lol: Var ikke i det minste tvil om utfallet heller :drink: - Men, Sinten, en svært hederlig annenplass er heller ikke og forakte :cheers: - og nå er jo folkets favoritt avgjort så vi slipper å diskutere dette mer.... :flag: Godt Nytt År, folkens (Det startet bra :wink: )

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Nei Sinten, det er altfor tidlig å gi seg ennå. Her må du bruke kløkt.

 

Hvis du summerer stemmene ser du at Yamaha har fått 63, og Mariner + de andre har til sammen fått 78. Kjør finale mellom de to som kom på topp, driv effektiv valgkamp, og vips så er seieren i boks. :wink:

 

Ha et Godt Nytt År!

 

Mvh Bern

Link to post
Share on other sites

Så kvifor påstår folk då at Yamaha er mykje betre enn Mariner, viss dei eigentleg var same motor :confused:

Fordi Yamaha's (etter min mening iallefall) mest vellykkede serie av motorer - de 3-sylindrede modellene fra 30-90hk ikke ble solgt som Mariner.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...