Lillef0t Svart 17.April Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April Båten er slept til verkstedet og 450 kommer på ila de neste dagene :) Får hjelp til demontering/montering da jeg _akkurat_ ikke klarer å bære 350n i armene Rigger resten selv forhåpentligvis. Men jeg trenger en ny kontrollboks da jeg bare fikk med en gammel mercury sidemontert. Noen som har en toppmontert kontrollboks som passer 450n? Regner med min Yamaha boks ikke er så samarbeidsvillig her. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 18.April Del på Facebook Svart 18.April Lillef0t skrev for 19 timer siden: Får hjelp til demontering/montering da jeg _akkurat_ ikke klarer å bære 350n i armene sikkert kjekt med etpar kompiser da, er vel ca 1 kg pr hk for disse? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eika Svart 18.April Del på Facebook Svart 18.April Elefant jekk fra Biltema er fint :) kan låne min hvis det trengs, men det er en halvtime hver vei Du har tlf nr mitt, send meg en melding så skal du få en adresse du kan hente den på Sitér dette innlegget Link to post
Lillef0t Svart 20.April Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April @Eika Takk for det! 450n er boltet på og Yamahan skrudd fast på pall klar transport. Bare en haug med rigging som gjenstår.. mye ledningsnett og div som jeg må finne ut av Finner ikke så mye info der ute eller "How to.." video om det. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 20.April Del på Facebook Svart 20.April Legg ut bilde du sendte til meg istad, værsting oppsett!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 21.April Del på Facebook Svart 21.April Kommentar fra moderator: Tråden er ryddet for personangrep. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.April Del på Facebook Svart 21.April Moderator skrev for 7 timer siden: Kommentar fra moderator: Tråden er ryddet for personangrep. Bra jobb Sitér dette innlegget Link to post
Lillef0t Svart 22.April Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April Oppdaterer ila kvelden og lager en ny tråd forebeholdt hydroliften, så kan Infran få ha denne tråden for seg selv :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.