Arne2 Svart 25.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2024 On 2/16/2024 at 4:51 PM, mons said: Synes det blir spekulasjoner utover all anstendighet. Bortsett fra spekulasjoner, har det kommet fram noen konkret grunn til at den sank? En liten spekulasjon: Når en stor båt som denne synker ca 20 cm fra land og på grunnt vann, så skal det vel godt gjøres å ikke finne fram til den åpningen der vannet strømmet inn. I følge Aftenbladet så tauet de båten ganske langt, før de valgte å tette lekasjen. https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/eJAGGO/the-fling-har-naa-kommet-til-boemlo Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 Er det noen som VET mer om denne saken? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 bjorngb skrev for 2 timer siden: Er det noen som VET mer om denne saken? Det blir svært mange timer med arbeid for og få denne bra igjen Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 bjorngb skrev for 3 timer siden: Er det noen som VET mer om denne saken? Det jeg VET er at de som har vært involvert i redningsarbeidet har måttet signere en ganske tøff NDA, så det er forståelig om lite nytt slipper ut. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
OveHelgeland Svart 10.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2024 Video av hevingen av The Fling https://m.youtube.com/watch?feature=shared&fbclid=IwAR0RESxrYn5oi1Vrvh2SZEtz9kSbHyt8l4dYF-qXpTB5P7C0GgY1iYQqHgg&v=8CsYE2p4IUI Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 11.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2024 Det der må ha kostet noen store kroner. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bjorngb Svart 12.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2024 Poseidon skrev On 10.3.2024 at 0.01: Det jeg VET er at de som har vært involvert i redningsarbeidet har måttet signere en ganske tøff NDA, så det er forståelig om lite nytt slipper ut. Da er det forståelig at vi ikke har hørt så mye. Kan ikke si annet enn at jeg er nyskjerrig selv om jeg strengt tatt ikke har noe med det.... Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 12.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2024 Det begynte vel å bli litt skumring på slutten av slepet og noe manko på lanterner eller er det bare jeg som ikke så godt nok etter? Den hveingen må jo ha kostet mange tusen kroner :-) Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Konas båt Svart 26.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2024 The Fling på vei mot eit nytt liv. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 26.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2024 Ohoi....Det var litt av et prosjekt! Får håpe han vet hva han har begitt seg ut på. Kanskje prosjekttråd her? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
tobixen Svart 27.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2024 Kjøpte han båten fra en ukjent araber, var det forsikringsselskapet som var offisiell eier, eller fikk han den fra forrige eier mon tro? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
dieselfan Svart 27.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2024 Fru Baluba kalte akkurat en Vaagen 40 for "dritsvær", takk til @Konas båt som har gitt meg ett kjempeargument i den "krangelen" 😇👍 Sitér dette innlegget Link to post
XardasKSP Svart 27.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2024 Ser ut som det er en lang rekke av entusiaster etter at motorer har tatt kvelden før en båt må havne hos uteligger for 1 krone. Antar jo disse motorene ikke overlevde "badinga"? Uansett ganske merkelig så lenge båten er over 80 fot med mindre personen som kjøpte har yrkessertifikat D5 eller eventuelt har tatt noe i utlandet som polsk "yacht captain". Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 27.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2024 Store motorer er ikke en enhet som virker eller ikke virker. Med mindre knekte råder har laget ekstra ventilasjonsluke i blokka kan det meste bygges opp igjen. Enten med skifte av foringer, eller lagre og stempler i diverse over- og understørrelser etter behov. Tror jeg kjeder meg siden jeg bruker tid på denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2024 XardasKSP skrev for 9 timer siden: Antar jo disse motorene ikke overlevde "badinga"? Om motorene blir behandlet riktig etter at båten har blitt hevet tar de ikke skade av et bad. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bjorngb Svart 28.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2024 subwoofer skrev for 19 timer siden: Store motorer er ikke en enhet som virker eller ikke virker. Tror disse motorene har dævva Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart Søndag 10:45 Link til dette innlegget Svart Søndag 10:45 Politiet har henlagt forsikringssvindelsaken men er der noen som vet hva som virkelig var årsaken til "The Fling"s undergang? Bak betalingsmur så får bare lest innledningen: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/73V2A9/dette-har-skjedd-med-the-fling Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.