KaNi Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Hei sinten og takk for svar (bedre sent enn aldri *kremt*) Har etterhvert funnet ut at min Rana Presteng er en ikkeplaner, så jeg vurderer nå å bare få meg et ratt og gass/gir å sette på siden eller er eller annet. Tror ikke jeg gidder å bruke mange tusen på en flott styrekonsoll. Blir litt overflødig, tenker jeg. Må vel montere den litt frem i båten så jeg unngår at den steiler altfor mye. Er egentlig bare ute etter å gjøre det ganske billig. Det er som andre nevner her i tråden kanskje billigere å selge båten og kjøpe ny MED styrekonsoll. Men det gidder jeg ikke. Har pusset opp hele båten, den ble veldig pen. Dessuten har den sjel, tror jeg Men takk for linkene... Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Viss du er ute etter å gjere dette så billig som mogleg så kan du jo kjøpe mykje av delane brukt. Du får legg ut ei "Ønskes kjøpt"-annonse her på forumet. Det gjorde eg, og sparte ein god del på det. Du kan også skru saman ein heilt enkel konsoll i vassfast kryssfiner som du monterer ut i eine sida av båten. Det du må tenkje på når du sidemonterer er kor skjeivt båten vil ligge i vatnet når du skal stå/sitte å styre. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.