Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Er dette uansett fjernkontroll? Håper det, for det betyr at spaken eg har laga funker som den er utan fleire "modifikasjonar", Jippi :flag:

 

:yesnod:

 

Nå e ikkje eg verdensmester i alt, men tar det som ein selvfølge :wink:

Men er det ikkje Ultraflex du kjøper? For da er eg sikker.. :drink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Men bare for å sette fingen på noe så er min speilvendt :cool:

For den er montert på styrbord side av konsollet :lol:

Same her :cool:

Ultraflex merket er opp ned :lol:

 

bilde008.jpg

 

bilde006.jpg

 

bilde007.jpg

 

 

Og eit lite bilete av den heimalaga spaken :wink:

bilde009.jpg

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Kom til å tenke på en ting:

¨

Har du tenkt på hvordan kablene fra konsollet kommer til å ligge i båten.

Jeg har problemer med at bavlene såvidt kommer seg over toften fordi det blir for kraftig bøyning på liten lenge.

 

Vill dine kabler klare å komme seg over toften når konsollet står montert skeft?

 

Prøver meg på noe jeg ikke kan igjen :crazy: :

 

Slik har du det nå:

sintens_verk_1.jpg

 

Slik har jeg det, og det går såvidt:

sintens_verk_2.jpg

 

Har selv opplevd og brekke den ene kabelen når jeg har satt den i revers.

 

Bare en tanke... :rolleyes: Kan være det går helt bra... :seeya:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Forstår kva du meiner, men med den vinkelen der har eg tenkt å la kablane gå under tofta, for så å la dei komme ut igjen gjennom eit hol i motorbrønnen.

 

Her ser du kva eg meiner...

kontrollkabel_skisse.jpg

Vart litt vanskeli å teikne, men kabelen skal altså gå UNDER tofta og så dukker den opp igjen gjennom motorbrønn. Satser på å gjere dette med styrekabel også, viss ikkje den er for stiv ??

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Vel i fjor når eg kun hadde høgtalarar framme høyrde eg ikkje ein dritt på full gass. Men som passasjer høyrer ein veldig godt når ein sitt heilt framme :yesnod:

 

Dei to bak er jo litt nærare føraren, men likevel trur eg ikkje det vert mykje å høyre anna enn motor dur på full gass, skal komme tilbake med rapport etter at dette er testa. Men i dorgefart vert det nok bra lyd, vil eg tru :fishing:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Vel i fjor når eg kun hadde høgtalarar framme høyrde eg ikkje ein dritt på full gass. Men som passasjer høyrer ein veldig godt når ein sitt heilt framme :yesnod:

Driver du privatdrosje på sjøen :nono: .... :lol:

 

Dei to bak er jo litt nærare føraren, men likevel trur eg ikkje det vert mykje å høyre anna enn motor dur på full gass, skal komme tilbake med rapport etter at dette er testa. Men i dorgefart vert det nok bra lyd, vil eg tru :fishing:

Jammen Sinten da... :nonod: Du skemmer jo fisken :boxing:

:lol:

 

Eg tror det er lette for dem på land å høre musikken en de i båten når ein kjører bånn pinne.... Virker iallefall sånn når enkelte båter freser forbi meg.. :eek:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Driver du privatdrosje på sjøen :nono: .... :lol:

Neinei, piratdrosje :wink:

 

Jammen Sinten da... :nonod: Du skemmer jo fisken :boxing:

:lol:

 

Eg tror det er lette for dem på land å høre musikken en de i båten når ein kjører bånn pinne.... Virker iallefall sånn når enkelte båter freser forbi meg.. :eek:

Vel eg prøver å ta hennsyn til både fisk, andre båtar og dei på land :fishing: . Med "kun" fire 30 watts høgtalarar er eg nok ikkje av dei verste på sjøen, iallfall ikkje på verdsbasis :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Neinei, piratdrosje :wink:

 

Ka får du hvis du klone ein sjørøver?

- Ein piratkopi.. :lol::lol: Kunne ikkje dy meg

 

Vel eg prøver å ta hennsyn til både fisk, andre båtar og dei på land :fishing: . Med "kun" fire 30 watts høgtalarar er eg nok ikkje av dei verste på sjøen, iallfall ikkje på verdsbasis :wink:

Hørtes meget fornuftig ut Sinten...

 

I seilbåten min har jeg en gammel svær(50x25x15) "trekasse høytaler". En slik som normale folk har i stuen og ikkje i båten. Fant den i kjelleren til farfar :lol: til å være gratis er ikke lyden så aller verst, men den stinker gammel kjeller :diving:

Watt..? Ane ikkje, men det kommer lyd utav den.. :cheers:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Nei no vert det nesten for mykje for meg på ein onsdagskveld, jammen har eg ikkje fått eit komplement frå sjølvaste notWorthy.gif Boywonder notWorthy.gif, det satt vel langt inne tenker eg :wink::lol:

 

Men båten måtte jo malast etter glassfiber jobben i fjor, og sida Biltema ikkje hadde rosa "Topcoat" vart det blå :wink:

 

Med eit sett høgtalarar bak også så treng eg jo ikkje spele så høgt og då treng ikkje fiskane dine bli så forstyrra heller, Seilaren :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Med eit sett høgtalarar bak også så treng eg jo ikkje spele så høgt og då treng ikkje fiskane dine bli så forstyrra heller, Seilaren :wink:

 

Stemme det, med vett ikkje om eg egentlig er rette personen og si det til. Har torturert mange fisker til døde i min barndom.. :lol:

Kaste levende fisker på grillen var alltid en morsom aktivitet når jeg var liten.. :lol: :nono:

Og kaste torsker i en bøtte med ferskvann var like spennende hver gang.. :eek:

 

Fikk en krabbe til å gå inn i et bål også en gang... :crazy:

 

Off, nei nå følte eg meg skummel :cool:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Nei no vert det nesten for mykje for meg på ein onsdagskveld, jammen har eg ikkje fått eit komplement frå sjølvaste notWorthy.gif Boywonder notWorthy.gif

Skjønner at dette var stort. :wink: Men anyway... Har du koblet lading til batteriet i båten? Hvis du får enda et sett med høyttalere, så vil det jo trekkes dobbelt så mye... (Mulig det ikke er lading på :puke: Snuzuki'n din, men man vet jo aldri.. :wink: )

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Har akkurat smurt første strøket på konsollen, og eg er ikkje fornød med resultatet. :headbang::headbang:

Heile greia ser ut som ei bulkete blå appelsin, får berre håpe eg får fylt i det verste ved neste strøk.

 

Eg lurer på om det går ann å gå over med fint sandpapir for å ta den verste "appelsinhuden" før eg smør strøk nr. to i morgo, eller om det må herde i fleire dagar viss eg skal byrje å pusse. På boksen står det at den er overmalbar etter 8 timar og at overmaling må skje innan 2 dagar. Viss eg venter meir enn to dagar så må eg matte og avfette igjen.

 

Så eg MÅ pusse viss eg venter meir en to dagar, men spørsmålet er KAN eg pusse viss eg venter mindre enn to dagar? Nokon som veit? :confused:

 

 

Eit lite bilete

bilde017.jpg

Baksida vart ikkje så aller verst, men bilde er så dårleg at det "lyg" litt.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Selvgjort, er velgjort!

 

Sikkert bra :smiley:

 

Men til spørsmålet ditt er jeg usikker, går sikker ann å pusse så lenge den er herdet såpass at den virker stiv :wink: Det hadde jeg gjort, uten at alt jeg gjør er like lurt da.. :rolleyes:

Men nå har du kansje tatt en avgjørelse selv... Hadde trodd noen "fagfolk" ville svare deg tidligere :nono:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Har gjort som du sei. Eg pussa ned det verste og smurte på eit strøk til, så no ser det ikkje så alltfor gale ut :smiley:

 

Kan hende eg får tid til eit strøk til i kveld, men det er kanskje ikkje nødvendigt?

 

Lagt til:

2._stroek.jpg

Strøk nr 2 :smash:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Er så dårlig med svar her for tida at eg tok å smurte eit strøk til. :smash: Så no er det berre å krysse fingrane for at ingen kattekrek går på den i løpet av natta :wink:

 

3._stroek.jpg

3. og siste strøk :flag:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...