Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Ein liten opptatering:

 

Eg henta ei svær pakke frå marineshop.no i posten i går og må sei eg vart litt småskuffa over innhaldet :sad:

 

For det første så har dei sendt meg eit Akterspeilfeste (S-62) i staden for eit Motorbrønnfeste (S-40) eg har bestillt. For det andre manglar det eit endeledd til styrekabel (som dei har tatt betalt for) og for det tredje er den eine kontrollkabelen eg har bestilt av typen C8, ikkje C2.

 

Så kjem spørsmålet. Er det vits å returnere dei varene eg har fått feil og forlange nye, eller vil dette berre resultere i utlegg med tanke på frakt og så tar det kanskje fleire veker før eg får dei nye delane?

 

At den eine kabelen er C8 i staden for C2 er jo ikkje noko katastrofe i og med at lengden er rett, og at kontrollkoksen min passer til begge to (C8 er vel også litt dyrare viss ikkje eg hugsar feil :wink: ). Endeleddet kostar ikkje stort meir enn returfrakten vil gjere, og når eg tenkjer meg om kan eg faktisk greie meg utan endeledd. Akterspeilfestet er det litt verre med, for viss eg skal få dette til å funke må eg ta eit stort stygt hol i motorbrønnen, og for å skjule det treng eg ein gummibelg, som eg sjølvsagt ikkje har.

 

Var det noko eg ikkje trengte no så var det meir "papirarbeid" :nonod:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Vel... Nå er jeg av den typen som lett blir sur når slikt skjer.. :smash: Ikke skuffet :wink:

 

Ville først forsøkt og ringe til disse slaskene og ordnet opp. Vær godt forberedt på å hisse deg kraftig opp om de ikke er sammarbeidsvillige. (Men husk å gi dem en sjangs først!)

 

Jeg hadde forlangt og få de delene som manglet (og de som det var blitt sendt feil type av) sendt hjem i posten kostnaddsfritt.

At de taper på dette er ikke ditt problem, du har krav på å få de delene som du har bestilt!

 

Godtar de ikke dette så hadde jeg hevet kjøpet, som er fullt lovlig! :yesnod:

 

Lykke til med forhandlingene! :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
Jeg hadde forlangt og få de delene som manglet (og de som det var blitt sendt feil type av) sendt hjem i posten kostnaddsfritt.

At de taper på dette er ikke ditt problem, du har krav på å få de delene som du har bestilt!

Nja, spørst om dei går med på det. På nettsida deira står det nemlig:

 

Mangelfull vare

Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare skal den omgående returneres i originalemballasjen med betalt returfrakt og i vesentlig samme stand og mengde. Du taper din rett til å gjøre mangelen gjeldende dersom du ikke gir melding til oss om hva slags mangel det gjelder innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Dette meldes til: support@onlinebutiken.no. Dersom varen er mangelfull vil du få returnert rimelige fraktutlegg. For øvrig setter kjøpsloven en ytre grense for å påberope seg en mangel.

Virkar nesten som om dei pleie å sende feil vare til folk :rolleyes:

 

Skal undersøke litt i morgo kva eg eigentleg har rett på...

 

 

Lagt til: Her var det litt å lese på :smash:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Eg sendte ein e-post kl 02:00 i går kveld (jobbar best om natta :wink: ) til marineshop der eg informerte om kva varer eg har fått feil. Eg venter litt med hisse meg opp, Seilaren, fant ut at det er lurast å vente med til e-post nr.2 :wink:

 

Det sitatet ovanfor her er henta frå Salgs- og leveringsvilkår som eg godtok når eg bestilte hos dei. Betyr det at det er dette som er gjeldane og at eg MÅ levere tilbake feilvarene, sjølv om det står i kjøpslova § 34 at eg kan kreve at seljar skal ordne opp for seg på eiga rekning? :confused:

 

Ein advokat eller lovkyndig som kan svare på dette?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Eg venter litt med hisse meg opp, Seilaren, fant ut at det er lurast å vente med til e-post nr.2 :wink:

 

Det er eg enig i... :yesnod:

 

Fåreslår at du starter en ny tråd på dette. Lettere å få fornuftige svar da... :yesnod:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Akterspeilfestet er det litt verre med, for viss eg skal få dette til å funke må eg ta eit stort stygt hol i motorbrønnen, og for å skjule det treng eg ein gummibelg, som eg sjølvsagt ikkje har.

Trenger ikke feste til styrekabelen i motorbrønnen.. Bare bor hullet du trenger og sett på en belg etterhvert. Billige er belgene også...

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Trenger ikke feste til styrekabelen i motorbrønnen.. Bare bor hullet du trenger og sett på en belg etterhvert. Billige er belgene også...

Då er dette nødløysing i tilfelle dei krev at eg må legge ut frakt for å sende tilbake feilvarene :smash:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har de sendt feil så krever de ikke frakt. Håper du har lest ordrebekreftelsen godt

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
Har de sendt feil så krever de ikke frakt.

Men krev dei at eg skal leverer tilbake feilvarene, eventuelt fraktfritt for meg?

 

Lagt til: Boywonder kom visst i mellom her.

Ser ut som eg får skaffe meg ein belg og berre bruke det eg har då. :yesnod: Evenuelt kan eg jo stille det kravet at eg får tilsendt endeleddet som manglar og ein gratis belg som "plaster på såret" for feil kabelfeste :smiley:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Kjera deg.. Du må jo ringa!

 

Tror du virkelig at de gidder og svare på e-post?? :boxing:

Deres taktikk er at du skal glemme det og at de skal slipp alt styret. (Har vært salgssjef i ungdommsbedrift 3 år så dette kjenner jeg.. :lol::wink: )

 

Du må ringe, ha en kvass, men vennlig tone som skal bli hissigere og hissigere :yesnod:

 

Og ja, hotmail er useiøst. Tror du skal skrive litt på denne siden...

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Har ikkje hatt så mykje tid denne veka, så dei skal få eit par dagar til på seg. Viss ikkje vert det sendt skriftlig brev på gamlemåten (snail mail :wink: ) der eg krever å bli tatt på alvor. Har lest litt omkring emnet, og det er vist kun denne måten som er godtatt sidan eg må skrive under på noko greier. Dessutan snakkar me om ein dryg hundrelapp her. Gidder ikkje å gjere noko stort vesen utav det...

 

Men til det denne tråden handlar om...

 

Som sagt har eg vore litt opptatt i veka og har derfor ikkje fått tid til å opptatere tråden. Eg har no lagt ferdig fester til kontrollkablar som skal på motoren, og eg har fabrikkert litt eigne delar i kontrollboksen for å få kablane til å passe. På måndag kobla eg til gass- og girkabel både til motor og kontrollboks, og justerte dette. I går prøvekøyrde eg motoren i tønne, og både gass og gir funka fint. :yesnod:

 

bilde043.jpg

Fri

 

bilde044.jpg

Framover

 

bilde045.jpg

Revers

 

bilde046.jpg

Kontrollboksen på plass

 

bilde047.jpg

På grunn av eigne delar må kontrollboksen byggast ut nokre millimeter for at gassarmen inni den skal få bevege seg fritt...

 

bilde047.jpg

... noko ide om korleis eg kan skjule desse sprekkene? Silikon ala sika er jo veldig enkelt, men kva når eg må av med kontrollboksen for å smøre og justere ?

 

 

Har fått ein ide om å sjøsette før sommarferien byrjar og ta båten til skulen siste skuledag. Men om dette lar seg gjere er eit anna spørsmål :headbang:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Satser på å lime fast nokre stålvinklar med epoxy til bunnen av båten og skru konsollen inn i desse. Har forresten fått flytta båten til "stora nøste" der eg reknar med å få gjort ferdig styringa og montere diverse givarar som må gjerast medan båten er på land. Trekke leidningar og montere lanterne kan gjerast når den er på vatnet. Er fast bestemt på å bli ferdig til den 21. :yesnod:

 

Skal du selgje dromedillen? Kvifor det, du må jo ha slepejolle til seilbåten :wink:

 

Men eg har lyst på større motor. Det byrjer å bli litt "slappt" med 9,9'en :smash:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Kanskje noen her kan lære deg hvordan få 15 hk. utav din 9,9? Virker jo som de fleste 9,9 også er 15hk., men bare nedjustert på et eller annet vis...

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Det er dyrt for en 16 åring med en Dromedille til 30 000, en seilbåt til ca 30.000 og en europajolle til 16.000.

Jepp, alt er betalt helt selv :yesnod:

 

Har ikke tid til å bruke Dromedillen så mye i år når jeg har seilbåten. Brukte den til å rese på langtur med telt og det hele i Ryfylket. Og "tullekjøring" på hytta.

På hytta har vi en Steady, en Pioner, en Saga 14 (Båtsmann?) en trebåt og mange kajakker + mor og far sin Snobbebåt.. Så dromedillen blir neppe et stort savn. Har nok å velge mellom :lol:

Dessuten er kjøp og salg halve livsgleden min. (Båter er den andre halvdelen)

 

Men du må bare kjøpe Dromedillen, får neppe 30000 for den.. :lol:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Oppjustering av motor er allereie tatt hand om. Den skal i teorien no yte 12,5-13 hk. Dette var omtrendt det første eg spurte om her på forumet. Når eg tenker meg om var det vel eigentleg derfor eg vart medlem av dette forumet :lol:

 

Må sei du kjem frå ein båtfrelst familie, Seilaren :eek: . Her i huset er det berre eg som er seriøst båtfrelst, sjølv om det alltid har vore robåt i familien. På 3 år har antall båtar auka frå 1 til 4 og dette hadde neppe skjedd utan meg :wink:

 

Angåande dromedillen så skal du få 10 000 dersom du ordnar frakt :lol:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Lag en "forskaling som passer rundt kontrollen, rubb ned på selve konsollen. Legg godt med sika elelr liknende på. Ha tape på baksiden av konsollen og dra over med et lag zalo. Skru konsollen nesten helt fast, la herde. Ta av kosollen etter herding og fjærn tapen før du setter den skikkelig på igjen. Med fin forskaling skulle dette bli bra. En tynn finer plate i aktuell tykkelse som du skjærer ut åpning lik konsollen kan være brukbart til sdenne forskalingen

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Sinten; Kan du ikke lage ett hull i konsollen bak kontrollspaken, så slipper du og søle med silikon osv.

Har lurt på dette, men då ender eg opp med eit stort hol, og viss eg skal bytte kontrollboks ein eller anna gong så er jo det litt dumt.

 

 

Men denne ideen til Jon-kåre er jo så sprø at den faktisk kan gå :wink: . Er forøvrig ein liten ting som er litt uklart... Meiner du at eg skal lage ei innvendig og utvendig forskaling på kontrollboksen og "støype" på ein liten cm på kontrollboksveggane? Eller skal eg støype ut frå konsollveggen?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

For å gjøre det litt enklere: Du tar og skjærer ut for boksen i en finerplate på f. eks 5mm, fester denne på konsollen på en eller annen måte, taper inni hullet der du ikke skal skal utbygging, sparkler dette hullet ut med sika, fjerner sikaen der hvor du har tapet og setter på boksen.

 

Mulig jeg er litt dårlig på forklaring idag men sliter litt med etterdønningene etter TNT konserten

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

OK, no forstod eg litt betre. Får prøve på dette etter kvart, sidan det berre er "kosmetisk" får ikkje dette første prioritet. Satser på å få det mekaniske i orden til helga så tar eg småplukk etter det. Så sant eg ikkje kjem opp i muntlig då :cryin:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

For å gjøre det litt enklere: Du tar og skjærer ut for boksen i en finerplate på f. eks 5mm, fester denne på konsollen på en eller annen måte, taper inni hullet der du ikke skal skal utbygging, sparkler dette hullet ut med sika, fjerner sikaen der hvor du har tapet og setter på boksen.

 

Mulig jeg er litt dårlig på forklaring idag men sliter litt med etterdønningene etter TNT konserten

 

Hvorfor ikke kjøpe ferdig avstandsplate da? Har i allefall hatt dette på yamaha kontrollbokser, regner med at det leveres til andre også (?)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...