Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Som sikkert mangen veit så har eg ei ti fots jolle (ja den rosa :cryin: ) og i den har eg lyst til montere styrekonsoll. Eg har sett litt på maritim.no og marinelektro.no men uansett kor mykje eg rekner å spekulerer så vert total summen for "heile pakka" 3000 og vel så det, og eg som ikkje hadde tenkt å bruke meir enn 2500 kr. :sad: Det går vel ikkje ann å kjøpe brukte styrekonsollar, eller?

 

Dette lurer eg på: :crazy:

 

Er det nokon som har nokon gode råd når det gjeldt dette med å montere styrekonsoll, er det i det heile tatt verdt det på ein så liten båt? Det kostar jo nesten like mykje som eg betalte for heile båten og motoren til saman.(5000kr for heile pakka)

 

Er det nokon som veit kor dei sel billige eller brukte styrekonsollar i bergens-området.

 

Finst det nokon "gravplassar" for båtar, slik som det finst bilopphoggeri til bilar, der eg kan få tak i brukte båtdelar :confused:

 

Ps: eg har lest dei fleste trådane her på forumet om dette med styrekonsoll utan at eg har blitt noko klokare av den grunn, så det er derfor eg startar ein ny tråd.

 

På forhand takk :flag:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har selv akkurat montert styrekonsoll i jr båt. Det var enkelt, 4 bolter som jeg skrudde fast.

Husk i en jolle er ekstremt mye slag, det slår mere i bølgende. Til motor kjøpes ferdig

kit. Det hele tar ca. 3 timer. Fra mont, av styrekonsoll til sette kit på motor. I tilegg må du

kjøpe kabel for styring.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Nei eg har aldri vore bort i glasfiber før, men det kan eg nok lære meg. Men er det ikkje slik at ein må ha maske og helst vere ute i frisk luft når ein driv med glassfiber?

Dessutan så er det innmaten til styrekonsollen som koster penger eg ikkje har.

 

:flag:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Sjekk her på forumet under "til salgs" der har det vært styrekonsoller. Jeg tror det var

enten kr 1500 eller kr 2000,-

Er desse med "innmat" då?

 

Har selv akkurat montert styrekonsoll i jr båt. Det var enkelt, 4 bolter som jeg skrudde fast.

Husk i en jolle er ekstremt mye slag, det slår mere i bølgende. Til motor kjøpes ferdig

kit. Det hele tar ca. 3 timer. Fra mont, av styrekonsoll til sette kit på motor. I tilegg må du

kjøpe kabel for styring.

Kor kjøpte du desse delane og sjølve konsollen?(viss ikkje du lagte den då)

Korleis skal eg feste konsollen i bunnen av båten? Eg kan jo ikkje lage hol i skroget, eller kan eg det? Skal eg bruke sjølgjengande skruer eller boltar?

Kor mykje måtte du "punge ut med" for dette då?

 

(eg kjem sikkert på fleire spørsmål så ver tolmodig)

:sailing:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Dette er en nesten ny båt 2004 mod i hardplast. Kjøpte en "tilpasset" styrekonsoll.

Men i mine glanstider som "teenage" kjøpte jeg en styrekonsoll til en anne n bå jeg hadde

 

Sjekk derfor det tilbudet under "til salgs". Har altid hatt dobbelt bunnede båter, det skrues fast

og tettes med f.eks. sikaflex som holder seg elastisk, dette er viktig i en jolle som slår.

Brukes hardt middel, vil det sprekke opp. Vurder om du trenger sidekonsoll, eller

midtkonsoll. Midtkonsoll vil båten ligge "rettere i sjøen med kun 1 pers.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Eg har sjekket "tilsalgs" det står solgt på det siste innlegget. Eg har har skreve eit nytt innlegg der eg spørr om kor eg kan få tak i slike "billige" konsollar, men eg har ikkje fått svar enda. Kanskje eg får svar i morga. Men du har ikkje svart kor mykkje du måtte betale. (eller er det litt hemmeligheit kanskje?)

:flag:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Altså 6300kr til sammen då eller er rekninge mi heilt på jorde? Det virkar som litt i meste lage for meg! Men eg fant ein her http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...850&pos=1&tot=2 men eg ser ikkje kva som er opp og ned :lol:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Sjekk også www.zett.no . Husk styrekonsoll er viktig hvis farten høynes. Men det kan finnes

brukt. Hvis ikke legg ut annonse selv under "Styrekonsoll ønske kjøpt".

 

PS Det er faktisk oftere billigere å kjøpe en ny båt med styrekonsoll(brukt), og bare selge sin

gamle

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

PS Det er faktisk oftere billigere å kjøpe en ny båt med styrekonsoll(brukt), og bare selge sin

gamle

Det er ikkje aktuelt, eg har jo ikkje fått båten på vatne enda. Dessutan trur eg ikkje at eg får noko for den.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

finnkode=6811431&sid=9atLE3C1R202850&pos=1&tot=2]http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...850&pos=1&tot=2[/url] men eg ser ikkje kva som er opp og ned :lol:

Dnne er vel kombinert sete (sal(du sitter overskrevs på den) og rattkonsoll, kan være plassbesparende i en jolle det

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Til kva pris? Er dei utan eller med "innmat"? Har du nokon gode idear om korleis skal eg få frakta den frå Vestfold til Hordaland? Blir vel litt dyrt å sende i posten.

:sailing:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Det koster nok litt meir enn 800 for snekke og kabler. Eg har reknet ut at med konsollen din til 1500 og litt deler frå maritim og litt brukte deler frå autodb pluss frakt vert det kr 3 945,00 (inkludert fjernkontroll som eg ikkje har). Og dette vert ca 1000 kr for dyrt :sad:

 

Så eg må diskutere litt med mine økonomiske rådgjevarar :lol:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Til bastard30000

Bytta ikkje du styresystem i båten din i fjor? Eller var det berre noko "gir-skifte-greier"? uansett brukte du ultraflex styre/girkablar, eller vart det kjede og tannhjul opplegg i steden for :confused:

 

Forresten trur du at dei har slike båt delar hos ein bilopphoggar? (eg har funne ein)

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Ta et søk bå begagnade båtpryler i svergie det finnes noen brukthandlere der på båtutstyr. Husk moms hvis du ikke henter det selv

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Hvor du du, Sinten? Eg har en gass/gir kontroll for sidemontering liggende. Har vert brukt på innenbordsmotor, men det er vel samme wiretyper på utenbordsmotorer?

Skal også ha liggende ei teleflex styresnekke, men den finner eg ikke igjen!

Kva skal du ha for dette då?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...