Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Og korleis er det med kuleledd og endeledd og dette her. Kva er dei til og treng eg det?

 

man bruker kuleledd eller endeledd, tror ikke kuleledd L7 passer på din styrekabel, en del står på motoren og den andre på styrekabelen, ta en tlf. og spør før du bestiller :easter:

Link to post
Share on other sites

tror ikke kuleledd L7 passer på din styrekabel

...

Stemmer nok det, for dette var tenkt til den eine kontrollkabelen, men korleis veit eg om eg treng endeledd eller kuleledd? Kva er dei forskjellige bruksområda?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Men er det ingen her som har gjort tilsvarande på ein liknande motor?

Ingen?

 

Ser ut som marineshop.no har tatt tidlig påskeferie, har endå ikkje fått svar.

 

Absolutt ingen som har peiling på om eg treng endeledd, kuleledd eller gaffelledd? Til styrekabel så har dei ikkje noko anna enn endeledd, så der har eg ikkje noko særleg val, men kva med kontrolkablar? Eg skal jo lage brakett til påhengsmotoren sjølv, kan eg då berre bestille ein av desse og så lage brakettet slik at det passer?

 

Er det ingen som har gjort dettte på ein Suzuki 9,9 hk før? Har eit par spørsmål angåande tilkobling v gaskabel på denne...

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Nok ein gong:

 

Ingen... :confused:

 

Viss ikkje nokon får ut fingen og svarar snart så kjøper eg kuleledd og vert ferdig med det :lol:

 

Veit det er påske og greier, men makan til dårleg respons trur eg ikkje eg har opplevd før :nono: :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Send en IM til Skrotnisse her på forumet, han vet det sikkert. (tror jeg da)

Jeg vet ikke, har bare hatt en båt med styrekonsoll i min tid. Det var en GH 10 (blå som var jubileumsmodell, eneste i byen :cool: ) med Yamaha.

Nå har jeg selvsagt en Mariner på jolla :wink:

Link to post
Share on other sites

Ingen?

 

Er det ingen som har gjort dettte på ein Suzuki 9,9 hk før? Har eit par spørsmål angåande tilkobling v gaskabel på denne...

 

Nei.....

 

Men eg har gjort det på ein Yamaha ( eg kjems :blush: ) og noen Suzuki motorer har samme system som de gammle yamahamotorene.

Vet ikke hvordan det er på din motor, har du bilde?

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Har ikkje så mange bilete å framskaffe i kveld...

 

PC040015.jpg

PC040014.jpg

PC040016.jpg

 

Kan prøve å forklare kva "gassproblemet" mitt går ut på :eek::lol:

 

På babord side, om lag rett over for girspaken på styrbord side er det eit hol som plugga at med ein plast plugg. Går ut i frå at det er her gasskabel skal tilkoplast på ein eller anna måte. Men slik som eg har forstått det er kontrollkablar relativt stive greier, og i enden er det vel som regel ei gjenga stang. Det går jo ikkje ann å føre kabel direkte inn gjennom dette holet, så eg ser for meg at i dette holet skal det setjast ein slags "girspak" tilsvarande den på motsatt side. Har sett ein Yamaha motor som har dette, og den var faktisk så ny som 2001 modell. Så det eg skulle hatt var eit nærbilete av ein motor med denne girspak liknande tingen som stikk ut på babord side for å sjå om dette er noko eg kan lage sjølv, eller om eg må kjøpe det. I tilfelle treng eg vite kor eg kan få kjøpt dette. Men i førsteomgang vil eg prøve å lage noko sjølv...

 

Håper det var litt oppklarande, viss ikkje skal eg prøve å få tatt eit bilete av problemet i morgo.

 

 

PS: Seilaren, det viktigaste er at du innser dine feil :yesnod::lol:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

PS: Seilaren, det viktigaste er at du innser dine feil :yesnod::lol:

 

Siker du til at jeg har en yamahamotor?? :wink:

 

 

Men til dette gasspeoblemet ditt.. Jeg ser hvordan giret skal kobles, men blir litt usiker på gassen :crazy:

 

Ta det jeg forstår først:

sintensaker..jpg

 

Har tuklet litt med bildet ditt :lol: På girspaken er det et avlangt hull (nummer 3). Her et den en liten sak som skal stappes inn og vris 90* Da sitter den i et lite spor på innsiden/baksiden av girspaken. Der som jeg har satt tall 1 og 2 (hadde holdt med bare ett tall) er det en plate som skal festes i motoren. Waieren skal festes fast der. Det er for at waieren skal sitte fast når du girer med konsollet, og så vil gjengestangen dytte/dra motoren i gir akkurat som om du gjør det manuelt.

 

sintengreier..jpg

Så til gassen. Her har jeg egentlig ikke peiling.. Men et par mulige teorier er det kansje rom for :wink:

 

Det er godt mulig at gassen på et vis skal kobles inn der jeg har satt tallet 4. Se på innsiden om det kan være noen måte og feste gjengestangen på inni der. Hadde en Honda som var koblet med gassen slik for 2 år siden. Men den måtte ha et stort marakkels av en plate foran motoren for å feste vaieren. (På samme måte som 1 og 2 på giret)

Det plastlokket på babord side tror jeg er til noe annet. Med mindre gassen skal kobles likt som giret på den siden.. :rolleyes:

 

Det er ikke så lett å forklare skriftlig. Er det noe du ikkje forsto så er det bare å spørre. Men for alt jeg vet så er mine teorier helt feil, selv om jeg er rimelig sikker på giret. Dette krever et ombyggningssett som ikke er billig. Men se på det som en invensterinng :wink: Fikk du forresten Stipend?

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jepp, sikter til at du har Yamaha motor :wink:

 

Angåande gir så er eg heilt einig med teorien din. Når det gjeldt gassteorien din (tenker på pkt. 4) kan eg nok avkrefte den med ein gong, for her skal det trekkast ut kabel frå ladespole til batteri.

 

Skal få tatt eit bilete i løpet av dagen, men på babord side er det eit nesten identisk feste som det du har kalla for pkt 1 og 2.

Og viss du ser på bilete nedanfor ser du at det er skrudd fast eit eller anna her som gasskabel er festa til. Litt lenger bak ser du at gasskabel er festa til ein slags spak. Og det er denne spaken eg skulle fått lagt meg...

ikkjeminmenmen.jpg

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Da har vi det :flag:

 

Systemet er likt yamaha sitt, bare at yamaha har både gass og gir på stybrod side.

 

Har ringet rundt den saken du sier du trenger:

gas.jpg

 

Har du den saken som skal feste waieren til girspaken? Det var den eneste delen jeg manglet da jeg bygde om yamahamotoren min i fjor.

Måtte kjøpe komplett ombyggningssett for å få den ene delen :headbang: Og yamahadeler er ikke billig :headbang:

Men utenom den ene delen så har eg komplett ombyggningssett til yamaha. Kansje du kan bruke noe av det på suzukien..?

Tror uansett det er ganske vanskelig å lage det selv, selv om det sikkert går etter 100 arbeidstimer.. :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Sjå der har me delen eg etterlyser ja :flag:

 

Eg har ikkje den saken som skal feste waieren til girspaken, nei. Faktisk så har eg ikkje ein dritt av sånne delar.... Har for såvidt ikkje fått tak i aluminium til å lage dette i heller, men eg har ein slags avtale med rago, så det ordner seg nok med tida :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Skal hugse på det i tilfelle eg ikkje får til å lage sjølv :smiley:

 

Sorry, gløymte heilt det stipend spørsmålet. Eg testa den kalkulatoren på nettet, og der vart svaret: NEI :sad: Men, men, kanskje neste år :wink:

 

Har forresten fått svar frå skrotnisse. Han har sikkert ikkje noko i mot at eg legg svaret ut her...

 

De litt større motorene har et rør i framkant av motoren som styrekabel skal gjennom. Og så trenger du en arm som står mellom enden på kabelen og en arm foran på motoren. Dette tror jeg imidlertid ikke din motor har.

 

Da trenger du en kule på enden av kabelen, samt en brakett til å holde styrekabelen fast i båten med. Og så må kabelen ha et endestykke som passer på kulen, slik at den er fleksibel.

 

Sikkert lurt å ta alt sammen med deg til butikken du skal kjøpe kabler i....

 

Nokon kommentarar til dette?

 

Eg har tenkt litt sjølv ( :eek::lol: ), og har vel i grunn funne ut at til gass og girkabel treng eg vel eigentleg ikkje noko anna enn ein vanleg mutter. Føl dykk fri til å kommentere dette også :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Eg har tenkt litt sjølv ( :eek::lol: ), og har vel i grunn funne ut at til gass og girkabel treng eg vel eigentleg ikkje noko anna enn ein vanleg mutter. Føl dykk fri til å kommentere dette også :wink:

 

Tror du skal overlate tenkinga til andre fra nå av :lol::smash:

Gleder meg til å se hvordan du skal bygge om motoren ved hjelp av en mutter.. :crazy:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Gleder meg til å se hvordan du skal bygge om motoren ved hjelp av en mutter.. :crazy:

Missforstå meg rett, men det var kunn å feste gir-/gasskabel til gir-/gasspake eg tenkte på no :wink:

 

Vel eit bilete sei meir enn 1000 ord...

 

Her har Ingar fått festa kontrollkabelen til girspak ved hjelp av ein (kremt)... to muttrar :yesnod:

with265_motor.jpg

 

Eg må riktig nok kjøpe kontrollkabel C-14 i staden for C-2. Nokon som veit om det kan by på problem av noko slag? Viss eg skal gå for C-2 trur eg (nok ein gong har eg tenkt sjølv :lol: ) at eg treng eit kuleledd for å få ein 90° knekk på enden som eg kan skru fast i gir-/gasspak.

 

Lagt til:

Berre for å at folk skal få ein oversikt over dei forskjellige kabeltypane:

kontrollkablar.jpg

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Ja se der. Nå er jeg med :flag:

 

Med C - 14 kabelen kan du klare deg med to myttere og to bolter. Var ikke klar over at det fantes flere typer kabler... :blush:

 

Viss eg skal gå for C-2 trur eg (nok ein gong har eg tenkt sjølv ) at eg treng eit kuleledd for å få ein 90° knekk på enden som eg kan skru fast i gir-/gasspak.

 

Det stemmer. Det var den delen jeg måtte kjøpe hele settet for å få tak i. Gå for c-14 du! Men hvordan er den i andre enden? passer den til fjernkontrollen?

 

Så trenger du disse armene på hver side som fester kabelen i motoren. De du skulle prøve og lage selv? ( :lol: )

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Det var den delen jeg måtte kjøpe hele settet for å få tak i.

Merkelig at det skulle vere så vanskelig å få tak i. Desse sel Maritim i "lausvekt" til ein blodpris av 160 kr per stykk :eek:

 

Gå for c-14 du! Men hvordan er den i andre enden? passer den til fjernkontrollen?

Vel, det står at fjerkontrollen skal takle C-2, C-5 og C-14. Så eg satser på at det går bra

 

Så trenger du disse armene på hver side som fester kabelen i motoren. De du skulle prøve og lage selv? ( :lol: )

Ikkje undervurder meg no :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Merkelig at det skulle vere så vanskelig å få tak i. Desse sel Maritim i "lausvekt" til ein blodpris av 160 kr per stykk :eek:

Hvorfor sa du ikkje det for ett år siden :lol: Stykk prisen ble jo nermere 1000 for min del.. :headbang:

 

Vel, det står at fjerkontrollen skal takle C-2, C-5 og C-14. Så eg satser på at det går bra

Da burde det ikke være noe problem

 

Ikkje undervurder meg no :wink:

Neida, kjør på du :wink:

God gang fiskestang :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Har nesten fått til å lage denne armen. No virker den slik at når den vert skubba framover får eg maks gasspådrag, men når den vert skubba bakover, får eg nesten ikkje gass i det heiletatt. Har forstått det slik at når gasskabelen er kobla til fjernkontrollen så vil den dra når eg set den i framover gir og skubbe når eg set den i revers (eventuelt omvendt viss eg snur på det i kontrollboks), er dette rett?

 

Her viser eg kva eg meiner...

yamaha_gass.jpg

Stemmer denne teorien min, eller vil spaken bli dratt same veg uansett om eg fører spaken på fjernkontrollen framover eller bakover?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Stemmer denne teorien min, eller vil spaken bli dratt same veg uansett om eg fører spaken på fjernkontrollen framover eller bakover?

:yesnod:

 

Armen beveger seg forut når du gir gass. Uansett om du gir gass fremover eller i revers.

Gasskabelen beveger seg uahengig av girkabelen. egentlig ganske inspirerende det systemet inni fjernkontrollen.

 

Altså når du gir gass så går gjengestaken i waieren inn i waieren, og så er den helt ute ved tomgang. Uansett om du kjører fremover eller reverserer..

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...