Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Hei sinten og takk for svar (bedre sent enn aldri *kremt*) :smiley:

 

Har etterhvert funnet ut at min Rana Presteng er en ikkeplaner, så jeg vurderer nå å bare få meg et ratt og gass/gir å sette på siden eller er eller annet. Tror ikke jeg gidder å bruke mange tusen på en flott styrekonsoll. Blir litt overflødig, tenker jeg.

 

Må vel montere den litt frem i båten så jeg unngår at den steiler altfor mye. Er egentlig bare ute etter å gjøre det ganske billig. Det er som andre nevner her i tråden kanskje billigere å selge båten og kjøpe ny MED styrekonsoll. Men det gidder jeg ikke. Har pusset opp hele båten, den ble veldig pen. Dessuten har den sjel, tror jeg :flag:

 

Men takk for linkene...

Link to post
Share on other sites

Viss du er ute etter å gjere dette så billig som mogleg så kan du jo kjøpe mykje av delane brukt. Du får legg ut ei "Ønskes kjøpt"-annonse her på forumet. Det gjorde eg, og sparte ein god del på det. Du kan også skru saman ein heilt enkel konsoll i vassfast kryssfiner som du monterer ut i eine sida av båten. Det du må tenkje på når du sidemonterer er kor skjeivt båten vil ligge i vatnet når du skal stå/sitte å styre.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...