Tom Rør Startet 19.Desember.2024 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2024 Jeg registrerer at det på båter til salgs på Finn.no nå er greit med ønskes kjøpt også. Det er næringsdrivende som annonserer der ser jeg . Håper ikke det blir en trend Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 19.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2024 Er det noe nytt? Har ikke kjøp av båt vært en kategori i mange år`nå ? Det er lenge siden jeg har vært inne å kikket da det den gang var flere oppkjøpere som slåss om å ha flest annonser der gjerne 50+ helt like Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 pipe skrev for 2 timer siden: Er det noe nytt? Har ikke kjøp av båt vært en kategori i mange år`nå ? Jo, men da klikker du jo på "Båter ønskes kjøpt", ikke "Båter til salgs". Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Jonas78 Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Tom Rør skrev for 18 timer siden: Håper ikke det blir en trend Hva er problemet med det? Kan jo filtreres vekk antar jeg. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Tom Rør Svart 20.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Jonas78 skrev for 8 timer siden: Hva er problemet med det? Kan jo filtreres vekk antar jeg. Det skal ikke være nødvendig, da det er spesifikke slags og kjøpssider. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Har også lagt merke til dette. Ja, en blir jo litt lei av de annonsene til Ken Bekken Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Honduras Svart 21.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2024 Man trenger jo ikke irritere seg, man kan bare trykke rapporter og angi at den ligger i feil kategori. Gjør ofte det når jeg blir lurt til å trykke på noe som bevisst er feil. Hvis alle gjør det forsvinner de fort Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
TwisT Svart 21.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2024 Det har dukket opp ett filter oppe til venstre. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 22.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2024 Det gjelder forsåvidt det samme også for biler. for diverse firma som Auksjonen.no. Det ser ut som greie objekter helt til man kommer inn på annonsene Og ser at dette ikke er salgspris, men auksjon. ingen sammenheng med pris forøvrig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.