Jump to content

Berserk i trøbbel? (igjen)

REM

Recommended Posts

Må nok inrømme at jeg for min del ser begge disse omtalte programmene. Det er selvfølgelig to vidt forskjellige program, men jeg er vel mere forskrekket over hurtigruten enn Jarle og co. Skal være enig i at Jarle og co tar den i lengste laget av og til, men klarer fint å se det og more meg over figurene. Da synes jeg det er verre med programmet Hurtigruten som skal skildre livet på hurtigruten, en arbeidsplass, en servicebedrift som skal tjenre mest mulig på sine pasasjerer og dra mest mulig ut av arbeiderne sine.Om noe går galt så får arbeiderne klare oppgavene likevel, ikke no ekstra resurser blir satt inn. Jarle derimot fører sin skute med stø hånd og har full kontroll over sitt manskap og stiller opp for dem.

Synes det vitner om mangel på argumenter når flere "tilhengere" betegner oss/de som ikke synes dette dette programmet var bra, for surpomper og hissigpropper!!!!

Takk for all hjelpsomhet med henvisning til kanalvelger og av/på knapp.

At jeg ikke tenkte på dette selv???? :cryin:

Hvem av besetningen på Berserk som består av hel ved, skal jeg la være usagt, men har en sterk fornemmelse av at opptil flere av "skribentene" her består av "hel ved " i toppetasjen når slike lavpannede forsøk på å fremheve sine egne meninger, og denne debattformen tas i bruk! :crazy:

Dette kan jo være en fordel hvis dere ramler på hav, at det i det minste er oppdrift i skoltan dokkers! I tillegg kan jo kasjett hua festes med karosseriskruer! (syrefaste)

Kan faktisk virke slik at opptil flere av dere virkelig LIKTE programmet!?

(Pingle kan aksepteres, under tvil :wink: )

Jeg likte programmet svært godt og tar selvsagt til etterretning at du mener "jeg" har "hel ved" i toppetasjen, selv om det åpenbart kan ha sine fordeler.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Synes det vitner om mangel på argumenter når flere "tilhengere" betegner oss/de som ikke synes dette dette programmet var bra, for surpomper og hissigpropper!!!!

Takk for all hjelpsomhet med henvisning til kanalvelger og av/på knapp.

At jeg ikke tenkte på dette selv???? :cryin:

Hvem av besetningen på Berserk som består av hel ved, skal jeg la være usagt, men har en sterk fornemmelse av at opptil flere av "skribentene" her består av "hel ved " i toppetasjen når slike lavpannede forsøk på å fremheve sine egne meninger, og denne debattformen tas i bruk! :crazy:

Du mener på ramme alvor at de av oss som synes Berserk serien er alreit underholdning og som liker å se på den serien har "hel ved" i toppetasjen??????

Fordi at andre har en helt annen mening enn deg så betyr det vel ikke at de er dumme?

Husk at smaken er som baken, og man er vel på ingen måte "ved i toppetasjen" om man liker dette, derimot slike utsagn kan man holde for seg selv.....

Selv liker jeg serien og følger med på den....

Redigert av jorhei (see edit history)

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

..Du mener på ramme alvor at de av oss som synes Berserk serien er alreit underholdning og som liker å se på den serien har "hel ved" i toppetasjen??????

...

Neida Jorhei, hverken du eller andre har noe frykte fra treskjærere ,pælemark eller hakkespetter!

Ei heller behøver du å tilføre terpentin eller owatrol til toppeteasjen.

Det kan du spare til den flotte snekka di (benyttet anledningen til å beøke hjemmesiden din!)

Flott båt!

Det er KUN de som tillegger andre her på forumet, egenskaper som hissige,surpomper, gamlinger osv. når enighet om egne meninger ikke oppnås og ikke det at vi ikke har samme mening om TV programmet! :yesnod:

:cheers:

mens vi kritiserer sjømannskapet til Berserk så kan jeg jo se at båten er like hel og trygg som før :cool:

til sammenligning så greier ikke di proffe seilerne det samme med sine VOR-70 båtene til flere mil. :cheers:

synes vi skal respekter andres meninger uten og starte noen kriger av noe slag!

og det er jo dette som skaper liv og ett godt forum!

tror det er mange skap Berserkere i blant oss. :wink:

Beserk tur oppe i nord er det jeg vil kalle AS Lykke og fromme!

Maken til dårlig sjømannskap skal man lete lenge etter. Allikevel følger jeg serien. Her er det spenning i hver serie. Og den stakkars losen da som fikk "ferskt" brød etter at muggen var skåret bort.

Kanalturer er alltid morsomt å følge. Får håpe de tar seg tid til noen stopp under veis. Den russiske fritidsflåten er ikke særlig imponerende. Får håpe vi får et glimt av den.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

De sa at denne kanalen nylig (da etter Sovjetunionens fall) ble åpnet for turister. Er det noen som vet noe om denne, altså om det er noen som har seilt der eller liknende? Det må da være en utrolig interessant kanalferie....

läste i På Kryss för något år sedan om båtar som gått in i kanalsystemet, om dom gick hele vegen

husker jeg ikke, men dom var iallafall in på sjöarna!

SXK har en representant i Ryssland, så er man intresserad kan man ju kontakta honom!

Har ikke kunnat se Berserkresan enn her i Sverige, har prövet o leta på NRK-webtv men ikke funnit

något.

lite info om kanalen finns her eller her

S/Y Gunga Din

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...