bliss X Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Jeg lurer på hvorfor disse surpompene ikke heller bruker AV knappet på fjernsynet. Tek på oss som hater f..ball da? Alt det vi må tåle F..ball på NRK, f..tball på TV, f..ball på radioen - og åpner man en avis, er den også full av det samme mølet Vi bruker AV knappen, og klager ikke Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Må nok inrømme at jeg for min del ser begge disse omtalte programmene. Det er selvfølgelig to vidt forskjellige program, men jeg er vel mere forskrekket over hurtigruten enn Jarle og co. Skal være enig i at Jarle og co tar den i lengste laget av og til, men klarer fint å se det og more meg over figurene. Da synes jeg det er verre med programmet Hurtigruten som skal skildre livet på hurtigruten, en arbeidsplass, en servicebedrift som skal tjenre mest mulig på sine pasasjerer og dra mest mulig ut av arbeiderne sine.Om noe går galt så får arbeiderne klare oppgavene likevel, ikke no ekstra resurser blir satt inn. Jarle derimot fører sin skute med stø hånd og har full kontroll over sitt manskap og stiller opp for dem. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Tek på oss som hater f..ball da? Alt det vi må tåle F..ball på NRK, f..tball på TV, f..ball på radioen - og åpner man en avis, er den også full av det samme mølet Vi bruker AV knappen, og klager ikke Fotball ja.... Verden går under uten fotball tror jeg ? VM i Ludo er mere underholdene enn fotball. Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Synes det vitner om mangel på argumenter når flere "tilhengere" betegner oss/de som ikke synes dette dette programmet var bra, for surpomper og hissigpropper!!!! Takk for all hjelpsomhet med henvisning til kanalvelger og av/på knapp. At jeg ikke tenkte på dette selv???? Hvem av besetningen på Berserk som består av hel ved, skal jeg la være usagt, men har en sterk fornemmelse av at opptil flere av "skribentene" her består av "hel ved " i toppetasjen når slike lavpannede forsøk på å fremheve sine egne meninger, og denne debattformen tas i bruk! Dette kan jo være en fordel hvis dere ramler på hav, at det i det minste er oppdrift i skoltan dokkers! I tillegg kan jo kasjett hua festes med karosseriskruer! (syrefaste) Kan faktisk virke slik at opptil flere av dere virkelig LIKTE programmet!? (Pingle kan aksepteres, under tvil ) Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 I dag kom db siste boka av Beserk i posten, signert av både Alex og Jarle. Nå kan de bare sende sport på tv denne helgen, eg har ny lektyre Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Kan faktisk virke slik at opptil flere av dere virkelig LIKTE programmet!? (Pingle kan aksepteres, under tvil ) Jeg likte programmet svært godt og tar selvsagt til etterretning at du mener "jeg" har "hel ved" i toppetasjen, selv om det åpenbart kan ha sine fordeler. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
rogeri Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Nei,Sydvesten du bør nok ha flyteplagg innen rekkevidde! Kan ikke se at du kvalifiserer til medlemskap i denne gruppen med innebygget flytemiddel! Respekten for deg er like stor som den alltid har vært! Kanskje ett par gode lesebriller kunne være til litt hjelp!;-) Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 (redigert) Synes det vitner om mangel på argumenter når flere "tilhengere" betegner oss/de som ikke synes dette dette programmet var bra, for surpomper og hissigpropper!!!! Takk for all hjelpsomhet med henvisning til kanalvelger og av/på knapp. At jeg ikke tenkte på dette selv???? Hvem av besetningen på Berserk som består av hel ved, skal jeg la være usagt, men har en sterk fornemmelse av at opptil flere av "skribentene" her består av "hel ved " i toppetasjen når slike lavpannede forsøk på å fremheve sine egne meninger, og denne debattformen tas i bruk! Kan faktisk virke slik at opptil flere av dere virkelig LIKTE programmet!? (Pingle kan aksepteres, under tvil ) Du mener på ramme alvor at de av oss som synes Berserk serien er alreit underholdning og som liker å se på den serien har "hel ved" i toppetasjen?????? Fordi at andre har en helt annen mening enn deg så betyr det vel ikke at de er dumme? Husk at smaken er som baken, og man er vel på ingen måte "ved i toppetasjen" om man liker dette, derimot slike utsagn kan man holde for seg selv..... Selv liker jeg serien og følger med på den.... Redigert 28.Januar.2006 av jorhei (see edit history) Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
rogeri Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 ..Du mener på ramme alvor at de av oss som synes Berserk serien er alreit underholdning og som liker å se på den serien har "hel ved" i toppetasjen?????? ... Neida Jorhei, hverken du eller andre har noe frykte fra treskjærere ,pælemark eller hakkespetter! Ei heller behøver du å tilføre terpentin eller owatrol til toppeteasjen. Det kan du spare til den flotte snekka di (benyttet anledningen til å beøke hjemmesiden din!) Flott båt! Det er KUN de som tillegger andre her på forumet, egenskaper som hissige,surpomper, gamlinger osv. når enighet om egne meninger ikke oppnås og ikke det at vi ikke har samme mening om TV programmet! Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 28.Januar.2006 Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 ........... Dette kan jo være en fordel hvis dere ramler på hav, at det i det minste er oppdrift i skoltan dokkers! I tillegg kan jo kasjett hua festes med karosseriskruer! (syrefaste) .......... Hehe! Det var da voldsomt til uttalelser. Mistenker at du også flyter ganske godt...! Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 mens vi kritiserer sjømannskapet til Berserk så kan jeg jo se at båten er like hel og trygg som før til sammenligning så greier ikke di proffe seilerne det samme med sine VOR-70 båtene til flere mil. synes vi skal respekter andres meninger uten og starte noen kriger av noe slag! og det er jo dette som skaper liv og ett godt forum! tror det er mange skap Berserkere i blant oss. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 Har sett litt på Berserk. Jeg er imponert over hva de får til i de farvannsområder de seiler i. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 Synd ikke Jarle eller Alex leser baatplassen. De ville sikkert fått seg en god latter av å lese denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 Synd ikke Jarle eller Alex leser baatplassen. De ville sikkert fått seg en god latter av å lese denne tråden Enig! Er det noen som om de har en hjemmeside eller noe, hadde vært morsomt og fått kontakt med dem så de kunne skrevet noen fakta her. Hva driver egentlig Jarle med? Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 QUOTE(Lasse @ 29.01.06 20:17) Synd ikke Jarle eller Alex leser baatplassen. De ville sikkert fått seg en god latter av å lese denne tråden gleder meg til og se Berserken med baatplassen vimpelen hehe og no er ny boken bestilt Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 Foruten i sysselmannens på Svalbards krim-arkiv, er disse havets "helter" er behørig presentert her! http://www.wildvikings.com/ (Gidder ikke å diskutere dette mer, dere skal bare HA feil!) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 29.Januar.2006 Del på Facebook Svart 29.Januar.2006 Mer info her også: http://www.flyt.no/?article=view_prod&product=20 Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Tid for nye sjøslag med Berserk i kveld. Ifølge boka blir det mer surr en ramsalte historier en stund fremover Sitér dette innlegget Link to post
anton Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Nå er det bare en halv time til neste program. Skal forte meg i kjøleskapet og finne fram pilsen + en pose med potetgull, og kanskje litt peanøtter også. Berserk er det morsomste som sende på NRK for tiden!!!!!!!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 David ble litt amper i dag Gleder meg til neste episode allerede, også er det så synd at programmet er så kort Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Beserk tur oppe i nord er det jeg vil kalle AS Lykke og fromme! Maken til dårlig sjømannskap skal man lete lenge etter. Allikevel følger jeg serien. Her er det spenning i hver serie. Og den stakkars losen da som fikk "ferskt" brød etter at muggen var skåret bort. Kanalturer er alltid morsomt å følge. Får håpe de tar seg tid til noen stopp under veis. Den russiske fritidsflåten er ikke særlig imponerende. Får håpe vi får et glimt av den. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Slagskibet Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Så ca halve programmet i går og det var ikke avskrekkende. Godt at alle ikke er A4 formattert. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Maken til dårlig sjømannskap skal man lete lenge etter. Sitér dette innlegget Link to post
trulte Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 De sa at denne kanalen nylig (da etter Sovjetunionens fall) ble åpnet for turister. Er det noen som vet noe om denne, altså om det er noen som har seilt der eller liknende? Det må da være en utrolig interessant kanalferie.... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 De sa at denne kanalen nylig (da etter Sovjetunionens fall) ble åpnet for turister. Er det noen som vet noe om denne, altså om det er noen som har seilt der eller liknende? Det må da være en utrolig interessant kanalferie.... läste i På Kryss för något år sedan om båtar som gått in i kanalsystemet, om dom gick hele vegen husker jeg ikke, men dom var iallafall in på sjöarna! SXK har en representant i Ryssland, så er man intresserad kan man ju kontakta honom! Har ikke kunnat se Berserkresan enn her i Sverige, har prövet o leta på NRK-webtv men ikke funnit något. lite info om kanalen finns her eller her Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.