Astor Startet 30.Januar.2006 Del på Facebook Startet 30.Januar.2006 Treffkomiteen hadde møte i Horten denne helgen. Det vil med andre ord si at vi er i gang med planleggingen av årets treff. Sted: Eiken pensjonat, Indre havn i Horten. Tid: 16. - 17. juni 2006. Treffavgift kr. 100.- pr. døgn inkl strøm til lading. (KUN LADING) Overskuddet går uavkortet til Baatplassen.no sin drift. Treffkanal: 77 Sekretæriat: m/y Escada Det jobbes nå med å skaffe premier til treffets lotteri og ulike akiviteter. Her anmodes alle å ta sin del av oppgaven, om man er i komiteen eller ikke! Musikken besørges også i år av TINE II, som er like blid! Det oppfordres til å ta med egne instrumeneter. Alltid hyggelig utover i de sene timer. Vi jobber med å få til fellesgriller på stranden. Det jobbes med å skaffe til veie Treffskjorter. Dette kommer vi tilbake til. Her blir det forhåndsbestilling med antall og størrelse. (Mulig også forskuddsbetaling.) Det kommer opp en egen hjemmeside for Hortenstreffet, når ting faller på plass. Det legges opp til konkurranser for små og store. Da oppfordrer vi alle til å melde seg på etter hvert som man ser at dette har man lyst til å være med på. I fjor var det ca. 45 båter innom treffet. Det er i år stipulert med ca. 60 - 75 båter. Man må påregne å ligge enten baug mot brygge, longside med båter utenpå hverandre, eller på egen dregg med jolle til land. Her blir det fullt, men allikevel veldig koslig. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 30.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Påmeldingsliste til treffet: Astor: 2 voksne pluss 2 matroser alle dager, Nord West 900 at-le, alle dager, SKILSØ 750 bao, 2 voksne. alle dager, Fram 25 Bastard 30000 : 1 voksen, alle dager, 30 fots nekke BEG, 2 voksne, alle dager, Barracuda Bitteliten, 1 voksen, 37 fot fernanda, 2 voksne og en lettmatros Flipper Flash, 2 voksne, alle dager, Crownline 225CCR gaia og Tufffm 2 voksne, alle dager, 1.72 dyp GeirFrode, 2 voksne, ?dager, Fjord 880 Gerhard, 2 voksne og 3 barn, hele helgen, Tresfjord 28 Gunga Din, 2 stk Heira, 1 voksen, alle dager, 30 fot. jawik, 2 voksne, Laurin 45' motorseiler., Joerg-1: 2 voksne, alle dager, Draco 30 Jorhei og M/B Gamla, 2 voksne, alle dager, snekke Keiko II, 1-2 voksne, Tresfjord 28, alle dager Majali, 1 voksen pluss ett barn. MortenK, 1 voksen, 3 barn, alle dager, 1.55 dyp Nikita, 2 voksne, alle dager, Tresfjord 28 nimbuster, 2 voksne, alle dager, 36 fot Nor_West, 2 voksne, Nord West 900, alle dager, baug mot brygga Pirus, 1 voksen, 37 Broom Ocean, alle dager, helst baug mot land Quantum, 2 voksne, Cleopatra 33, alle dager rem: 2 voksne, alle dager, Princess 34 SiA, 2 voksne, 26 fot alle dager Sjøstjerna, 2 voksne, Kragerø 32, alle dager Sjøsyk, 2 voksne, 2 barn/ungdom, alle dager, Skorgenes 330 Sonic Skaaden, 4 voksne, alle dager Sonata 7, 4 ungdommer, 23 fots seilbåt Syvert, 2 voksne, Storebro 31, alle dager Tassen: 2 voksne + 2 barn/ungdom, alle dager thor, 2 voksne, 25 fot, alle dager TINE II: 2 voksne, alle dager, Sandvik 28 Trudelutt, 2 voksne med skipshund, alle dager, Saga 27 og baug mot brygga. Trulte, 2 voksne pluss Trulte-bikkja, 26 fot, alle dager vikers, fre-lørdag, 2 voksne 30 fot W-945, 2 voksne, 1 barn, alle dager, Sandvik 045, baug mot brygga Whistler kommer med 2 barn (j 12 og g 10). alle dager, Antall båter:39 pr. 16.februar Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Slagskibet Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 thor melder seg på. Forhåpentligvis med Ørnhild ombord. Hvem dato vites ikke enda,jeg vil møte de andre felles Skilsø redere,Amorosa og Walter ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Hei. Også Trudelutt kommer, med frue, kaptein og skipshund. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 (redigert) Gunga Din kommer (2 pers) Redigert 30.Januar.2006 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
jorhei Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Jorhei og M/B Gamla melder seg også på, med forbehold (om det går bra?) om at ikke eksamen legges på mandagen etter. Melder da på 2 stk alle dager. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Astor Svart 30.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Bilder fra treffet 2005: Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Majali Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 (redigert) Majali kommer 1 "voksen" og 1 gutt på 11 kommer! gleder oss masse! Erik og Herman Redigert 30.Januar.2006 av majali (see edit history) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Verrie Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Majali kommer Advarsel til alle, ta med solbriller. Dekket til Majali skinner så det kviner i øynene Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Ser litt svart ut for oss i år også. Jeg må jobbe hele fredag. Men er jeg våken og hjemme lørdag så kommer jeg over Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Hei Astor! For ordens skyld, så kan jeg nevne at jeg og jorhei kommer i samme båt, så du kan trekke fra en båt på lista. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Vi får da nesten tro at vi i LOL slenger en tur innom også. Hadde ikke mulighet i fjor, men mannskapet ville gjerne er det noen dato for påmelding her må sjekke om det er no regatter også, noen som vet når røyken big foot går?? Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 Det skar seg for oss i fjor, men vi prøver på nytt i år....... 2 voksne og en gutt da på ca.11mnd., og båten MS ZAPHIR. Gleder oss masse, og regner med at godvær er bestillt!!? Forøvrig et glimrende tiltak! Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Gunga Din Svart 30.Januar.2006 Del på Facebook Svart 30.Januar.2006 ................., og regner med at godvær er bestillt!!? Fernanda thor har ju redan anmällt sig.......så den saken er redan 'taken care of' ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Advarsel til alle, ta med solbriller. Dekket til Majali skinner så det kviner i øynene Ikke bare dekket........... Har jukset litt på bildet da. Måtte fjerne noen uromomenter. Slik som en fender som hang ute. ++(Den synes i speilbildet i vannet. . Er ikke så god på redigering av bilder.) Du får gi meg beskjed Majali, hvis du ikke likte at jeg la ut bildet. Da skal jeg fjerne det igjen. Synes bare det passet så fint her... Eller så kan jeg sende deg originalen på mail, hvis du vil ha den. Send i så fall mailadressen din på IM. Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Har jukset litt på bildet da. Måtte fjerne noen uromomenter. Slik som en fender som hang ute. ++(Den synes i speilbildet i vannet. . Er ikke så god på redigering av bilder.) Du får gi meg beskjed Majali, hvis du ikke likte at jeg la ut bildet. Da skal jeg fjerne det igjen. Synes bare det passet så fint her... Eller så kan jeg sende deg originalen på mail, hvis du vil ha den. Send i så fall mailadressen din på IM. bare hyggelig! Sender deg mailadressen, det ville vært fint med noen fler bilder av båten i bruk. blir jo ikke så mange bilder annet enn de som er når hun ligger fortøyd. Det bildet er vel tatt når vi reiste på lørdag, må si jeg var litt nervøs da, vi lå helt innerst mellom mange stooore fine båter og jeg er helt klar over majalis manglene svingegenskaper i bakk Men jeg fant jo fort ut at det å engste seg i et slikt lag som dette er jo rett og slett bortkastet energi. Alle gjør jo alt for at livet blir en lek! og det ble jo en lek også.... (PS til matrosen sitt forsvar så er han i gang med å ta opp fenderen ser dt ut som... han har jo som oppgave og ta fendere, løse tau og rulle sammen kveilen på fordekket....) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
GeirFrode Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Skal sende deg bilder jeg, Majali. Jeg var sikkert litt for rask i avtrekker'n, slik at matrosen ikke rakk å ta inn fendern. Du får eventuelt prøve å redigere bedre selv. Det stemmer at bildet ble tatt når dere skulle dra. Har et til, i full konsentrasjon. Men det var jo ikke noe problem overhodet der. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Da oppfordrer vi alle til å melde seg på etter hvert som man ser at dette har man lyst til å være med på.Ja denne helgen har vi jo holdt av siden forrige treff. Jeg kommer hele helgen. Jeg vet ikke hvor mange vi blir, men mannskapet er vanligvis 2 voksne og 3 barn. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Kan dere fortelle litt om båttype og størrelse også. Grei når vi skal "stable" båter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Kan dere fortelle litt om båttype og størrelse også. Grei når vi skal "stable" båter. Gjerne det, Trudelutt er en Saga 27, og vi er avhengig av å ha baugen inn mot brygge pga. Skipshunden. Skal vi ligge kailangs, risikerer vi at villdyret bykser iland og skremmer dem som ikke er glad i hund, eller at han bråker med andre hannhunder. Og å ligge utenpå andre med det beistet på nesten 50kg. går heller ikke. Han er for tung til å bæres, og livredd for å gå på glassfiber. Så dermed er baugen inn et vilkår for at vi kan komme. Hilsen Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 31.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Gjerne det, Trudelutt er en Saga 27, og vi er avhengig av å ha baugen inn mot brygge pga. Skipshunden. Skal vi ligge kailangs, risikerer vi at villdyret bykser iland og skremmer dem som ikke er glad i hund, eller at han bråker med andre hannhunder. Og å ligge utenpå andre med det beistet på nesten 50kg. går heller ikke. Han er for tung til å bæres, og livredd for å gå på glassfiber. Så dermed er baugen inn et vilkår for at vi kan komme. Hilsen Lars H. Du vil få baugen mot brygga. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sonata 7 Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Første mann til mølla får de beste plassene her eller?? Er det sqatt noen frist for påmelding???? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Første mann til mølla får de beste plassene her eller?? Er det sqatt noen frist for påmelding???? Man vil bli geleidet på plass. De minste innerst mener jeg vi snakket om. Frist, sett dere på liste nå i denne tråden og så melder dere heller avbud. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 31.Januar.2006 Del på Facebook Svart 31.Januar.2006 Da blir vell vi 4 gutter på 15-18 år, båten er av seilbåt typen og er 23 fot lang og stikker 1,80 dypt, bredden er hele 2,60 Sitér dette innlegget Link to post
nikita Svart 1.Februar.2006 Del på Facebook Svart 1.Februar.2006 Nikita kommer.1 eller 2 er litt usikkert så lenge i forveien.Turnusarbeide er årsaken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.