Jump to content

Hortenstreffet 16-18.juni


Astor

Recommended Posts

Dette er jo det triveligste båttreffet i sesongen!

Hilsen Syvert :flag:

Dette er hva jeg kaller gladmelding og øker iver og lyst til og lage et enda bedre treff til sommer'n . Å få en slik possetiv tilbakemelding gjør jobben enda lettere :wink:

PS:vi sees vel på et treff før det Syvert :yesnod:

 

Tine II

Link to post
Share on other sites

Hei. :sailing:

I år vil "ælvefolket" være med på treff, har ikke meldt meg på tideligere så dette kan bli spennende. :yesnod: Heira er 30 fot og 3,25bred, har ellers ingen spesielle ønsker men kommer tidelig på fredag. Det blir muligens bare en voksen da admiralinnen skal til Prahe denne helgen :crazy: Meld meg på. :flag:

Mvh

Heira

Link to post
Share on other sites

Det ser ut til at Sandviken skal ta seg en tur til fødebyen også.

Med et litet forbehold eller to. men det snaker vi ikke om no.

Det blir vel 2 voksne og ei på 9 og så har Hr. Braastad melt sin interesse sammen med noen små brune cubanere.

Forøvrig har damen de vituale mål :blush: 945 cm lang + plattform ca50 cm

bredde 345 cm + fendere

Nå er denne damen utstyrt med sauegjære som er ubehaglig å klatre over hvis vi blir liggende longside langt inne. til etterettning.

 

Sjekket mannskapslisten og så at Bace- Gabrielsen også er påmønstret denne helg.

Ja, her blir det folksomt.

Link to post
Share on other sites

Blir det plass til så mange da Astor ?

 

Foreløpig ser det greit ut. Vi var noen fler i fjor. Nå skal de lokale, Bastard 3000 og TINE II undersøke om det kan fremskaffes flere brygger.

 

Plan B: At de store må ligge ute på dregg. (Absolutt siste nødløsning, da vi ønsker at alle skal ligge inntil felleskapet)

Her må vær og vind bestemme.

 

Ut fra "Honnørbryggen" er det plass til mange utenpå hverandre. Her dregges det opp vekselsvis utover, fra de på 30 fot og oppover.

 

Bilde

 

Kos på bryggekanten

Link to post
Share on other sites

Jeg har kjempelyst og håper jeg får til å komme. :sailing:

Arnegrut er 8.05 lang, 2.77 bred pg stikker 1.55 dypt.

 

:smiley:

Så jeg er oppført med en voksen på lista! Får nok ikke med kona :sad: , men har et håp om å få med en eller flere av ungene mine på 7, 9 og 11 år :yesnod: . Men det er for tidlig å si om de er klare eller ikke :confused: , det må jeg ta når treffet nærmer seg :fishing: .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...