Jump to content

Hortenstreffet 16-18.juni


Astor

Recommended Posts

Noralotte (Furuholmen) skriker etter å bli ferdig pusset til dette treffet, og tror da at vi (sjefa og jeg) endrer treffplanene fra Lillesand til Horten-treff (beklager lillesand-folket!). Da får vi også vist frem stoltheten til familie i Drammen.

 

Legger ut fra Brevik grytidlig fredag morgen og ETA Horten er fredag ettermiddag/tidlig kveld. Vi blir kun til lørdag, så innerst i bukta er nok ikke plasseringen for oss. :)

 

Noralotte er 30 fot - 2,80 bred. Vi er 2 voksne i midten av de 30.

Blir vannvittig morsomt å hilse på dere alle!

Link to post
Share on other sites

men du vil ikke heller ta en runde på playstation med meg, da?

 

takker; gjerne !

 

Forøvrig; når jeg kjøpt en 6`er på lørdagen ( 1755 :eek::eek: ) kom det automatisk skrift på kassaskiltet:

VIS LEGITIMASJON.

Min kommentar til jenta i kassa ( knapt 18 ? ) var at " må jeg det, så går jeg heller med uforrettet sak".

 

Jeg fikk slippe. :lol:

 

Nok koseprat, tilbake til harde motor, elektiske og dassfact`s..

 

Suzuki

Link to post
Share on other sites

skall det overgå........då sjunker brygga! :lol:

Nå skal de lokale, Bastard 3000 og TINE II undersøke om det kan fremskaffes flere brygger.

Det bør vel lages en plan B for honnørbrygga i tillegg! :lol:

Med flere deltakere enn ifjor, blir det problemer med å få samlet alle på den brygga, og det var jo der alle var. Evt bør den forsterkes/utvides den også.... :diving::lol:

Link to post
Share on other sites

Det bør vel lages en plan B for honnørbrygga i tillegg! :lol:

Med flere deltakere enn ifjor, blir det problemer med å få samlet alle på den brygga, og det var jo der alle var. Evt bør den forsterkes/utvides den også.... :diving::lol:

 

Det er riktig. Vi skal høre hva Camilla har å tilby av mer brygge. Nå er hun i India, men vi har to mann på saken.

Link to post
Share on other sites

Forøvrig; når jeg kjøpt en 6`er på lørdagen ( 1755 :eek::eek: ) kom det automatisk skrift på kassaskiltet:

VIS LEGITIMASJON.

Min kommentar til jenta i kassa ( knapt 18 ? ) var at " må jeg det, så går jeg heller med uforrettet sak".

 

Jeg fikk slippe. :lol:

Suzuki

Hadde det skjedd meg, hadde jeg vist den frem med glede!!! :wink:

 

Forøvrig synes jeg det er meget bra at ungdommen ønsker å være med på treffet (sonata/gamla)

Det vitner om stor båtglede :yesnod:

Jeg hører eller på heavy fra 70 tallet enn "gamle svarten" :lol:

Redigert av Keiko ll (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Forøvrig synes jeg det er meget bra at ungdommen ønsker å være med på treffet (sonata/gamla)

Det vitner om stor båtglede :yesnod:

Jeg hører eller på heavy fra 70 tallet enn "gamle svarten" :lol:

 

Ja vi vurderte dette også sterkt i fjor, men da skjedde det ting så vi ikke kunne komme, men har snakka med deler av mannskapet og de er innstilt på å dra :smiley:

Så vi møtes sikkert til en god seventies låt :cheers: (cola på meg da men)

 

 

PS: Det er en fin grunn til å dra med ungdommen(jentene) på en tur, vi blir gutter på 15, 16,17 og muligens 20....

 

Dere alle får ha en fin kveld her blir det pugging til prøve vill jeg tro..

Link to post
Share on other sites

BEG har reservert weekenden. 11 * 3,5m og 2 pers.

 

Foretrekker å ligge longside ved brygga, uten noen utenpå og med rimelig klaring til neste båt fra akterdekket slik at ikke solnedgangen blir ødelagt. (har ikke kjøpt baugpropell og blitt innlemmet i den fornæmme club, for så å bli henvist til å ligge på reia!! Blir vi det, skal jeg organisere en blokade!!!!)

 

Mvh. BEG

Link to post
Share on other sites

:lol: :lol:

 

Nå er jeg glad jeg har meldt meg på her, slik at jeg får se dere ligge på akterfeste midtfjors å "kjøre" baugpropell rundt og rundt, mens dere venter på jolletaxi inn og ut til bryggen. :wink:

 

11 meter Barracuda høres langt, raskt og spisst ut. Det er sikkert en slik båt som ungene synes det er morsomt å kikke litt på når de våkner lørdagsmorgen. Kanskje dere kunne tatt en liten visning og underholdt BP-ungene fra 08.00 - 11.00 - det hadde ungene tatt helt av på. :lol: :lol:

Redigert av vikers (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er nok ikke akkurat den båttypen du tror, men mer en vanlig stor cabincruiser, serru. :wink:

F.eks. en slik...

 

Men det kan jo være gøy nok for unga det... :smiley:

Å ja, En slik er det ja. Dette var stort og hurtig, men med mye større plass enn hva jeg først så for meg. Her er det jo plass til full terrengløype àla PysjPopBaluba. :lol:

 

Flott båt forøvrig. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

thor melder seg på. Forhåpentligvis med Ørnhild ombord. Hvem dato vites ikke enda,jeg vil møte de andre felles Skilsø redere,Amorosa og Walter ihvertfall.

 

:flag:

Hei.

Det er ikke lett for oss å bestemme nå. Veldig lyst å treffe thor og andre medlemmer.

Kanskje det. Vent til slutt av mai om vi blir med eller ikke. :smiley: Er det ok Astor? :confused:

At-le

Link to post
Share on other sites

Hei.

Det er ikke lett for oss å bestemme nå. Veldig lyst å treffe thor og andre medlemmer.

Kanskje det. Vent til slutt av mai om vi blir med eller ikke. :smiley: Er det ok Astor? :confused:

At-le

Det er ikke noe absolutt krav at en skal melde seg på. Ingen vil bli avvist pga. manglende forhåndspåmelding selvfølgelig. Vi ønsker imidlertid så tidlig som mulig å få en oversikt over antallet som kommer. Dette har med organisering, bryggeplassbehov, trykking av ID-labler og slike ting å gjøre. Meld deg på at-le, så snart du med rimelig sikkerhet kan si at du kommer.

Det hadde vært hyggelig å hilse på deg og dine også.

Når det gjelder tildeling av bryggeplasser vil det ved stort tilsig av båter i stor grad måtte bli "først til mølla......"

Unntaket her vil være folk som signaliserer spesielle behov på forhånd som jeg har sett noen har gjort. Her vil vi reservere plasser. Har noen spesielle behov som de ikke ønsker å kringkaste til halve Norge er det bare å sende en IM til en i arrangementskomiteen.

Vel møtt

Link to post
Share on other sites

Det er ikke noe absolutt krav at en skal melde seg på. Ingen vil bli avvist pga. manglende forhåndspåmelding selvfølgelig. Vi ønsker imidlertid så tidlig som mulig å få en oversikt over antallet som kommer. Dette har med organisering, bryggeplassbehov, trykking av ID-labler og slike ting å gjøre. Meld deg på at-le, så snart du med rimelig sikkerhet kan si at du kommer.

Det hadde vært hyggelig å hilse på deg og dine også.

Når det gjelder tildeling av bryggeplasser vil det ved stort tilsig av båter i stor grad måtte bli "først til mølla......"

Unntaket her vil være folk som signaliserer spesielle behov på forhånd som jeg har sett noen har gjort. Her vil vi reservere plasser. Har noen spesielle behov som de ikke ønsker å kringkaste til halve Norge er det bare å sende en IM til en i arrangementskomiteen.

Vel møtt

Hei rem.

Ok vi melder (2 personer+båt) på. Takk for beskjed. Båt fot 25 og br.2,70. :yesnod:

At-le :cheers:

Link to post
Share on other sites

Noralotte (Furuholmen) skriker etter å bli ferdig pusset til dette treffet, og tror da at vi (sjefa og jeg) endrer treffplanene fra Lillesand til Horten-treff (beklager lillesand-folket!). Da får vi også vist frem stoltheten til familie i Drammen.

 

Legger ut fra Brevik grytidlig fredag morgen og ETA Horten er fredag ettermiddag/tidlig kveld. Vi blir kun til lørdag, så innerst i bukta er nok ikke plasseringen for oss. :)

 

Noralotte er 30 fot - 2,80 bred. Vi er 2 voksne i midten av de 30.

Blir vannvittig morsomt å hilse på dere alle!

 

Ser at denne kan misforstås, men vi har altså lyst til å komme fra fredag til lørdag!

 

Det er lov, det?

Er vi påmeldt?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...