Jump to content

Hortenstreffet 16-18.juni


Astor

Recommended Posts

Shit!!!! :headbang: Jobben tar treffet! Kommer ikke fra på fredag som planlagt og deltagelse på Hortentreffet går i vasken.

Beklager.

Trappa kipper jeg bortom deg med om ikke så lenge bastard30000. Og propellen dersom du bestemmer deg for den.

 

mvh tuffff

Kjipt det, men kom bortom en gang du. Ka nhende vi sees på sjøen også

 

Horten indre havn blir fjordens fineste marina kan vi lese. Håper det ikke blir såååååå fint at vi må flytte BP-treffet til et annet sted.

Fineste kanskje ja, men prisene vil vel bli fine de også tenker jeg.

Tenker Eiken er stedet jeg

Link to post
Share on other sites

Dette er flaut!

 

Men jeg må også dessverre melde avbud, pga. en rekke uheldige omstendigheter, både med båt, og helse.....

 

Båten er på land og jeg sliter med pumpa!

 

og snart er det st. hans og greier....., godt jeg skal ha sen ferie!

 

Jeg beklager dette, men dere får nok en meget trivelig helg allikevel.

 

GOD HELG OG LYKKE TIL!

 

Fernanda

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

Sitter her på jobb og svetter over prisberegninger.

Kos dere dere som allerede har funnet frem til Horten, og dere som gjør det i løpet av ettermiddag/kvelden. :drink: Knallvær hele helgen, så det der blir nok bra.

Jeg får prøve å rekke en liten tur på fjorden i morgen ettermiddag i stedet. :flag:

 

Lykke til!!

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Dette er flaut!

 

Men jeg må også dessverre melde avbud, pga. en rekke uheldige omstendigheter, både med båt, og helse.....

 

Båten er på land og jeg sliter med pumpa!

 

 

Fernanda

 

:flag:

 

Håper det er en pumpe i båten du sliter med....

 

Jeg har slitt en del med min pumpe i vår, men har fått orden på den etter en tur på Ullevål. Litt nervepirrende.

Link to post
Share on other sites

Hilsen til alle som tok seg tid å komme på treffet i Horten.

 

Treffkomiteen takker for denne gang. Mange hyggelige forbindelser er knyttet. Tror alle koste seg bra ut i de sene timer både fredag og lørdag. Synd dette med den kraftige vinden. Uten den hadde nok enda fler lagt veien til Eiken denne helgen. Vi ble rundt 25 båter, noe færre enn i fjor. Allikevel sitter Baatplassen igjen med et fint overskudd som blir oversendt Ingars konto for drift av dette unike forumet.

 

Vi kommer tilbake med en mer fullstendig rapport senere.

 

Takk for denne gangen! :flag::flag_sw:

 

TINE II, Bastard 30000, tassen, Jorg-1, rem og Astor

Link to post
Share on other sites

Hei.

En av andre medlemmer kan laget stor Baatplassenflagg står ved brygg Hortentreffet. 2mx3m eller 4mx5m eller forslag. :confused: Slik det er lett se etter flagg når man kommer inn. Det er bare forslag!!!!!! :flag: Enig??????

At-le

Jeg prøvde på det i år, men flaggfabrikken ville ikke rukket og få det til.

Men neste år er det en ny mulighet for dette :smiley:

Link to post
Share on other sites

I tilfelle burde det vurderes å få laget 2-3 stykker til de andre samtidige treff.

 

:flag:

Det er klart :yesnod:

Når jeg har fått samlet meg litt så vil jeg legge ut dette sammen med annen info om effekter på forum forside. Har det veldig hektisk tid på jobben, samtidig med jobb i båten så ting vil ta litt tid.

Link to post
Share on other sites

Det er nok dessverre min innebygde pumpe jeg sliter med, håper det går bra etterhvert.

 

Godt at det gikk bra med din......Det er en uhyggelig opplevelse......

 

 

Fernanda

 

 

 

 

 

 

Håper det er en pumpe i båten du sliter med....

 

Jeg har slitt en del med min pumpe i vår, men har fått orden på den etter en tur på Ullevål. Litt nervepirrende.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...