Jump to content

Litt "baatplassen-psykologi"


trulte

Recommended Posts

...kjedelig lørdagskveld; så er det altså to typer sensurister, tydeligvis. De som ikke tåler krangel, og de som ikke tåler koseprat ... :rolleyes:

 

mmnjaaa,... og kanskje en tredje med en eller annen slags kontrollfetisj....

 

 

Og angående lørdagskvelden; Kjedelig ja, sterkeste tillatte drikke her langt uti havet er Munkholm og egenprodusert drikkevann med drøy klormengde.

 

 

:cheers:

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Og angående lørdagskvelden; Kjedelig ja, sterkeste tillatte drikke her langt uti havet er Munkholm og egenprodusert drikkevann med drøy klormengde.

Men takk for at dere der ute pumper penger i statskassen. :cheers:

 

Ooops!! Det ble visst koseprat... nei og nei, nå blir det vel kjeft å få .... :crazy:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Litt koseprat må til Skipper worse i all hetsen. :lol:

 

Jeg lurer på om flere har blitt bitt av Muhammed basillenhttp://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/html/emoticons/4funny.gif

 

Diskusjoner må vi ha, koseprat og flott at folk sier sin mening på godt og vondt så lenge det ikke blir personifisert.

 

Ha en flott lørdagskveld både havgapere og bpere og de som kombinerer dem begge :cheers:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Der traff du spikeren på hodet; rett alder, men det ble feil reaksjon. Det var vel i grunnen ikke ment som ett personangrep, men mer som en provokasjon fra 7-åringen i meg for å se om du i hele tatt ville nedverdige deg til å reagere på tåpligheten. Barnet testa, og barnet vant! Elementær-psykologi.

 

Men du må vel være såpass ærlig at du kan innrømme at du legger litt opp til provokasjon selv med alt i blått under hvert eneste innlegg......eller tar jeg helt feil??

 

Forøvrig syns jeg tråden er fornøyelig underholdning på lange nattevakter. Stå på, og hold koken oppe. Båt kan vi begynne å diskutere igjen når det slutter å snø og isen går.

Vel vel, du må gjerne ro deg iland :lol: Men denne gangen ler jeg bare av deg og tror personlig ikke på det du skriver.

 

Legger ikke opp til provokasjoner bare for å provosere nei, men jeg blir veldig engasjert i tråden som går her, for dette har jeg lagt merke til en god stund.

 

Underholdning kan det nok være for noen, ja.

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Det er vel ikke helt urimelig at Lotus skriver som han gjør? Selv om du ikke går til noe angrep mot noen her, så foretar du en liten psykologisk analyse av hva som etter din oppfatning skjer. Du henviser til og med til en spesifikk tråd som eksempel.

Hei hei Marna.

Jada, jeg tar en liten psykologisk analyse. Jeg synes at reaksjonen er rimelig urimelig ( :lol: ) fordi jeg føler jeg blir tillagt en misjon som jeg absolutt ikke har. Vi har jo i allefall fått en heftig meningsutveksling da, så da er vel de som etterlyser dette fornøyd også :wink: .

Jeg henviser ikke til noen spesifikk tråd som eksempel. Hvor finner du det? De eneste trådene jeg har omtalt er i mitt første svar til Lotus, hvor jeg ramser opp noen tråder jeg styrer klar av. Jeg styrer klar av disse fordi temaene de tar opp ikke interesserer meg, ikke av noen annen grunn.

 

Redigert: Du bør ikke svare på dette altså Marna... Følte meg litt som en grinebiter når jeg leste dette innlegget om igjen.. Hehe. Skal ikke male videre på dette... Det begynner å gå ut over båt-bygge-tiden-min dette her neste, og da har jeg nok sagt mitt. Det viktigste er viktigst...

Redigert av trulte (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det begynner å gå ut over båt-bygge-tiden-min dette her neste, og da har jeg nok sagt mitt. Det viktigste er viktigst...

DER, er jeg totalt på bølgelengde, bokstavelig. PÅ mandag går min propeller av gårde til Arendal, kalesje skal hentes, noe vann i motorrommet skal ut (gud vet hvor det kommer fra), og utpønsking av hvor GPS'en skal plasseres, over en kaffe eller to, sånn under presenningen.

 

Vel, der sporet jeg av i hvert fall, med eller uten medlemskap i en herværende ikke navngitt "forening".

 

mvh

 

M.

Marna

Link to post
Share on other sites

Har tenkt litt på dette med koseprat på BP.

 

Hvorfor ikke lage en Bryggekrakk hvor vi rett og slett kan koseprate uten at dette blir galt for noen?

 

Et forum som heter "Bryggekrakken" hvor vi har ulike tråder som mange kaller koseprat.

 

Hva mener dere andre om dette?

 

Eller skal vi ha kosepraten i Åpent forum?


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Er det ikke dette Lotus tidligere har foreslått da, Astor, men som koseklubben har strittet heftig imot?

M/Y Ellen Marie

 

Nå vet ikke jeg hva du mener med koseklubb og hvem det er?

 

For meg er BP et mangfold. Hvem som er i hvems leir er vel en synsing av den som leser andres innlegg og hvordan dette passer i dennes hode.

 

For meg er alle like, bare man har båt som interesse.

 

En bryggekrakk er et sted hvor gutta i havna i alle år har kommet med meninger om mangt og meget. Og da uten de alt for store overskriftene. Selv om jeg tror at BP fortsetter som før har vi alle lov til å synse om dette emne.

Og på Bryggekrakken skal vi diskutere med glimtet i øye. For det er her vi skal komme tilbake dag etter dag uten å bli uvenner om fillesaker.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Såda, Astor. Syns jeg aner en viss elevering av toneleiet i svaret ditt. Det er det ingen grunn til.

 

Det var fra min side kun meningen å påpeke at det du foreslår har tidligere kommet fra Lotus, riktignok er hans forslag formulert litt annerledes, men i resultat, om det blir gjennomført, rimelig likt din ide.

Han har blitt massivt "nedstemt" av det etablerte selskap, om en kan si det slik....

 

 

Vi får se hva som nå skjer.

 

Ha en fortsatt god natt

M/Y Ellen Marie

 

PS; Sånn for ordens skyld, og før jeg får en masse pepper; jeg tar ikke stilling til hverken "krakker" eller andre løsninger. Tror det går seg til uansett, jeg.... Bare så det er sagt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...