Jump to content

Glassfiber og "båtstereo"!


Sinten

Recommended Posts

Jaja, lyd i anlegget, ISO koplingar kjøpte eg på Clas Ohlson, kosta 99kr for eit sett. Men det er to antenne utganger. Er det ei AM og ei FM antenne?

 

Vert nok alternativ ein. Viss det ikkje heldt denne gongen heller så blir eg vel nødt til å ta det om att til høsten. Men eg håper eg slepp det sia eg kjem til å lakkere no snart uansett.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Eg har lurt litt på ein anna ide som kanskje kan funke som det hadde vore greit med litt synspunkter på.

 

Den går ut på å først forsegle kantane med båtsilicon for å hindre at vatne skal trenge inn. Men dette gjer ikkje noko med luft bobbla, så eg lurte på om det kunne vore ein ide å tatt eit tynt borr og bore tett i tett med hol i bobba. Så pusse litt med sandpapir og så pensle polyester oppå og håpe på at litt trekker nedi. Då vil det feste litt til tofta og ha den formen som det "skal" og derme ikkje løsne ein gong til.

 

Men dette er foreløpig berre ein teori/ide :wink:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Grunnen til dannelsen av bobla er at du har plastret oppå gelcoat. Gelcoaten må fjernes for at det nye laminatet skal få feste.

Ut fra konstruksjonen har vel dette ingen styrkemessig betydning siden det du har laget bare står oppå innredningen.

Men skal få få dette til å sitte må du fjerne alt og støpe på nytt. Vi ikke forundre meg om du ganske lett kan dra av hele kassa.... :rolleyes:

 

Når det gjelder forsegling av kanter er det bare en mulighet dersom det skal holde over tid, se dette innlegget.

Link to post
Share on other sites

Tru meg, det går IKKJE ann å dra av heile kassen. Men kva er problemet då, at eg ikkje har rubba gelcoaten med sandpapir?

 

Har forresten pønska ut ein ny ide som går ut på å ha det sånn som det er berre å popnagle kassen fast til tofta og så forsegle kantane. Kva trur du om det.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Men kva er problemet då, at eg ikkje har rubba gelcoaten med sandpapir?

Hvis du ikke engang har rubbet gelcoaten gir det seg jo selv. Men dette er heller ikke nok for å få permanent feste, alle gelcoat må bort.

 

Jeg ville fjernet kassen, om nødvendig med hjelp av en plankebit/brekkjern. Og så skåret rent slik at det bare blir en liten kant som stikker ut.

Og så festet denne med skruer. Popnagler er også en mulighet, men de bør da være så lange at du får tredd på en passende syrefast skive på baksiden. Popnagler rett i glassfiber holder ikke særlig godt.

Link to post
Share on other sites

ok, så viss eg får knekt det av igjen i eit stykke så berre limer og bolter eg det på plass igjen. Men eg må alikevel "forsegle" med silicon og då lurer eg på om det går ann å male på denne. Den typen eg bruker heiter Casco Marine & Teknikk (eller noko slikt), nokon som veit om den går ann å male på?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Men viss eg riv opp igjen det eg har gjort, skjer det reint og så popnagler det fast igjen så vil det ikkje bli tett. Då må eg jo anten legge silicon på som ein slags lim eller ei fuge etterpå. For rein glassfiber beint på tofta utan polyester eller silikon i mellom kan då umulig bli tett.

 

Redigert: Eller tenker du pakning i staden for?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Casco Marin & Teknik er jo ikkje direkte silicon då. (berre eg som kaller det for det) på clasohlson.no står det:

 

Casco Marin & Teknik. Ny generasjon miljøriktig fugelim som limer tilnærmet "alt". Tåler fersk- og saltvann, bensin og husholdningskjemikalier og tetter for godt både over og under vann. Svært sterk, elastisk fuge. Perfekt for bil, båt, campingvogn m.m.

 

på sika'en står det:

 

Sikaflex -291 for allsidige tette- og fugeapplikasjoner såvel under som over vannlinjen. Slipbar etter herding.

 

Synst det høyrer ganske likt ut eg. Men viss du veit at det går ann å male på sika og ikkje på Casco Marin & Teknik så får eg vel kjøpe ein ny tube.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Då er det avklart i allefall.

 

Men er det nokon som veit kalla type skruer eg kan bruke? Dei bør jo ikkje vere så store at eg riv hol i buksa viss eg kjem borti dei. Dessutan bør dei vel vere syrefaste eller noko slikt sia det er mykje saltvatn og slikt i og rundt ein båt. Eg har nokon sånne på lager(sporskruer med forsenket hode), men det vert liksom ikkje heilt fint oppå sio det er beregna på tre.

 

Eit spørsmål til: Kan eg ikkje berre bolte det fast slik som det står. For bortsett frå den eine plassen så sitt det som støypt, for eg får det jo søren meg ikkje av uansett kor mykje eg riv og slit i det. (kanskje underbevisstheten min som ikkje vil ha det av :wink: ). Heldt det ikkje berre å bolte utan å rive det i fille biter først?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Veit at eg skifter meining som ein jojo, og no har eg komt på noko nytt (igjen). No har eg "kleist" Casco Marin & Teknik på så godt som alle kantar (sjølv dei som er heilt i orden) og så håper eg på det beste. Den skummle luftbobbla skal eg prøve og fylle igjen med polyester (eller noko epoxy-lim eg har liggande) ved å borre små hol i bobbla og tvinge lim inn i desse små hola med ei sprøyte. så satser eg på at det går ann å male over alt til slutt.

 

Det vert sikkert øydelagt i løpet av sesongen men no orker eg ikkje å utsette sjøsettinga endå ein gong, eg får heller ta det att til høsten.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

No har eg gått over til å sparkle på høgtalarkassane med ein eller anna glassfibersparkel som er kjøpt på mekk. Men dette er ikkje finsparkel og den er derfor ganske umulig å bruke til "småsparkling" av riper og hakk. Så eg må altså ha finsparkel i tillegg

 

Spørsmålet går ut på: Går det ann å bruke jotun epoxysparkel oppå denne "mekksparkelen", eller må eg kjøpe finsparkelen hos mekk og slik at det er same merke?

 

Spør fordi det er mykje lenger å reise til mekk enn den lokale jernia butikken.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis du har epoxy sparkelen liggende er det nok bare å bruke den.

Casco Marine... blir jo ikke hard da. men det er visst mulig å slipe den, så den kan sikkert brukes.

 

Tror nok likevel resultatet blir bedre med poksy sparkelen.

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...