Jump to content

Glassfiber og "båtstereo"!


Sinten

Recommended Posts

Dette spørsmålet passer kanskje bedre i "male-tråden" men samma det.

 

Eg er no snart ferdig med støypinga, har hittil lagt på to lag der som cd-spelaren skal vere og eit lag der høgtalarane skal vere (skal legge eit til på høgtalar kassane), så det byrjer skummelt å nærme seg maling. Treng eg då behandle den "ferske" glassfiberen med noko spesielt før eg kleiser på topcoat? Må eg eventuelt mette glassfiberen med polyester etter at den er pussa ned med sandpapir.

 

Eg er forberedt på at sparkel og den nye glassfiberen vil trekke meir maling enn resten av båten så eg har kjøpt inn eit spann ekstra (3 liter til sammen), men vil desse nystøypte delane vere utsatt for plastpest, eller er det helst under vannlinja?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Strengt tatt ikke, men det gir bedre feste for lakken samt hindrer sparkelen i å trekke slik at du får matte felter. Hvis du ikke har tenkt å grunne, så flekk i alle fall over de sparklede stedene først minst to ganger, la det tørke skikkelig, og puss det jevnt ov fint slik at ingen overganger kjennes med fingertuppene. Deretter kan du gi hele båten to-tre strøk over det hele. Tror dette kan bli rimelig greit, og ganske sikkert mye bedre enn det var fra før...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Da denne tråden omhandler stereo i båt bla så lurte jeg på , om noen veit om noen norske sjapper /nettbutikker som selger ipod med trådløs overføring ? Eller er det fremdeles forbudt i norge og dermed vanskelig å få tak i , noen som veit ? Hadde vært digg det så hadde jeg sluppet cd kaoset . Har holdt på å brenne cd'er til å ha i båten så slipper evt orginal platene å bli rappa vis det skulle komma noen uvedkommende ombord , men så må du ha den cd'n og den osv ...............

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Da denne tråden omhandler stereo i båt bla så lurte jeg på , om noen veit om noen norske sjapper /nettbutikker som selger ipod med trådløs overføring ? Eller er det fremdeles forbudt i norge og dermed vanskelig å få tak i , noen som veit ? Hadde vært digg det så hadde jeg sluppet cd kaoset . Har holdt på å brenne cd'er til å ha i båten så slipper evt orginal platene å bli rappa vis det skulle komma noen uvedkommende ombord , men så må du ha den cd'n og den osv ...............

 

Tine II

gå inn på Griffin.com Der har de iTrip, som er det beste for iPod. (Står bilde av den i et av mine tidligere innlegg.)

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Fekk cd-spelaren i dag, og den ser ut til å vere i orden. Men for eit rot med alle leidningane :rolleyes: . Og det er nettopp det som er problemet, leidningane. Eg har jo eit "heimasnekkra" el.anlegg i båten så det ligg ikkje nokon iso-kontaktar å sleng som eg berre kan putte leidningane inni(dessvere). På bruksanvisninga er det 3 forskjellig koplingsmåtar for straum tilførselen (utan iso) der det står "kopl gul leidning til rød leidning bla bla bla... osb" Men dette seier meg jo heller ikkje så mykje. Så det eg treng å vete er kalla av dei 3 alternativa eg treng.

 

Bilde Bilde er litt lite så eg anbefaler å lagre det på dataen for så å zome inn

 

 

Forresten, kva er ACC, omkoplet straumforsyning og kontinuerlig straumforsyning?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

forresten, visst du har planar om eit større anlegg i båten, må du vera sikker på at du har stor nok dynamo. Anlegget mitt brukar ca 40 Ah, medan dynamoen ladar 70 Ah. Men det anlegget er i gong med å bli litt stort då :p består av:

CD spelar

Forsterkar til sub

12" Subwoofer

6,5" komponentsett

6x9" coax

PC (med kart og slikt, så kanskje ikkje den kan teljast med i anlegget)

snart 2x 7" widescreen skjermar.

 

Igrunn litt unødvendig å ha alt det i båten, men er du hifientutiast, så er du hifientutiast :D

Link to post
Share on other sites

Har ei lite jolle skjønner du så trur ikkje eg får plass til noko serlig meir enn fire små høgtalara. Eller for å seie det på ein anna måte, lommeboka har ikkje lyst på meir enn 4 små høgtalarar :lol:

 

Men er det ikkje batteriet alt dette forbruket dette går ut over, men det heng jo saman med dynamoen...

 

Forresten angåande dette med batteri, det batteriet eg har i båten er gamalt med stor "G" og er svært dårligt, finst det nokon "triks" for å forbedre det litt? Har fylt på batterivatn og det hjalp litt (men ikkje så lenge). Må sikkert kjøpe nytt til neste sesong men no vil eg helst bruke det eg har.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Å få det "som nytt" vil sikkert koste like mykje som å kjøpe eit heilt nytt. Skal du ha nytt, så gå for gelèbatteri :) Men du treng jo ikkje stor kapasitet på batteriet? Bare la motoren gå med musikken på? Okei, må innrømme det er kjekt med batteri.. Kjøp så stort du føler du har plass til.. Eg har 120 eller 160A batteri... Hugser ikkje heilt :p

Redigert av oaasheim (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Opplevde noko litt katastrofalt i helge. Eg og ein kompis skulle "tørr teste" anlegget i båten før lakkering. Og under monteringa sitt me på kvar vår tofte og tvinne leidningar då eg høyrer ein stygg knekk lyd. Eg frykter det verste og ser at ein del av glassfiberen i overgangen cd-kasse/tofte har løsna og at det er ei stor luftbobble ein anna plass. Vekten av personen som satt på tofta gjorde at tofta fekk ein liten "svai" på seg, (ikkje meir enn eit par millimeter) og dette var tydligvis nok til at det løsna. :cryin:

 

Spørsmålet mitt for denne gong er: Kva no?

 

1. Skal eg prøve å skjere/pusse vekk det lausaste og lege på meir glassfiber, berre med meir overlapp denne gongen?

2. la det vere som det er og legge på meir glassfiber med meiroverlapp?

3. Riva opp att heile skiten og begynne på nytt. (er eigentlig uaktuelt)

 

Men kjem noko av dette til å hjelpe, eller må eg forsterke tofta og slik at den ikkje får så mykje svai?

 

Kan komme med bilder viss det skulle vere nødvendigt.

 

Hjelp!!!!!!! :cryin:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis du skal kjøpe nytt batteri så pass på at det ikke blir for stort.

En påhengsmotor lader ikke all verden.

Men en 60-70 AH burde vel gå...

 

Så til siste spørsmål:

Hva du gjør nå er opp til deg selv :smiley:

 

Det beste er sikkert å ta alt på nytt igjen, men jeg tror jeg ville prøvd punkt 1 nå og så kanskje tatt den igjen til høsten/ vinteren

Kan tenkes at du må forsterke toften litt også.

 

Har du fått koblet dette stereoanlegget da? Fått det til å virke?

Kanskje litt sent, men du får kjøpt ISO plugger billig på F eks Biltema Slik at det bare er å plugge om to plugger ( Tre med radioantenne) neste gang du skifter spiller.

Redigert av Daffy (see edit history)

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...