Walter_S Svart 4.November.2004 Del på Facebook Svart 4.November.2004 Sleper du meg da Walter men nå ble jeg sjuk da!Klart jeg stiller opp! Grimsøy'en foran og sjarken bak, så går dette fint! Pytt, pytt, Gøteborg - Holmestrand, det blir 4-5 dager det! Hva skal man ut med i Mva til den Norske Stat hvis man få en ting gratis? Bortsett fra HK-avgiften, da....... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 4.November.2004 Del på Facebook Svart 4.November.2004 Ja, si det! 0,- pluss 24 %mva hmmm......også dumper (mister man motoren underveis) 0 penger? Eller må man betale avgift på skjønn? Kanskje det blir dyrt alikevel! Vel, jeg har en kutter på handa til 20 000,- som jeg vurderer om jeg får slep! Tar man så stor båt som dekkslast mon tro??? Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 11.November.2004 Del på Facebook Svart 11.November.2004 Denne må ju va ett røver kjøp http://www.blocket.se/view/3749270.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 11.November.2004 Del på Facebook Svart 11.November.2004 Denne må ju va ett røver kjøphttp://www.blocket.se/view/3749270.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0 Røverkjøp må det ha vært. fordi det kommer ingenting opp fra linken. Det kan tyde på allerede solgt Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 11.November.2004 Del på Facebook Svart 11.November.2004 Det var en vire7 ny servad og gikk bra til 700.- Ble sikker solgt med en gang Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 11.November.2004 Del på Facebook Svart 11.November.2004 GRATIS Har en orginal trapp i aluminium til Scand Classic 25, som er for montering for enkel utstigning i baug luka. (mangler skinnene men de står vel montert i båten orginalt) Gis bort ved henting eller mot betaling av porto. Mazo hei mazo! denne trappen er j meget interresert i, da min scand mangler og det kunne vært kjekt for ungen å få en alternativ ut/inn av båten. kan du sende den så skal j selvfølgelig betale frakt. hvis ikke du skulle bo i rimelig nærhet av meg. med vennlig hilsen firefighter nicthomm@online.no (for kontakt) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Har funnet båtpute på sjøen, har her lokalt prøvd å finne ut av eier til denne uten hell. Legger derfor denne ut her i tilfelle noen trenger denne. Puten er hel og fin, uten skrammer eller lignende. Som det fremgår av bilde, er der fester under for nedfelling i eksisterende plate. Antar denne stammer fra skjærgårdsjeep eller lignende. Målene er ca. L=130, B=45, H=5. Overleveres til dem som henter, eventuelt dekker porto omkost. Det taes forbehold om dersom eier tilkjennegir seg de neste par dagene, da overleveres denne naturligvis dit. Men det kan legges til at puten ble funnet for ca 7 uker siden. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Ornes Båtbyggeri har en del brukt tilsalgs som burde være meget interessant Linkher Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Kr. 39.000,- Noe for bastard30000??? Mer info http://www.finn.no/finn/boat/object?id=483...128&pos=8&rub=7 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Kr. 39.000,- Noe for bastard30000??? Mer infohttp://www.finn.no/finn/boat/object?id=4839714&sid=423613711554128&pos=8&rub=7 Kjipt og være uten penger når man kommer over noe slikt Men etter alt jeg har sett til en rimelig penge er det håp for fremtidig kjøp Neste år Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 21.November.2004 Del på Facebook Svart 21.November.2004 GRATIS Har en orginal trapp i aluminium til Scand Classic 25, som er for montering for enkel utstigning i baug luka. (mangler skinnene men de står vel montert i båten orginalt) Gis bort ved henting eller mot betaling av porto. Mazo hei mazo! denne trappen er j meget interresert i, da min scand mangler og det kunne vært kjekt for ungen å få en alternativ ut/inn av båten. kan du sende den så skal j selvfølgelig betale frakt. hvis ikke du skulle bo i rimelig nærhet av meg. med vennlig hilsen firefighter nicthomm@online.no (for kontakt) Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 27.November.2004 Del på Facebook Svart 27.November.2004 Råbillig Scand 24' til salgs i Florø. Kr. 25.000,- NOK.!!! http://www.zett.no/47/boat/buy_boat?bId=16928 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 27.November.2004 Del på Facebook Svart 27.November.2004 Skulle noen ha noen båtblader liggende som ellers bare ligger i veien. Så send meg en IM eller ring meg: 41506563 Norske og svenske. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bh Svart 28.November.2004 Del på Facebook Svart 28.November.2004 Hei Kanskje aktuelt for noen. Kom over en link til diverse skadete båter som auksjoneres bort i USA. Dette er ofre etter Ivan, Freances, Charley + flere. http://www.usauctions.com/ Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 Ser i lokalavisen i dag at SABB MOTOR har Desembertilbud med 25% rabatt på reservedeler og servicesett til alle Sabb motorer... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
jorhei Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 Denn hadde vært noe å ha. Ser ut som et bra rest.objekt: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=488...52&pos=10&rub=7 Noe for bastard??? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 Denn hadde vært noe å ha. Ser ut som et bra rest.objekt: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=488...52&pos=10&rub=7 Noe for bastard??? men har ikke penger Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 Noen som snakket om el. gir gass overføring..?? Her er det ein.. http://www.finn.no/finn/boat/object?id=487...857&pos=5&rub=9 Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
jorhei Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 men har ikke penger da er vi to Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
880 Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 da er vi to Vi er nok tre eller :cryin: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
joelle Svart 1.Desember.2004 Del på Facebook Svart 1.Desember.2004 Denne har jeg lagt in under salg, men den er helt gratis. Skjønner ikke att det ikke er noen som vil ha den Har nå montert ut min gammle gass (to bluss) "komfyr" ur båten gis vekk til den som trenger den. Det er den enkle modellen med to bluss. Send IM eller ring. Jan Ove 982 18 047 Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 5.Desember.2004 Del på Facebook Svart 5.Desember.2004 Annonsetekst fra avis: Restaurerings objekt. 42 fots Skøyte selges rimelig. motor og gir inntakt, kr 6000,-. Tlf. 47 27 24 47. Skøyte Dette høres ut som noe for bastard30000! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Desember.2004 Del på Facebook Svart 5.Desember.2004 Annonsetekst fra avis: Restaurerings objekt. 42 fots Skøyte selges rimelig. motor og gir inntakt, kr 6000,-. Tlf. 47 27 24 47. Skøyte Dette høres ut som noe for bastard30000! Ligger i Arendal gjør den også, og det er jo ikke langt unna det! Hmmm.....tar en telefon Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 8.Desember.2004 Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 Fant denne på QXL Den er kanskje noe for Bastard`n eller Walter_S?? Sitér dette innlegget /per Link to post
M/S Bastard Svart 8.Desember.2004 Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 (redigert) Fant denne på QXL Den er kanskje noe for Bastard`n eller Walter_S?? Helt klart, dette hadde virkelig vært noe! Men den ligger i Hordaland og da blir frakt så dyrt Var virkelig klar for denne da Hvor ligger Alversund forresten?? Redigert 8.Desember.2004 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.