Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Sleper du meg da Walter :lol: men nå ble jeg sjuk da!

Klart jeg stiller opp! Grimsøy'en foran og sjarken bak, så går dette fint!  :lol: Pytt, pytt, Gøteborg - Holmestrand, det blir 4-5 dager det!

 

Hva skal man ut med i Mva til den Norske Stat hvis man få en ting gratis? Bortsett fra HK-avgiften, da....... :sad:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Ja, si det!

0,- pluss 24 %mva hmmm......også dumper (mister man motoren underveis) 0 penger?

Eller må man betale avgift på skjønn?

Kanskje det blir dyrt alikevel!

 

Vel, jeg har en kutter på handa til 20 000,- som jeg vurderer om jeg får slep!

Tar man så stor båt som dekkslast mon tro???

Link to post
Share on other sites

:flag:  GRATIS   :flag:

 

Har en orginal trapp i aluminium til Scand Classic 25, som er for montering for enkel utstigning i baug luka.  (mangler skinnene men de står vel montert i båten orginalt)  

 

Gis bort ved henting eller mot betaling av porto.

 

Mazo

hei mazo!

denne trappen er j meget interresert i, da min scand mangler og det kunne vært kjekt for ungen å få en alternativ ut/inn av båten.

kan du sende den så skal j selvfølgelig betale frakt.

hvis ikke du skulle bo i rimelig nærhet av meg.

med vennlig hilsen

firefighter

nicthomm@online.no

(for kontakt)

Link to post
Share on other sites

Har funnet båtpute på sjøen, har her lokalt prøvd å finne ut av eier til denne uten hell. Legger derfor denne ut her i tilfelle noen trenger denne.

 

Puten er hel og fin, uten skrammer eller lignende. Som det fremgår av bilde, er der fester under for nedfelling i eksisterende plate. Antar denne stammer fra skjærgårdsjeep eller lignende.

 

Målene er ca. L=130, B=45, H=5.

 

Overleveres til dem som henter, eventuelt dekker porto omkost.

 

Det taes forbehold om dersom eier tilkjennegir seg de neste par dagene, da overleveres denne naturligvis dit. Men det kan legges til at puten ble funnet for ca 7 uker siden.

 

Bilde

Bilde

Link to post
Share on other sites

:flag:  GRATIS   :flag:

 

Har en orginal trapp i aluminium til Scand Classic 25, som er for montering for enkel utstigning i baug luka.  (mangler skinnene men de står vel montert i båten orginalt)  

 

Gis bort ved henting eller mot betaling av porto.

 

Mazo

hei mazo!

denne trappen er j meget interresert i, da min scand mangler og det kunne vært kjekt for ungen å få en alternativ ut/inn av båten.

kan du sende den så skal j selvfølgelig betale frakt.

hvis ikke du skulle bo i rimelig nærhet av meg.

med vennlig hilsen

firefighter

nicthomm@online.no

(for kontakt)

Link to post
Share on other sites

Ser i lokalavisen i dag at SABB MOTOR har Desembertilbud med 25% rabatt på reservedeler og servicesett til alle Sabb motorer...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Denne har jeg lagt in under salg, men den er helt gratis. Skjønner ikke att det ikke er noen som vil ha den

 

Har nå montert ut min gammle gass (to bluss) "komfyr" ur båten gis vekk til den som trenger den.

Det er den enkle modellen med to bluss.

 

Send IM eller ring.

 

Jan Ove

982 18 047

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...