Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Har notert meg den, men mangler plass :sad:

Hmmm....mangler plass til denne også  :sad:

Skønner jo at du har det vondt med deg selv akkurat nå, bastard30000!!  :wink: ....så mye gratis, og ikke plass i hagen.... :headbang:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Skønner jo at du har det vondt med deg selv akkurat nå, bastard30000!!  :wink: ....så mye gratis, og ikke plass i hagen.... :headbang:

Jepp!

 

Men jeg skal ordne med plass til en til :wink: I morgen får jeg svar på om jeg har fått enda en båt :lol:

Kun ute etter motoren jeg da, så hvis du har anledning til slep er du velkommen :cool:

Link to post
Share on other sites

Jepp!

 

Men jeg skal ordne med plass til en til :wink: I morgen får jeg svar på om jeg har fått enda en båt :lol:

Kun ute etter motoren jeg da, så hvis du har anledning til slep er du velkommen :cool:

Bare sånn for ordens skyld, hvor mange båter har du egentlig nå???

 

Har mistet tellingen jeg, men håper at du har kontroll på antallet  :lol: :lol: :lol:

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Kom over i lokalavisa og slo til på

38 mm (1 1/2") i lengder a 6 meter

pris pr lengde 100,-

befinner seg i Sarpsborg

 

Jeg tenker å mekke meg opplags/presenning stativ av disse.

 

Selgeren hadde i kveld ca 10 usolgte lengder ledige.

 

Tlf til selger 91656916

 

Ps

 

Jeg sjekka meterprisen på disse rørene hos rørhandel detalj - ca 70,-pr meter, dvs ca 420,- pr lengde

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Billig 27' tresnekke m/god motor

BILLIG!!! Høystbydende over kr. 5000,- Selger vår tresnekke pga huskjøp og mangel på tid. Motoren går nydelig, mens båten trenger oppussing.. Ligger på vannet i Sandefjord, og må gjerne prøvekjøres.. Selges omgående. Ta kontakt på mob.nr 91514491 om dette er et prosjekt for deg.-Flemming Gram

http://www.baatnett.no/GetObject.asp?ObjectID=18219

Link to post
Share on other sites

Ikke kjøp hva som helst til hva så en gammel dame da :smiley:

Hei !

 

Det er helt klart, men i det er en mix av jern & kobber under vannlinjen og jeg regner derfor med at jeg bør bytte ut alt av jern til kobber.  Over vannlinjjen er det jern og her trenger jeg å bytte ut noen søm !

 

Ellers er båten meget vakker og orginal ( eks. "nyere motor" som er en 2 cyl FM fra 1959 ) ! Men jeg har også en eldre 1 cyl Færd motor som jeg lurer på å sette inn / alt. om du  eller andre har en passende klassisk tresnekke 17-22 ft. uten motor å avse / selge rimelig ( ikke et håpeløst prosjekt ) ??

 

mvh

Øyvind

Link to post
Share on other sites

Hei !

 

Det er helt klart, men i det er en mix av jern & kobber under vannlinjen og jeg regner derfor med at jeg bør bytte ut alt av jern til kobber.  Over vannlinjjen er det jern og her trenger jeg å bytte ut noen søm !

 

Ellers er båten meget vakker og orginal ( eks. "nyere motor" som er en 2 cyl FM fra 1959 ) ! Men jeg har også en eldre 1 cyl Færd motor som jeg lurer på å sette inn / alt. om du  eller andre har en passende klassisk tresnekke 17-22 ft. uten motor å avse / selge rimelig ( ikke et håpeløst prosjekt ) ??

 

mvh

Øyvind

Tja, jeg har en sjekte liggende i Stavern!

Vet ikke helt når og om jeg skal begynne på den. Den har et mindre pent overbygg som jeg hadde tenkt og fjerne helt.

Den er uten motor. Jeg har tenkt og sette inn en FM 1935 modell i den hvis jeg beholder den!

Den har en skade i forstevnen.

 

Men vi får se hva som skjer etterhvert.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Denne her selges for 5.000,- Sek. Finnes på: http://www.blocket.se/view/3637793.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

 

Bilde

Ikke noe u-pris, dette? Litt "kort rigg" kanskje..... :wink: Hva er dette? Jaguar 22, Carina 22 eller Wanderer 21? Pulpitt'en ser "engelsk" ut, mens vinduet i forkant av overbygget ser "fransk" ut! Posisjonslysene virker i hvert fall................

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Dette her må da være årets julegave - og så helt GRATIS! Denne seilskøyta ligger i Gøteborg og må flyttes! 15 meter, bygget i eik med en 200hk Scania diesel + + + +

 

"Løp og få gratis!"

Ring da vel, Bastard30000! Ring: 00 46 731-523-471 og få deg ei skøyte!

Bilde

http://www.blocket.se/view/3700318.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

 

Fra annonsen: BOAT TO BE GIVEN AWAY TO A PERSON WHO CAN TOW IT AWAY. DO NOT CALL UNLESS YOU HAVE THE MEANS TO TRANSPORT THIS BOAT FROM WHERE IT IS HARBORED!!!!!!!!!!!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...