Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Dette må da være ekstremt rimelig, dersom den da er i normal stand og ellers ikke har skader????

 

GibSea 33

 

Det må vel være uten mva eller noe... isåfall en idiotisk pris å oppgi. Ser dette fra tid til annen og det irriterer meg at ikke folk kan fortelle hva ting koster. På seilbåt så ser jeg jo at det selvsagt kan finnes noen nordmenn som skal ut på de 7 hav..., men likevel...

Redigert av bjoris (see edit history)
Link to post
Share on other sites

men det er faktisk 4 digre Dufour båter. 2 av dem av typen Atoll, som jeg ikke visste fantes i Norge engang..

Suzuki

Alltid synd med konkurser. Verdier ødes. Noen tjener på andres undergang. Men som sagt, jeg tror Stavanger Marinesenter/Roland er OK ... kan si mer om en ukes tid, regner jeg med.

Link to post
Share on other sites

Tror ikke det:  "Beliggende:  Rogaland"  + "selges for konkursbo".  Dessuten er det ikke slik Roland driver, i alle fall ikke ut fra min erfaring med ham.

Ringte dem i dag, båtene ligger på Mallorca og frakt kommer i tillegg. MVA var inkludert. Vel, litt skrivefeil må en jo regne med. Uansett ca 500 for en GIBSEA 33 som etter sigende både skal ha en del utstyr og være i god stand er en bra pris. Problemet er at du ikke får sett før du kjøper (evt om du da ikke vil til Mallorca utenfor sesongen). Charterseilbåter får jo også hard medfart iforhold til en privatbrukt så ca 150.000 under listepris er vel antakelig ikke mer enn rimelig, dette tatt i betraktning. UANSETT, dersom du "bare" har 500 lapper så er det nok svært mye båt for pengene...

Link to post
Share on other sites

Hmmmm...,

 

det er ikke sikkert at en "kjent" båteier i Kråkerøyområdet med dagens høye vannstand og kraftige vind, har hatt tid til å følge med på hva som tilbys for salg, så her kommer tipset til han:

 

http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...7Q633965&pos=20

 

Er det ikke der man tar vare på Kommedalsbåter? :flag:

Redigert av fredriksen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

..... i Kråkerøyområdet ............Er det ikke der man tar vare på Kommedalsbåter?

Oi! Denne må vi bare høre mere om - men jeg gruer meg allerede til "hjemhenting"! Turen fra Jørpeland til Fredrikstad er adskillig drøyere enn Arendal til Fredrikstad! :wink:

 

Men, takk for tipset, fredriksen. Skal be deg på jomfruturen, hvis det blir noe av! ;o)

Link to post
Share on other sites

- men jeg gruer meg allerede til "hjemhenting"! Turen fra Jørpeland til Fredrikstad er adskillig drøyere enn Arendal til Fredrikstad!  :wink:

He he, med dine artige slepeskildringer friskt i minne, antar jeg at der ikke vil være mangel på frivillige, har jeg anledning, blir jeg gjerne med et stykke :cheers:

Link to post
Share on other sites

RayMarine RL70CRC til NOK 12,569 hos Gaelforce

 

Raymarine RL70CRC Radar & Plotter + RS120

 

An unbeatable offer from Gael Force with a massive reduction of £1850 and limited stock don't miss out on this unique offer.

 

The RL70 C Raychart is a full VGA color radar/Chartplotter display. With all the functionality of previous Pathfinder radar/Chartplotter*/fishfinders**, including superb radar and chart performance, very fast chart redraw, ease of use, dual-station radar/Chartplotter/fishfinder capabilities, Raymarine has now added daylight viewable, full VGA color. Fully waterproof, this slim, lightweight display can be used with any Pathfinder radar antenna (2kW 18" and 4kW 24" Radomes, 4kW and the new 10kW 48" open arrays) for the radar performance you demand.

 

 

Uniquely priced at £1045.75 (RRP £2896.37

Link to post
Share on other sites

Hjemmelaget 33 fot helplaner i plast til kun 19 000,-! Noe for den nevenyttige som ønsker større båt? Annonsen hos AutoDB

Bilde

 

Denne forekommer meg også som et bra utgangspunkt for noen som kan gjøre litt selv: -84 modell cabincruiser på 27 fot, Bedford 96HK diesel, Nytt: Batterier, noe el. opplegg, puter, stoler, gardiner. 100 000,- Annonsen hos Finn.no

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...