Honduras Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Til MNOK 2.25.Jøss. Med mitt båtbudsjett vil bare momsen på 562' som kommer i tillegg være uoppnåelig Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
10ta9c Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Nydelige linjer Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Moas-ark Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Ja, nydelig båt, her tror jeg man får mye båt for pengene! 15000,- med motor og henger. synd man ikke har kapasitet til flere prosjekter selv :nono: Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Tommelise Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Plastbelagt trebåt gis bort i Egersund. Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 20.November.2008 Del på Facebook Svart 20.November.2008 vemodig ..samme som ovenfor; wabra jeg syns det er litt trist og vemodig å se alle "prosjekter" som må gis opp. Mye håp, forventninger, planer, spekulasjoner, tvil, arbeid, penger og til slutt resignasjon....... Ja, ja, det vil vel ofte finnes en ny "tulling" som ser nye muligheter og går inn i store drømmer med nytt håp, forventninger, planer, ..... Det er bra at vi ikke lærer alt for mye av andres erfaring! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 20.November.2008 Del på Facebook Svart 20.November.2008 Nå har han gitt opp å få solgt dette prosjektet Nå er det gratis Dette prosjektet har vært til salgs for 10.000 kr på FINN i lang tid. Men nå vil han bli kvitt det - og nå er det gratis http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Honduras Svart 21.November.2008 Del på Facebook Svart 21.November.2008 Her er det bare å kappe ned overbygget, sette inn en gammel lastebilmotor og sveise fast ei kraftblokk eller to på ripa så har du en glimrende åpen fiskbåt som tåler det meste Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
avsluttet Svart 21.November.2008 Del på Facebook Svart 21.November.2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Skal ikke uttale meg om det er godt kjøp, men objektet er interresant. Ikke minst motorne, jeg googlet litt på dem og fant ut at dette er 2-takts-diesler. Noe som ser ut til å være typisk amerikansk detroit diesel. Noen som kan si mer om fordeler / ulemper med disse motorne? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 21.November.2008 Del på Facebook Svart 21.November.2008 Dette må vell være et bra objekt for noen som har et prosjekt uten motor: Perkins 4.107 Komplett motor selges Hydraulisk gir, Borg Warner 2,91:1 Pris: 5.000,- Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Capitaine Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Dette kan kanskje være et godt kjøp: Gjør et kupp!! - Schaefer 290 til kr 699.000 Båten er to år gammel, men prisen ligger en del under veiledende pris som ny. Båten har dessuten to motorer som gir bedre sikkerhet og manøvreringsevne, men som også øker vedlikeholdskostnadene. Man får håpe at det ikke følger problemer med på kjøpet da det vises til en tvist i annonsen. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Motorene i den gamle rednongssjøyte er som du har oppdaget totaktere disse er meget driftsikre og robuste motorer. Ulempen er at de støyer mye og bruker forholdsvis mye diesel. Om disse er koblet til gir og propellanlegg fra Servogir som det kan se ut som er dette en meget bra og holbar løsning. Har selv hat båt med 2stk GM 8V92 på ca 600Hk og det var motorer som fungerte svært bra. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Dette må vell være et bra kjøp: Doral Prestancia 32 Gi bud skal bort. Telemark lystbåtformidling Pris: 749.000,- Ny pris i 2007 var 1,8 MNOK Ser at 749.000,- er oppgitt som utropspris, mye mulig at minimums pris ligger en del høyere. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Mckongen Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Båter som prises til 1.- de går jeg altid rett forbi med høye kneløft (sånn tullepris det betyr at selgeren mest sannsynlig også ikke har tatt båtholdet seriøst) . Dessuten så ser jeg skjelden de annonsene alikevel da jeg altid gjør søk med prisintervall og min interesse er ikke i området båt som ligger på havets bunn og gis bort for kroner 1.- til de som vil ha den. Litt mer off topic. Jeg sitter å ser på finn.no ganske ofte og blitt oppgitt over hvordan selgere former sin annonse. Ender med at jeg rett og slett ikke gidder å lese de i det hele tatt. Sier meg enig med "ENZO" at annonsen er lik båten.....bare tull. Annonsene som jeg hopper lett over er de som har - KR1 som pris - Et bilde, eller bilder på halv tolv - Mangelfulle opplysninger om div. - 99999 knop feks. (er litt opptatt hvor fort båten går ) - Osv..... Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Ja da er det et kjempekjøp. I "gamle dager", så var det jo slik at selger leverte bilen eller båten med full tank som en slags redelig gest til kjøper. At det ikke skulle stå på det liksom. Sånn er det vel ikke nå mer.. Ferdig vasket og polert med full tank er et prinsipp alle som selger båt eller bil burde holde seg til! :D Sitér dette innlegget Link to post
johnson Svart 28.November.2008 Del på Facebook Svart 28.November.2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link denne her må da være et røverkjøp hviss man kan litt om og fikse skade på skroget. de fleste andre båtene den modell og den årsklasse koster jo 3-500 tusen så hvis man fikse den hvil man nok spare en del... Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
SeaRaymond Svart 28.November.2008 Del på Facebook Svart 28.November.2008 ca halv pris? Syntes ikke akkurat den er verdt 200000,- uten den skaden, båten er slitt og gammelmodig, motor og drev, vel bildene taler vel for seg, motoren ser ut å ha stått i ett uthus med lekk tak og bjørketrær hengende over Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Dette er bra kjøp. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Annonsene som jeg hopper lett over er de som har - KR1 som pris - Et bilde, eller bilder på halv tolv - Mangelfulle opplysninger om div. - 99999 knop feks. (er litt opptatt hvor fort båten går ) - Osv..... Dette er eksempel på en annonse jeg leser med stor interesse. Bak en dårlig annonse kan det skjule seg et bra produkt, som blir oversett av dere som tror det er selgerens skriftlige norskkunnskaper dere skal kjøpe. En som er dårlig til å uttrykke seg på trykk kan godt være en som er flink til å fikse opp i praktiske ting, og ganske så real å ha med å gjøre i/etter en handel. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Ingar Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Dette er bra kjøp. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link I anledning denne tråden må jeg minne om reglene for Åpent forum: "Markedsføring av annonser på Finn eller andre steder er IKKE OK." Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 du advarte for sent ingar. jeg kjøpte den en time etter at mr import la ut den linken. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Ingar Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Det var det jeg fryktet..... Sitér dette innlegget Link to post
johnson Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Det er jo ikke mr.import som selger den båten da... Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
ollebolle2 Svart 2.Desember.2008 Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...;folderId=19435 Vurderer denne båten selv.. Noen som mener dette er et godt eller dårlig kjøp... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 2.Desember.2008 Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 Ser vel i utgangspunktet ganske fin ut den der synes jeg. Prisen er vel ikke så gærn heller. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 2.Desember.2008 Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 Ligger i samme havn som min båt ser eg. Har aldri sett denne båten annet enn i båsen sin. Kan ikkje vere mye brukt. Men virker for å vere en velholdt og pen båt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.