Jump to content

Skipper_Worse er blitt KNBF's nye advokat!


Syvert

Recommended Posts

Hei baatplassfolket! :seeya:

Jeg beklager at jeg har vært lenge borte fra Baatplassen, men det skjer så mye positivt både i forbundet og i Norske Sjø at tiden ikke strekker til for alt jeg gjerne ville gjort, blant annet å engasjere meg litt her på Baatplassen.

Med fare for å bli beskyldt for å bedrive reklame, synes jeg at det er litt gøy å formidle nedenstående melding om at vårt meget engasjerte Baatplassmedlem "Skipper_Worse" er blitt KNBF's nye advokat.

Her kommer meldingen som vil bli lagt ut på www.knbf.no med det første:

Advokat Nils E. Tangedal, også kalt ”Båtadvokaten”, er engasjert som Kongelig Norsk Båtforbunds advokat fra 1. juli etter at advokat Ragnar Wiik har gått over i ny stilling i næringslivet. Nils E. Tangedal har båtjuss som sitt spesialfelt og inngår i et advokatfellesskap som arbeider med alle typer saker. Du finner presentasjon og mye nyttig stoff på http://www.baatadvokaten.no og http://www.judicium.no.

Forbundet tilbyr 1 times gratis "juridisk førstehjelp" fra Båtadvokaten til medlemsforeninger og enkeltmedlemmer, begrenset til båtsaker og foreningssaker. Engasjement ut over 1 times gratis rådgivning må avtales direkte med Tangedal.

Alle henvendelser om juridisk bistand må sendes skriftlig til forbundet, med kopier av alle relevante dokumenter. Tangedal svarer også på henvendelser på telefon og e-post, men også slike henvendelser må forhåndsgodkjennes av generalsekretæren hvis man ønsker å benytte seg av forbundets tilbud om gratis juridisk ”førstehjelp”.

Med ønske om en god båtsommer til dere alle,

Hilsen Syvert :sailing:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Men eg må sei eg reagerer på at Syvert her avslører anonyme nicks. Eg trudde det var skikk og bruk her på baatplassen at ein får vera anonym. Eg håpar at i dette tilfellet er offentleggjeringa godkjent av innehavar av nick.

Hei janb!

Uff og atter uff! Det tenkte jeg neimen ikke på :blush: Jeg får håpe at Skipper_Worse ikke tar ut stevning! Sånn går det når gleden og begeistringen tar overhånd. Jeg får håpe på at ordtaket om at "det er bedre å be om tilgivelse enn tillatelse" også kan anvendes i dette tilfellet.

Men :blush: gjør jeg okke som!

Hilsen Syvert :flag:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Har allerede spettet en Remy Martin av riktig årgang som skal nytes utover vårnatten, Gratulerer igjen. :flag:

Ja ja ,la det ikke gå helt til hodet nå da Contraband, våren har passert for et par tre måneder siden. Allerede smakt på noen glass eller. :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...