Jump to content

Skipper_Worse er blitt KNBF's nye advokat!


Syvert

Recommended Posts

Nei det var ike klarert men "what the hell". Så lenge godtfolket forstår at det ene nick er personlig og uten tilknytning til det hellige arbeide, og det andre er motsatt (eller var det omvendt :crazy:) så går det vel greit.

:flag:Gratulerer med ny jobb! :flag:

 

 

Det er det jeg hele tiden har registrert/oppfattet:

Min erfaring er at Skipper_Worse på mange måter

skiller seg positivt ut fra den øvrige "røkla" her på BP.

Han er tolerant og overbæren,

står 100% på egne ben,

tar ikke seg selv altfor høytidelig - og så har han frem for alt humoristisk sans.

 

 

I tillegg har Skipper_Worse personlig integritet nok til å ta til motmæle mot f.eks. tendenser til flokkmentalitet på BP, fenomenet som fra tid til annen dukker opp ved at

enkelte BP-ere hyler i kor og jager i flokk med pekefinger-pirkende kverulering...

 

Da har Skipper_Worse integritet nok til gå mot røkla ved f.eks. å si følgende:

"Det er bare slik det er her på BP - når noen får det for seg at en annen kan pirkes på og nedrakkes på og kveruleres med. Det eneste man kan gjøre er å lære å leve med det og sparke tilbake når anledningen byr seg..."

 

Da har Skipper_Worse integritet nok til å f.eks. si følgende:

"Mangfoldet, takhøyden og toleransen er noe flere bør tenke på......"

 

 

Det er altså dette jeg hele tiden har registrert/oppfattet vedr. denne båtentusiast med Fly Bridge:

Skipper_Worse skiller seg positivt ut fra den øvrige "røkla" her på BP.

 

:flag: Også KNBF gratuleres med en dyktig medarbeider og advokat - en medarbeider som i tillegg har hodet på rette plassen. :flag:

Redigert av jma001 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte for et par år siden en båt som det viste å være "noe krøll" med når det gjaldt opplysninger i kontrakten og de faktiske forhold om båten. Etter en tråd her på baatplassen spurte "båtadvokaten" om å få se kontrakten og han gjorde meg i stand til å trekke en sluttning om hva jeg skulle gjøre med den aktuelle saken.

 

Slutter meg til gratulasjonene og tror det er riktig mann på riktig plass.

Gratulerer til begge parter...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

En voldsom mengde gratulasjoner fordi vår advokatskipper har fått en ny klient. Hadde det vært den første klienten, hadde sikkert gratulasjoner vært på sin plass, men det er det vel neppe? :-)

 

Den som burde gratuleres er vel KNBF fordi forbundet mest sannsynlig har skaffet seg en glimrende advokat for dem selv og sine medlemmer.

 

Gratulerer KNBF v/ generalsekretær Syvertsen.

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

En voldsom mengde gratulasjoner fordi vår advokatskipper har fått en ny klient. Hadde det vært den første klienten, hadde sikkert gratulasjoner vært på sin plass, men det er det vel neppe? :-)

 

Den som burde gratuleres er vel KNBF fordi forbundet mest sannsynlig har skaffet seg en glimrende advokat for dem selv og sine medlemmer.

 

Gratulerer KNBF v/ generalsekretær Syvertsen.

 

Lotus

:yesnod::yesnod::yesnod:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

[Skipper_Worse[/b] på mange måter

skiller seg positivt ut fra den øvrige "røkla" her på BP.

Da har Skipper_Worse integritet nok til gå mot røkla ved f.eks. å si følgende:

"Det er bare slik det er her på BP - når noen får det for seg :

Skipper_Worse skiller seg positivt ut fra den øvrige "røkla" her på BP.

 

Som fast medlem av "røkla" vil jeg få gratulere begge parter :flag:, skål :drink: ! Som skyvelukefrelst hekksjøfantast, vil jeg imidlertid anse tapet av de stødige kommentarer fra den flyvende bridge som STØRRE, enn gevindsten ved et tilfeldigt advokatbehov !! Måtte Wors alle kiæreste e fortscette sitt nick :lol:

Link to post
Share on other sites

[Skipper_Worse[/b] på mange måter

skiller seg positivt ut fra den øvrige "røkla" her på BP.

Da har Skipper_Worse integritet nok til gå mot røkla ved f.eks. å si følgende:

"Det er bare slik det er her på BP - når noen får det for seg :

Skipper_Worse skiller seg positivt ut fra den øvrige "røkla" her på BP.

 

Som fast medlem av "røkla" vil jeg få gratulere begge parter :flag:, skål :drink: ! Som skyvelukefrelst hekksjøfantast, vil jeg imidlertid anse tapet av de stødige kommentarer fra den flyvende bridge som STØRRE, enn gevindsten ved et tilfeldigt advokatbehov !! Måtte Wors alle kiæreste e fortscette sitt nick :lol:

Noen grunn til at Worse skulle forsvinne fra BP med sine komentarer som båtmann selv om han er blitt utnevnt til "advokat for en intresseorginasasjon" ??

 

Slik vi kjenner Worse tror jeg ikke vi vil miste ham her på forumet,, Selv om han lager hekkbølger som bare f.. kan.

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Det var jo greit å få en avklaring av identiteten vil jeg mene, var jo en relativt upassende fremgangsmåte vedkommende advokat prøvde seg på i en annen tråd her..

Jeg er litt kritisk til sammenblanding av disse to identitene, spesielt der som de har uttalt seg i samme sak. (ref Able Marine saken og Hjelp stjålet båt saken).

 

Vi har heller ikke noen garanti for at Skorgenes rapporten er helt upartisk og at Skorgenes har betalt for dette "besøket".

Link to post
Share on other sites

Jeg er litt kritisk til sammenblanding av disse to identitene, spesielt der som de har uttalt seg i samme sak. (ref Able Marine saken og Hjelp stjålet båt saken).

 

Vi har heller ikke noen garanti for at Skorgenes rapporten er helt upartisk og at Skorgenes har betalt for dette "besøket".

 

Skorgenesrapporten er selvsagt upartisk, det er jeg så sikker på jeg bare kan være, uten bevis. Worse ville været tilnærmet død som advokat om det skulle komme frem at han var kjøpt og betalt og ikke var åpen om det.

 

Men rapporten er like sikkert subjektiv, og ene og alene en observasjon ut i fra en manns syn, hørsel og tankegang, og ikke gav den seg ut for å være noe annet enn det heller. Når så det er sagt; så vidt jeg husker var den detaljert, rikholdig og det var tatt forbehold om enkelte ting. Så bra og riktig som den bare kan være når man som privatperson og amatør (i betydningen ikke profesjonell) på frihånd utfører et slikt skue.

 

Insinuasjoner som i sitatet over bør sitte langt inne, og bør bære med seg noen form for dokumentasjon hvis det skal skrives.

 

mvh

 

M.

Redigert av Marna (see edit history)

Marna

Link to post
Share on other sites

Jeg er litt kritisk til sammenblanding av disse to identitene, spesielt der som de har uttalt seg i samme sak. (ref Able Marine saken og Hjelp stjålet båt saken).

Leste nettopp i gjennom "Hjelp stjålet båt"-saken. Skremmende lesning. Men godt å vite for ettertiden.

 

PS: Selv om det er mitt første innlegg har jeg vært meget aktiv på lesefronten det siste året ;-)

Redigert av flap (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har ikke fiin-lest alle innleggene her, men fikk litt blannende følelser da "avsløringen" kom... :rolleyes:

Ærligheten i "nick-flora" var EN av årsakene til at jeg trakk meg mere mot Bp enn (som tidligere) BM.

Med ærlighet mener jeg å ikke bruke flere nick i samme streng! :puke:

(Kan nevne at jeg selv har brukt flere nicks i andre fora for en tid tilbake, men aldri her.)

 

Hmmm...

 

Worse hadde jeg virkelig sansen for, Båtadvokaten var på sterkt dalende kurve, så hva jeg skal mene NÅ er jeg faktisk i tvil om! :nonod:

 

Anyway, etter god sedvane gratulerer jeg enhver med ny jobb, så også her. :flag:

Marwin

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Worse hadde jeg virkelig sansen for, Båtadvokaten var på sterkt dalende kurve, så hva jeg skal mene NÅ er jeg faktisk i tvil om! :nonod:

Worse er kåret til årets båtentusiast 2005 her på forumet. Ikke uten grunn, for mer artige innspill på båtlivet skal en lete lenge etter! En som virkelig drar opp gleden ved dette forumet.

 

Båtadvokaten er en professionell part som ikke har noe med Worse å gjøre (annet at de er samme person men med forskjellige "hatter")... Disse to nickene uttaler seg med ulike synspunkt og "interesser".

 

Alle kan vel opptre med flere ulike hatter? Og uten at det lager "problemer".

 

Kjenner for eksempel politimenn som ikke arrersterer (eller bøtlegger) meg når de har fri, men ville gjort det når de er på jobb - om det var grunn til det :lol:

Link to post
Share on other sites

Jeg er litt kritisk til sammenblanding av disse to identitene, spesielt der som de har uttalt seg i samme sak. (ref Able Marine saken og Hjelp stjålet båt saken).

 

Vi har heller ikke noen garanti for at Skorgenes rapporten er helt upartisk og at Skorgenes har betalt for dette "besøket".

Sammenblandingen var rett nok ikke helt god men jeg har aldri tvilt på at rapporten til Worse var upartisk. Leser du rapporten så skal det ikke store fantasien til å skjønne at den var svært så upartisk. :flag:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Vi har heller ikke noen garanti for at Skorgenes rapporten er helt upartisk og at Skorgenes har betalt for dette "besøket".

En insinuasjon om at SKorgenes har betalt for dette besøket er etter min mening direkte usmakelig og bør beklages fra den som legger dette inn med mindre man har holdepunkter som ikke er fremkommet på forumet. Blue Dragon: Hvilke holdepunkter har du for å insinuere noe slikt? Vet du noe som vi andre ikke vet ut i fra det vi kan lese her på forumet?

Link to post
Share on other sites

Worse hadde jeg virkelig sansen for, Båtadvokaten var på sterkt dalende kurve, så hva jeg skal mene NÅ er jeg faktisk i tvil om! :nonod:

Må seie meg litt einig her. "Skipper_Worse" er ein fyr eg har lært meg å respektere her på BP (sjølv om det tok ei stund :wink: ), medan "Båtadvokaten" er ein fyr som eg ikkje har lagt noko serlig merke til utan om eit par trådar, blant anna Able Marine-tråden, og her fekk eg ikkje serlig "sansen" for han for å seie det slik. Men eg veljer å la denne avsløringa komme "Båtadvokaten" til gode og ikkje Skipper_worse til det verre. (Litt merkelig formulert kanskje men de forstår nok kva eg meiner :wink: )

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

En insinuasjon om at SKorgenes har betalt for dette besøket er etter min mening direkte usmakelig

Tja, alt Blue Dragon sa var at det ikke er noen garanti for det motsatte ... og det er der jo ikke ... Det er heller ingen garanti for at ikke Blue Dragon har en tilknytning til kjøperen i den saken; men heller ingen indikasjon p det motsatte. Jeg ser heller ingen garanti for at ikke Blue Dragon er nært beslektet med Saddam Hussein. Men heller ingen indikasjon på det ... Man kan spille meget på ord og jeg er selv en mester i spillet så man kan tåle et slikt sleivspark, i alle fall midlertidig, inntil anledningen byr seg til å "ta igjen". :wink:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Jeg ser heller ingen garanti for at ikke Blue Dragon er nært beslektet med Saddam Hussein.

Kanskje du har en mulig klient her også - bortsett at de har en lei tendens til ikke å overleve så lenge - advokatene til Saddam altså. Den som intet våger intet vinner. Det er flere skipsgale nordmenn som har bygd seg stort opp på krig - Joffe f.eks.
Link to post
Share on other sites

:lol::lol::lol::lol:

 

Suzuki

 

Ikke le. Vårt firmas eminente sekretær la inn bilde av Saddam på web sida vår med mitt navn under. Ledelsen gikk lett over stag for å si det mildt når kundene gjorde dem oppmerksom på det:lol: Siden jeg sendte bilde til henne og hun aldri hadde sett meg før så la jeg skylda helt og fullt på Dogbert :diving: En har ikke mere moro enn en lager selv. :crazy:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...