Jump to content

Skipper_Worse er blitt KNBF's nye advokat!


Syvert

Recommended Posts

Nei men det hjelper :lol::lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Trond C, når du poster slike bilder, er de å regne som en invitasjon? :wink: Vi er snart på sørgående igjen ...

 

DS Oster: Satt i drift det året in farmor ble født - 1908 - tatt ut av drift det året jeg ble født - 1964 - satt i drift igjen det året min yngste datter ble født - 2000. Spooky! Det ligger nok litt historie der ... kan ennå høre for mitt indre øre min farmor og tvillingsøsteren nynne "Dar kjem dampen". Og så lo de godt. Jeg fikk aldri vite hva de lo av ... Men sangen kan jeg.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg burde invitert dere opp her på terassen, men bryggeplanene har blitt forsinket, og havnen her ved hytten egner seg lite til hangarskip! Har planer om å forelegge saken for Lindås Kommune og Havnestyret for å få litt fortgang. De kan vel også ha bruk for ambulerende landingsplass for ambulansefly.........

 

Husker, merkelig nok, at jeg reiste med DS Oster da jeg var liten gutt, var bare syv da den sluttet å gå - dro fra Bergen til Hylkje der min onkel bodde om sommeren. Det tok vel noen timer der bil i dag tar et kvarter.............Flott at den er i gang igjen.

 

Liker å ta bilder av båter som går forbi - kanskje jeg skal åpne en tråd med båter på Feste?

Vel, her kommer en anne fra vår barndom - Vulcanus, far til en av barndommens bestekamerater var maskinskjef ombord - fra ny eid av Bergenske Dampskipsselskap sammen med søsterskipet Titan, da hvit/svart, som lå på Bergen Havn i Bergenskes storehetstid. Fin båt, nydelig lyd, hører den før før den runder neset her.

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

er de å regne som en invitasjon? :wink: Vi er snart på sørgående igjen ...

kom innom Austrheim på vei sørover, vi "kjører i ring" i skjærgården her i disse dager...

 

Liker å ta bilder av båter som går forbi - kanskje jeg skal åpne en tråd med båter på Feste?

Veldig god ide!
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...