Jump to content

Bytte spanter i 16 fots strandebarm


Sinten

Recommended Posts

Durahart er ein type kobberbunnstoff.

Jotun

 

Grunnen til at båten eigentleg skulle ut før helga var at låven skulle brukast til eit slektstreff, men når det nærma seg Laurdagen vart det bestemt at båten var blitt så fin at den skulle stå der som pynt :yesnod:

 

Så i går vart båten sjøsett ved hjelp av nokre av slektningane mine som var på dette treffet, og det på "gamlemåten". Det heile gjekk føre seg ved at til saman 12 menn (trur eg det var) bar den om lag 500 meter til sjøen der den vart sjøsett.

 

Eg var for opptatt med å bere, men eg veit at det var fleire andre som tok bileter av denne noko spesielle hendinga, så smør deg med tolmod Sleipner :wink:

 

Båten er også blitt mykje stivare enn den var, så spanteskifte har så absolutt vore vellykka. :yesnod:

Båten har alltid vore god å ro, og det er den framleis, får berre håpe at den trutner litt etterkvart :cryin:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Regner med at båten var oppvarming før hele treffet skulle løfte opp dette huset ditt og bære det til et annet sted... :lol::lol::lol:

 

Slektsstevne... Hørt så harry... :lol: I min slekt saksøker vi bare hverande.. :boxing:

 

Skal forresten begynne å jobbe litt med vår robåt i tre jeg også :crazy:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Det vart diskutert om me skulle flytte huset i same slengen, men me slo det i frå oss :wink:

 

På tide at du får deg eit trebåtprosjekt du også. Og hugs oppussingstråd så me har noko følgje med på :yesnod:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Han skal lage nye tollepinner på robåten

...

Å, er det såpass :lol:

 

Skal du lage nye tolleklamper eller er det snakk om kun ein tollepinn i eksisterande keiper som erstatning for hamleband? Uansett så anbefaler eg ask. Keipene på denne båten eg akkurat har pussa opp var av ask, og dei hadde aldri vore behandla med noko som helst før, og likevel var det ikkje noko råte på dei. Banda i båten der i mot, var av eik, og dei var gjennområtne.

 

Vel Sinten ; Neste gang båten min skal på land kan jo slekta de komme ned å bære?

Klart det, berre gje beskje eit par dagar på førehand, så kan me kombinere oppvarming og transport ved å ro til Stavanger :cool:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Synes dere er frekke nå... :lol:

 

eksisterande keiper som erstatning for hamleband?

At d hva ka sa du??? :crazy::crazy::lol:

 

Får gå på øya vår å se om jeg finner en eik å rive ned.. :smash:

 

For 5 år siden var denne båten et vrak. Det var min oldemor som kjøpte den ny for over 100 år siden.. Vi leverte den inn til et båtbyggeri og fikk den totalrestaurert av en som kan det :yesnod:

 

Men jeg er så helldig at jeg har en stygg, frekk og dom storebror som jeg nekter for å være i slekt med. Han er helt omvent at meg på alle mulige måter.... Men nok om det. Den ****** jævelen presterte og brekke 2 tollepinner på en tur i robåten :headbang: Og hvem for i oppgave å lage nye..?? JEG!! :headbang::cryin::cryin::boxing::headbang: Broren min flytter til Bergen om 2 uker så pass på at du ikke møter ham Sinten!

 

Legger ved et bilde av båten;

sommeren_07_005.jpg

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Såg ut som ein fin båt dette der. Minner litt om ein Oselvar...

Skal prøve å passe meg for bror din :wink:

 

Eg og far min har akkurat aust/redda båten. Den var full av vatn og flaut like mykje under som oppå vatnet. No er det heldigvis ingen motor på den endå, så det gjekk heldigvis bra. Men alle tiljer og begge årene var vekk, så me måtte finne eit par andre årer og ta oss ein rotur for å finne at tiljene og årene. Me fann heldigvis att all "rekveden", og båten er no dratt på land pga mykje bølger og då vert det for mykje å passe på når båten ikkje flyt skikkelig endå.

 

På roturen fekk eg lokalisert mange plassar der vatnet rann inn. Ser ut som om smør ikkje er nok, så eg får kanskje krype til korset og kjøpe ein boks farm.

 

Viss eg kjøper farm, kan denne då brukast både på innsida og på utsida? Og kan farm brukast sjølv om skroget no ikkje er heilt tørt? Smør som eg har brukt no er det jo kun hjelp i viss det vert smørt i på utsida, og der er det litt vanskelig å komme til no utan å snu båten.

Eg får ta ein rotur i morgo viss det ikkje er så mykje bølger. Å tømme vatn inni båten medan den står på land er vel ikkje så lurt heller, for då vil eg vel berre presse utatt smøret.

 

Eventuelt kan eg jo prøve å maure, og nødløysinga viss ingenting anna funker... sika :cryin:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Jo, men no er det så mykje bølger at eg er redd den vert knust. Får sjå i morgo viss det er betre forhald.

 

Eg har også lest litt på forumet om båtar som har trekt altfor mykje Owatrol og som ikkje trutnar at :eek: . Til skroget brukte eg 11,5 liter med Owatrol D1, er det for mykje då :confused: ?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har vore ute ein totur i dag, og vatnet holdt seg under tiljene heile tida. Det hjalp med litt ekstra smør enkelte plassar samt litt mauring der eg kom til utan å bli våt på beina :flag:

 

Her er litt diverse bileter både før og etter sjøsetting:

 

bilde005ny.jpg

Prøvemontering av aktertofte (var det ikkje det fann ut det skulle heite :wink: ?)

 

bilde007ny.jpg

Ferdig pussa inni med alle spant klinka fast.

 

bilde008ny.jpg

Smurt BV, men ikkje owatrol.

 

bilde009ny.jpg

Same som over, berre litt anna vinkel.

 

bilde012ny.jpg

Tatt for nokre dagar sidan før den var skikkeleg tett.

 

bilde013ny.jpg

 

 

Og tilslutt eit å samanlikne med:

pict0081.jpg

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hehe, tenkte det ble noe sånt. Men jeg er ganske usikker når jeg ser mulighetene i plastbåter på 22fot. Neste år vil jeg ha ny båt men så får vi se hva det blir. Jeg liker bedre å arbeide med treverk enn med plast så jeg vet ikke helt :lol: Har en kravell bygd kommedals båt på 27fot i sikte for neste år. Han som eier den heter Troll20 inne her. Vi får se neste år da..

Link to post
Share on other sites

Sånt som den båten jeg har nå er det ikke så kjekt. Det lekker og pumpa starter ganske så ofte når jeg ligger i ro til og med. Når jeg kjører lekker den veldig mye. Den lekker ved borda i stevnen i en sprekk i et bord og i ror gjennomføringen også noen andre plasser. Når jeg tar den på land til år blir det bare å bure inn noen rusfrie skruer og masse farm. Så håper jeg det blir tett. Det lekker endel i pakkboksen også når den står i forover (sikkert slitt aksel) men det får jeg bare nøye meg med. For sånt så det er nå er det ikke så kjekt syns jeg. En av grunnene til at jeg kanskje vil ha plast. Men litt lekkasje skal jeg jo klare.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...