Jump to content

Bytte spanter i 16 fots strandebarm


Sinten

Recommended Posts

Kanskje vi må begynne og plante flaggstenger... :lol:

Hehe, kanskje det. Det beste ville jo sjølvsagt vore å planta heile stålbåtar slik at ein fekk stålbåt-tre, mykje meir effektivt det :lol:

 

Når me først snakkar om faanessen så har akkurat snakke med bror min som var innom der for å kjøpe lenger klinker til meg (var eit par plassar dei eg kjøpte i sommar var for korte). Så viss eg skulle kjede meg veldig i vinter så kan det godt hende eg brukar dei klinkene som var for korte til å klinke om saumen enkelte plassar.

 

 

Lagt til:

:yesnod: Eg har sikkla over denne i mange dagar. Som det står i annonsa "eit møbel på vatnet", og det er sikkert og vist

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hallo folkens.

 

Har oppdaga eit par sprekker i skroget i dag som eg ikkje har lagt merke til før, og lurte på å tette desse med epoxy (blanda med pussestøv?) slik som det er beskreve på http://www.westsystem.no/. Men dette er berre eit par små sprekker, og west sin epoxy kjem vel berre i store kvanter (eller tar eg feil no?). Så eg lurte på om ei slik lite to-sylindra sprøyte med epoxy som dei har på Clas Ohlson og andre plassar kunne gjere nytten, eller er dette ein anna for for epoxy?

 

Her er den epoxyen eg tenkjer på

http://www.clasohlson.no/Product/LargeImag..._081309_791.jpg

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Westsystem finnes i kilospakninger og et enda mindre rep sett tror jeg. Er du sikker på at sprekkene er så store at de er noe å bry seg om? (bilde)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Har ikkje bilde, men den verste er framme i baugen på 3. nederste bordet der sprekka er i enden av bordet. Sprekka går tvers gjennom ei klinke. Dei to andre sprekkene eg snakka om tidligare trur eg eg vil putte noko meir elastisk i. Men denne epoxyen kan den brukast som "falsk tre" ved at eg blandar i pussestøv?

 

Og kor får eg kjøpt Westsystem sin epoxy?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Får eg det på sånne små pumpeflasker også?

 

Ellers har eg eit par spantedelar som skal "laminerast" i lag, men her er det vel greiast med vanlig trelim,eller?

 

Er denne grei nok til det?

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=384445

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke trenger så mye epoxy så kan du kjøpe det lille settet, med doseringsflasker/pumper.

 

Det limet du viser til er bra, det bruker jeg sjøl også. Men du bør ha en spruteflaske med vann på.

For etter du har lagt på lim, så sprøyter du vann over. Også kan du presse sammen deler med skrutvninger, for dette limet ekspanderer

Link to post
Share on other sites

ok, får kjøpe den "ekte vara" frå faannessen. Treng det jo ikkje sånn med ein gong heller. Men fytti katta for ein pris det er på epoxy, du får jo tre gongar så mykje polyester for den prisen der :eek:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Men du bør ha en spruteflaske med vann på.

For etter du har lagt på lim, så sprøyter du vann over. Også kan du presse sammen deler med skrutvninger, for dette limet ekspanderer

 

Trevirket skal vel og fuktes før limet påføres?

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Hallo godtfolk, endelig helg og båtpuss igjen :yesnod:

 

Tenkte eg skulle begynne på den avstivaren som skal i mellom spanta i dag (har dette eit finare meir korrekt navn?) Her ser de kva eg meiner

 

Er det nokon som har ei formeining om kva dimensjonar eg bør bruke her? Og skal den fellast inn i spanta eller naglast fast på sida av dei? Og til sist, går det greit å bruke gran her sjølv om spanta er av furu, vil det verte lett å sjå forskjellen på desse treslaga når dei vert olja?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Lenge sida det har skjedd noko her no :smiley: . Sidan eg ikkje fekk noko svar på dette spørsmålet angåande gran, så har eg altså brukt det. Mulig eg har gjort noko dumt, men eg har nemlig "ubegrensa" tilgang på 2x4 gran, så derfor har eg nytta dette.

 

Her er eit bevis på at eg faktisk har gjort noko :wink:

bilde033.jpg

 

 

Så eit problem:

 

Det ser ut som om kjølen på denne båten består av 3 delar. I overgangen mellom dei to bakerste delane var det putta ei eller anna kvit, sprø sparkel-liknande masse (farm?). Denne greia såg ikkje ut til å henge noko godt så eg har pirka den ut, og no har eg ei sprekk som må tettast, spørsmålet er berre korleis og med kva eg skal tette den? Såvidt eg veit er det vel eit gamalt triks å drive ned tøybiter duppa i tjøre, men kan eg bruke BV'en eg har til dette og vil det bli tett? Kva er i såfall alternativet, kjøpe ein boks med farm? Noko forslag?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Heisan, Sinten....flott arbeid ser det ut til! :flag:

 

Når det gjelder sprekken, så klarer jeg ikke helt å se for meg hvor denne er og hvor stor er den? Har du mulighet for et bilde?

Tøybiter i BV vil nok ikke være noen løsning, men det er jo mye annet som kan brukes...avhengig av sprekken..

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Ikkje så bra bilete, men forhåpentligvis godt nok...

bilde034.jpg

For å sei litt meir om plassering så er dette under den bakerste tilja.

 

Lagt til:

Det ser også ut til at det same tetningsgreiene er brukt i overgong kjøl/første bord langsmed heile kjølen. Trur dette bør byttast også. Mange plassar løsnar det lange tjukke flak..

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Er den avstanden lik under kjølen også, eller kan du ikke se det? I kjølstokken er det jo ikke store bevelsen den veien, så her ville jeg brukt fortykket epoxy og en sprøyte - slik at du fyller mellomrommet med dette. Det er jo ingen "sprekk" det er jo feil tilpassede kjølstokker. :)

 

Langsmed kjølbordet ville jeg brukt bomullsdrev dynket og rullet godt i tjære/oppvarmet Farm. Det brukte jeg i mange bordganger på min og det ser i alle fall bra ut. :lol: Svaret kommer ved sjøsetting.. :diving::lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Eg har lagt meg eit system slik at eg kan løfte opp båten med jekkestropper, og eg kan sjå tvers igjennom...

Er det greit nok å bruke slik epoxy som dei sel på clas ohlson i sånne to-sylindra sprøyter? Tenker å kjøpe ei slik til montering av styrekonsoll i plastbåten. Eller skal eg ta meg ein tur til Faannessen og kjøpe "the real stuff"?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Epoxy på tube er bare lim..... Regner med at om du finner en boks med "Marine epoxy" som ihvertfall selges på Europris + andre vil være greit til dette bruk (noen vil nok si at "real thing" er det eneste riktige, men denne boksen brukte jeg på min kjøl på Dorry for et par år siden, og det satt ...nettopp "som støpt"). :smiley:

 

Om du får tak i Aeropoxy i såpass små mengder til en overkommelig pris så bruk gjerne det, men den boksen jeg snakker om koster rundt 150,- tror jeg.

Husk at du også må ha "filler" i tillegg til epoxy (resin + herder + filler). Ikke til boksen, men til "the real thing"...

 

Til å sprøyte dette inn slik at du fyller helle veien så kan jeg anbefale store plastsprøyter fra apoteket. :lol:

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

God kveld. Jeg har vel nevnt av vi har en tre robåt. I dag fant jeg ut at båten vi har er en Stranderbarm. Den er nemlig helt lik denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=19&tot=295

 

Er det en slik du også har?

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...