Flid Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Oscarsborg i dag. Årets første tur. Frisk vind og lavt skydekke men lunt og behagelig inne i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Oscarsborg i dag. Årets første tur. Frisk vind og lavt skydekke men lunt og behagelig inne i båten. Kos deg på Borgen Flid! Jeg overnattet på min faste båtonsdag året gjennom som alltid denne uken også. Kjekt med skuta på sjøen året rundt. Fikk mail fra havnekroa for en stund siden. De antok at de åpnet sesongen til påske, eller muligens helgen før. Alltid kjekt å være på Borgen. . Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Oscarsborg i dag. Årets første tur. Frisk vind og lavt skydekke men lunt og behagelig inne i båten. Og jeg ser at du har fått besøk av Bonus som også har tatt turen til Borgen. Vi skulle gjerne vært der vi også, men det varer nok ikke lenge før vi får båten på vannet og er klar. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bonus Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Og jeg ser at du har fått besøk av Bonus som også har tatt turen til Borgen... ikke lenge før vi får båten på vannet og er klar. Deilig å være på tur igjen. Godt og varmt om bord og noe rødt i glasset Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Håper på en litt lengre tur utpå på lørdag, men det er avhengig av egen form og endel andre ting. Pluss at nå må jeg sette i gang med å pusse treverk... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Erik Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Blir årets første overnattingstur i helga, minst en måned på overtid i forhold til normal. Drar normalt på guttretur til Geitungen for å se etter Ferdatorsken, men der er det meldt 17ms i kveld og 15ms på Søndag, så det er ikke akkurat pilke forhold, så det blir vel å legge seg i le bak en holme lenger inn istedet, må bare få det gjort nå, kona har mast i flere uker allerede på om ikke vi to skal på tur snart, men må få unna gutteturen først. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Flid Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Og jeg ser at du har fått besøk av Bonus som også har tatt turen til Borgen. Vi skulle gjerne vært der vi også, men det varer nok ikke lenge før vi får båten på vannet og er klar. Du har ikke gått glipp av så mye enda Lars. Været ble ikke helt som de meldte tidlig i uka. Nok vind i går, blåser litt i dag også. Ser ut som om det dreier litt mot Vest. Skulle lagt ut noen bilder men men vi har bare iPad ombord. Nå har Ingar & co forandret på systemene slik at det ikke er så enkelt lenger. Kanskje noen har tips til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Kos deg på Borgen Flid! Jeg overnattet på min faste båtonsdag året gjennom som alltid denne uken også. Kjekt med skuta på sjøen året rundt. Fikk mail fra havnekroa for en stund siden. De antok at de åpnet sesongen til påske, eller muligens helgen før. Alltid kjekt å være på Borgen. . Vi koser oss sammen med Bonus. Blåser litt men det kan vi ikke gjøre noe med. Havnekroa har satt ut bord på Terrassen. Det var litt bevegelse der inne i går men ikke åpent enda. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Noen bilder fra Borgen i dag. Sol, blå himmel og litt vind. Deilig å sove i båten igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 ?.. Skulle lagt ut noen bilder men men vi har bare iPad ombord. Nå har Ingar & co forandret på systemene slik at det ikke er så enkelt lenger. Kanskje noen har tips til løsning? Bruk mobilversjonen av BP når du legger ut bilder fra iPad'en, Flid. Da er det lett. Knapp for å veksle mellom fullversjon / mobilversjon nederst på siden. La akkurat ut noen bilder i denne tråden på denne måten Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 (redigert) Prøver med et bilde av båten til "sjefen" på vei Nordover til sommerhavn i Oslo. Redigert 17.Mars.2017 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Det er et sikkert vårtegn at denne tråden begynner å komme øverst på forumet igjen... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KARILLA Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 (redigert) Årets første overnattingstur gikk til Bergen. Jammen kom ikke sola ogaå :-) https://baatplassen.no/bildearkiv/24/24307/1489762620.jpg Redigert 17.Mars.2017 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Blir årets første tur til Borgen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Borgen i ettermiddag Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Ser fristende ut... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 18.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2017 Ble ingen tur til Borgen i dag pga dårlig form, men jeg fikk meg nesten tre timer utpå fjorden i alle fall! Får satse på Borgen neste helg, kanskje? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 19.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2017 (redigert) Det var flere som lot seg friste til en tur til Borgen denne helgen. Redigert 19.Mars.2017 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2017 Så er vi nesten klar for årets første helgetur, må bare få handlet litt mat og drikke først. Og hvor vi drar? Borgen! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2017 Og så var vi på plass sammen med de overvintrede båtene. Vi fant en fin plass mellom de 4 seilbåtene på bryggen der vi pleier å ligge, så kommer dere imorgen Trond og Jan, er plassene der dere lå sist helg ledig. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 3.April.2017 Link til dette innlegget Svart 3.April.2017 (redigert) Vi dro til Dragsund Lars. Vinterbåtene på Borgen skal bort eller flyttes i løpet av uka. Vi ligger fremdeles i Dragsund, Regner med at vi drar til Borgen onsdag eller torsdag. Redigert 3.April.2017 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 7.April.2017 Link til dette innlegget Svart 7.April.2017 (redigert) Borgen fredag kveld. Redigert 7.April.2017 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 Det blir Borgen. Ser av bildene til Flid over at vi ligger der allerede....... Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 Mandag formiddag på Borgen. Det har kommet en del flere båter i løpet av ettermiddagen. Det blåser litt på Borgen i dag også men det da noen som holder ut. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 Nå blir det Strømstad frem til fredag, etter det Brattholmen ved nordre sandøy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.