Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Ble kanalen på tjuvholmen ved Aker brygge. Var litt mer le for vinden her inne.  

Kanskje vi tar en tur bort til han Harald med båten i bakgrunnen for en night cap etterpå :drink: :tongue:

IMG_9316.JPG

26 minutes ago, Ms Fortuna said:

er jo en slik tåpelig regel om at det ikke er lov å ligge der om natta

er det ikke?

Ordrett står det overnatte, og det er jo et defineringsspørsmål.  

I praksis er det ikke noe problem.  Det de ikke vil ha er partystøy hele natta med tanke på leilighetene over. 

Denne helgen går turen til hjemmehavn. Gårsdagens etappe gikk fra Sonskilen til Son gjestehavn..... Tusler mot Leangbukta søndag. Utrolig godt å være på vannet igjen, selv med sur og kald vind. 

Ben Sin skrev 59 minutes ago:

Denne helgen går turen til hjemmehavn. Gårsdagens etappe gikk fra Sonskilen til Son gjestehavn..... Tusler mot Leangbukta søndag. Utrolig godt å være på vannet igjen, selv med sur og kald vind. 

Leangbukta lå nydelig til i vinden som var i går. Fikk  montert på seil og prøveheist de selv om det blåste rimelig friskt utpå:) 

Jeg skal i båten, i alle fall på lørdag, men der blir jeg vel. I båthavna altså. Jeg skal ta meg selv i nakken og fortsette med det såvidt påbegynte oppussingsarbeidet. Kanskje blir det en liten tur utpå hvis været tillater det, men først og fremst blir det pussing av treverk. Kanksje rekker jeg å vaske det også, slik at første strøk kan legges på i løpet av søndag formiddag? 

Javi skrev for 5 timer siden:

Denne helgen går turen til "Hårnsbo"  (Holmsbu).

Da får vi "andre" passe på Borgen så lenge. Det er saluttkurs her denne helgen. Kanonene er stilt opp mot Vestfjorden. God tur til Holmsbu.DJI_0296.JPG.46b8093ad4688829de33afc705f17107.JPG

Edited by Flid

Helga blir det hentetur fra Brevik til Sætre. Avgang lørdag grunnet DÅRLIG vær fredag, og ETA Sætre søndag ettermiddag. Satser på en overnatting på turen. Kanskje vi kommer innom Borgen på søndag. 

Skal til Sverige og hente båten fra opplag bare jeg blir kvitt feber og hoste. Ikke så glitrende værmelding på fredag, så det blir sannsynligvis lørdagen. Tar vel en tur innom Oscarsborg  hvis det passer.