Salt Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Tur et eller annet sted etter geocaching-eventet på Kirkeøya. Får se hvor det blir. Link to post
sap_2000 Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Ble kanalen på tjuvholmen ved Aker brygge. Var litt mer le for vinden her inne. Kanskje vi tar en tur bort til han Harald med båten i bakgrunnen for en night cap etterpå Link to post
Lars O Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Du kan jo plage Morten litt, som ligger rett foran deg.. Lars O Link to post
Ms Fortuna Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Så du Tjuvligger SAP... er jo en slik tåpelig regel om at det ikke er lov å ligge der om natta er det ikke? Link to post
Scand 360 dc Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Fin plass da, lunt og stille. ??? Link to post
sap_2000 Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 26 minutes ago, Ms Fortuna said: er jo en slik tåpelig regel om at det ikke er lov å ligge der om natta er det ikke? Ordrett står det overnatte, og det er jo et defineringsspørsmål. I praksis er det ikke noe problem. Det de ikke vil ha er partystøy hele natta med tanke på leilighetene over. Link to post
Ben Sin Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Denne helgen går turen til hjemmehavn. Gårsdagens etappe gikk fra Sonskilen til Son gjestehavn..... Tusler mot Leangbukta søndag. Utrolig godt å være på vannet igjen, selv med sur og kald vind. Link to post
Frissy Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Ben Sin skrev 59 minutes ago: Denne helgen går turen til hjemmehavn. Gårsdagens etappe gikk fra Sonskilen til Son gjestehavn..... Tusler mot Leangbukta søndag. Utrolig godt å være på vannet igjen, selv med sur og kald vind. Leangbukta lå nydelig til i vinden som var i går. Fikk montert på seil og prøveheist de selv om det blåste rimelig friskt utpå:) Link to post
Javi Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Denne helgen går turen til "Hårnsbo" (Holmsbu). Link to post
Bonus Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 (edited) Vi er på vei til Oscarsborg ? Edited April 27, 2017 by Bonus Link to post
Camarque44 Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Er det strøm ved tjuvholmen SAP? Link to post
Knappern Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Blir Borgen på oss i kveld også Håper på litt godvær i helgen Link to post
Pequod Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Jeg skal i båten, i alle fall på lørdag, men der blir jeg vel. I båthavna altså. Jeg skal ta meg selv i nakken og fortsette med det såvidt påbegynte oppussingsarbeidet. Kanskje blir det en liten tur utpå hvis været tillater det, men først og fremst blir det pussing av treverk. Kanksje rekker jeg å vaske det også, slik at første strøk kan legges på i løpet av søndag formiddag? Link to post
Flid Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 (edited) Javi skrev for 5 timer siden: Denne helgen går turen til "Hårnsbo" (Holmsbu). Da får vi "andre" passe på Borgen så lenge. Det er saluttkurs her denne helgen. Kanonene er stilt opp mot Vestfjorden. God tur til Holmsbu. Edited April 27, 2017 by Flid Link to post
Frissy Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Helga blir det hentetur fra Brevik til Sætre. Avgang lørdag grunnet DÅRLIG vær fredag, og ETA Sætre søndag ettermiddag. Satser på en overnatting på turen. Kanskje vi kommer innom Borgen på søndag. Link to post
Kaskazi Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Skal til Sverige og hente båten fra opplag bare jeg blir kvitt feber og hoste. Ikke så glitrende værmelding på fredag, så det blir sannsynligvis lørdagen. Tar vel en tur innom Oscarsborg hvis det passer. Link to post
KARILLA Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Turen går til vakre Bekkjarvik. Gleder meg til å spise hos en verdensmester? I morgen. I dag skjemmer fristerinnen meg bort? Link to post
VannTro Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Jeg tenker vi passerer "Hårnsbo" i regnværet i morgen ettermiddag og fortsetter til (Kommers) "Øya". Der får man faktisk inn RiksTV Det kan være kjekt i regnværet Link to post
Knappern Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 (edited) Da skimter vi Borgen? Nå skal vi prøve å skvise oss inn på baatplassen-mafia brygga? Edited April 27, 2017 by Knappern Link to post
Bonus Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Knappern skrev 1 time siden: ... Nå skal vi prøve å skvise oss inn på baatplassen-mafia brygga ... Da er tampen i land, velkommen skal dere være Link to post
Knappern Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Fantastisk! Takk for hjelp og mottagelse Lukter ankerdram for tamp-hjelpen på et par stykker for å si det sånn Link to post
Lars H. Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Da er vi to Soon-båter på bryggen, passerte dere i havnen da vi gikk ut tidlig i morges etter å ha sovet over i havnen først. Link to post
Knappern Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Son er et flott sted, men det er jaggu fint her og. Link to post
Recommended Posts