Jump to content

Hortenstreffet 2007


Astor

Recommended Posts

:flag: Vi minner om Hortenstreffet 2007, som i år også ligger ann til å bli en jubileumsmarkering for Baatplassen 5 år.

Treffet finner sted ved Horten Indre havn, ved Eiken pensjonat i tiden 15- til 17. juni.

 

Komiteen kommer sammen første gang nå i februar. Innspill og ideer kan sendes komiteen, slik at vi har dette når vi møtes.

 

Fra bao har vi fått en ny BP-sang tilsendt i beste Kostervalsstil. Bravo!

 

 

Hører fra dere!!

 

:cheers: BP-hilsen fra Tassen - Bastard 30000 - TINE II - rem - Jorg-1 og Astor :cheers:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Er vel helgen mellom Ferder'n og st hans , ikke mye galt tippa det trur jeg . Pleier jo å være mellom der så , da er det vel bare å sette av tid den helgen 15-16 og 17/6- 07 . Håper dette er riktig da , men regner med det da .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Vi tar gjerne i mot tips vedr. aktiviteter til treffet.

 

Enten i denne tråden eller på IM.

 

Påmeldingsliste er også lagt ut på treffets hjemmeside, som nå er oppdatert.

 

Premier til trefflotteriet tas også i mot, med takk.

I fjor kom det inn godt med inntekter som i sin helhet gikk til driften av Baatplassen.no.

Vi håper givergleden er like stor også i år.

 

I fjor var vi rundt 35 båter, noe mindre enn i 2005, pga den sterke vinden som var på treffdagene.

Vi regner med at vi på Eiken kan ta i mot opp mot 40 - 50 båter!

 

Vi legger ikke opp til at det skal skje noe hele tiden, da vi ser at det sosiale ved å treffes og slå av en prat også er endel av sjarmen med treffet.

Men noen aktiviteter skal vi få til i år også.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Skip o'hoi.... Og tenk på alle de fine premiene da.....

 

....og da er komiteen igang for å sanke kommende års treffpremier, selv om du ikke kan komme men er i besittelse av noen gaver, så er vi veldig takknemlige for å kunne lodde ut dette. Vi henter stort sett i området og det behøver ikke å være noe maritimt heller.

 

T-skjorter, gensere m/reklametrykk, bøtter og vaskesaker, redningsvester, musikk, termoser, bestikk, båtrelatert, bilrelatert, hjemmegadget, grillutstyr osv,osv....

 

Om du har noe så send gjerne en IM til meg eller noen andre i komiteen.

 

På forhånd tusen takk.

 

Med vennlig hilsen Jørg-1 IM HER

Redigert av Jorg-1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Uten at jeg har tatt det opp med gutta , så regner jeg med et bruktmarked iår også . Så har dere noe å selge eller bytte bort kansje ? Ta det med , så lager vi et bruktmarked på treffet .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg regner med å stikke innom minst en av dagene. Kankjse flere dager, men litt til og fra.

 

Jeg regner ikke med å kunne være der hele tiden og det er derfor greit for meg at jeg ikke tar bryggeplass.

 

Kommer dere til å ha noen bøyer lagt ut med moring, eller skal jeg forberede ankring?

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Trudelutt kommer som vanlig og blir der hele tiden.

To voksne + skipshund

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hyggelig at dere er i gang med påmeldingene.

 

Vi tar nå et oppsamlingsheat fram til påske, så legger vi ut dere som har meldt dere på til hjemmesiden til treffet.

 

Vi mottar påmeldinger helt fram til en uke før treffet. Så sant vi har plass til alle.....


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Yes! I år er jeg hjemme. Så da kommer vi (2 voksne og muligens ett par tenårsgutter).

 

Er Færdenr'n helga før? Skal mest sansynlig være med der i år. Og håper ikke det kolliderer.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Er Færdenr'n helga før?

Jess, Ferdern helga før. Velkommen skal du være Mariel

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Hei!!! Majali med en kaptein og en styrman på 12 kommer ogå!!! gleder oss igjen!!

(ps vil ikke ha 2 meter sjø igjen... tønna med majali i grov sjø frister ikke til gjentakelse... :eek: )

 

Redigert: Zikk Zakk: ta folkbåten du, så blir det litt trebåtklynge også? :wink:

Redigert av majali (see edit history)

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

nb. er dette en bindene påmelding?

Nei, ikke bindende, men vi trenger et rimelig pålitelig anslag, for å forberede arangementet

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Om alt går som det skal , så vil "Agnes" og jeg bidra til å øke trebåtprosenten samt trekke gjennomsnittsalderen på båtene betydelig ned. :lol:

Håper inderlig at jeg skal klare å treffe dere alle i år! Men det blir bare båten og jeg i år - er det noe problem å seile alene fra Skien tro...burde kanskje få med meg et mannskap her... :confused:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Om vinden blåser min vei i sommer og solen står høyt på himmelen kan det se ut til at jeg kan komme innom på fredag - på vei hjem etter en uke i båt i Sandefjordstraktene. De to siste årene har ambisjonene vært til stede, men det har ikke villet seg. Vi får se om lykken står oss bi i år.

Link to post
Share on other sites

Som jeg skerv i inlegget over. hvis allt går bra!!!

det gjorde det IKKE

 

Leste om hjula dine.....kjipt. Kanskje det er et "sign" på at du ikke skal kjøpe nettopp denne båten????

 

 

Ihvertfall så er alle velkomne til Hortenstreffet....om du har stor båt, liten båt, seilbåt, trebåt, stålbåt, appelsinbåt eller kanskje er uten båt...da er det muligheter for overnatting 20 meter fra treffstedet på Eiken pensjonat ,men bestill rom på forhånd direkte på Eiken. Her er som vanlig meget god mat.

 

Mvh Jørgen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...