Jump to content

Hortenstreffet 2007


Astor

Recommended Posts

Jo, men gjelder det kun den aktuelle brua, eller er det seilingshøyden i hele kanalen? Er vel tre bruer så vidt jeg husker

Skal være like høye alle sammen, har vært det i alle år . Men det er grunt og kansje en sykkel eller to i veien som du ikke ser men hører vis den er der . Men en 21 fot HB snekke går fint der og Huwa 27 , det er dem jeg kom på nu..ø

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Ikke at det gjelder spesielt for meg, men hvordan blir det med denne frokostbuffen og sånn da?

og toaletter for de som ikke har det ombord?

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Hvor mye bryggeplass er det der da ?
oversikt.jpg

Det er egentlig ikke så mye bryggeplass der. Hvis du ser på bildet: Det er omtrent fra den hvite bilen og sydover, på nordsiden er det faste plasser. Men dette er helgen etter Ferderen, så det ligger kanskje en del flytebrygger ute ennå. Det ligger nok mere i le (enn Eiken), bare det ikke blåser fra nord.

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Det ligger igjen brygger fra Færdern når vi ankommer. Det har Horten Havnevesen garantert. Vi kan trolig låne toalettet på Marinemuseet når det holder åpent. Ellers må vi klaare oss med det vi har ombord, som ellers i sesongen. Vi drar ikke på oss omkostninger ved å leie toalett med tømming.

 

Vi kommer tilbake med mer info etter hvert. Det viktigste var nå å få en kontrakt med Horten Havnevesen for området, som gjelder fem år fram i tid.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg vil gjerne få inntrodusere Gerhard som nytt medlem i treffkomiteen. :flag:

 

 

Fint at du blir med oss.

 

For dere som har vært på de foregående treffene kjenner Gerhard som det alltid tålodige som instruerer oss i spleisingens hellige kunst.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

men hvordan blir det med denne frokostbuffen og sånn da?

Da må folk lage selv , eller ta en liten bytur vil jeg tippe . Sånn jeg forstod det på Camilla så var det vel ikke det helt store trykket på den frokosten , men det har vi da ikke noe av iår . Drøye 10 minutter så er du i by'n , og der er det endel å velge i .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Hei alle sammen. Da nærmer det seg både utsett, sommer og Baatplassentreff i Horten. Treffsiden (linken under) er nå oppdatert. Her kan dere se at treffstedet er flyttet til sykehusbrygga (se kartskisse).

 

Påmeldinger kan gjøres her i tråden og er selvfølgelig ikke bindende men vi ønsker en indikasjon på hvem som kommer og hvor mange. Man kan gjerne opplyse om båtens størrelse og om det er med barn og event barnas alder. (Dette for at andre barn kanskje det finner det interessant og bli med uten å kjede seg).

 

Vel møtt.

 

Jørg-1

Link to post
Share on other sites

Til info så falt et stort tre over kanalen i vinter, og deler av treet ligger der fremdeles. Det ligger på nordsiden (mot Sykehusbrygga) av den lille gangbrua, så se deg godt for dersom du velger kanalveien. Treet er synlig fra gangbrua...

 

 

(Ojj!!! Jeg fikk en stripe til!)

Redigert av Kosmix (see edit history)

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Det går sikkert bra Merete. Tenk bare på når herskapet drar til Koster..........

 

Ja tenk på det du! Da blir det uke etter uke med... gressklipping og plantevanning? hehe...

Men da sier jeg til pappa at du har sagt jeg kan ha overnattingsgjester mens de er på Hortentreffet. Tusen takk du! :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...