Jump to content

Hortenstreffet 2007


Astor

Recommended Posts

Ihvertfall så er alle velkomne til Hortenstreffet....om du har stor båt, liten båt, seilbåt, trebåt, stålbåt, appelsinbåt

Mvh Jørgen

 

Eller som før , vis noen vil av en eller annen grunn . Så kan jeg fixe det slik at folk kan ligge med båten sin i hjemmehavna mi .Det er jo kun 5 minutter å gå til treffet .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Heisan glade Horten-treffere,

Astor var innom kontoret forleden og brukte opp et par timer av min dyrebare tid :discuss: Den eneste måten å bli kvitt ham på var å gi ham skriftelig garanti for at jeg kommer på treffet! *puh* Hvis lykken står meg, styrkvinnen og skipshunden bi så kommer vi!

Hilsen Syvert :flag:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Astor var innom kontoret forleden og brukte opp et par timer av min dyrebare tid :discuss:

Å lytte til og diskutere medlemmene er vel ikke "å bruke opp dyrbar tid"... :wink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kan et Astor-dokument være tilstrekkelig til å få godkjent direktoratets egen:

 

".... har disponert og regelmessig brukt ...."

 

båt i en peiode over misnt 3 år.-?

 

 

Jeg synes det vil være flott om Astor stiller seg til disposisjon for å garantere at andre båtførere tilfredsstiller 3-års regelen.

 

Er det noen som motsetter seg dette?

 

Dersom Astor tjener for mye pemger på dette, er det sikert noen som kan håndtere den delen av avtalen.

Link to post
Share on other sites

Dere får meg til å gjøre mye rart, folkens. :cheers:

 

Syvert og jeg har en passiar en gang i mellom og diskuterer båt, KNBF og Baatplassen. Alltid like hyggelig.

 

Når det gjelder erklæringen til D5L vedr. bruk av stor båt over 3 år fikk jeg havnesjefen i Sætre båtforening til å undertegne. Dermed er helseattesten og erklæringen i boks. Det som gjenstår nå er siste eksamen i Stavanger. Uansett hvordan det går så har vi hatt en hyggelig tid sammen i gruppa og ikke minst i Stavanger. Og godt med påfyll i topplokket er det også blitt.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Heira..............tja, rederinnen har ikke tilgitt meg hjemturen fra i fjor ennå men skal gjøre det beste for å komme på treffet. Melder på båt med skipper så langt. :flag:

 

Mvh

Heira

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Link to post
Share on other sites

Å lytte til og diskutere medlemmene er vel ikke "å bruke opp dyrbar tid"... :wink:

Sydvesten da! :eek: Hvor har du gjort av den humoristiske sansen din? Dette var jo bare en gemmenschlig fleip! Er det noe jeg virkelig setter pris på i denne jobben så er det å snakke med medlemmer :smash: Akkurat det vet Astor kanskje bedre enn de fleste. Og han vet også å sette pris på en fleip! Det gjør jeg også. Det er så fordømrade slitsomt å være så tilknappa seriøs hele tiden. Derfor! Håper du tilgir meg?

Hilsen Syvert :sailing:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Sydvesten da! :eek: Hvor har du gjort av den humoristiske sansen din?

Den var i det opprinnelige innlegget.... også :wink::wink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Er komiteen hurtigarbeidene så blir 2007 treffet i 2017 :wink::wink:

Vi har alltid møtes en gang for å legge slagplan for treffet. Tror vi skal komme i land i år også.

Om treffet skal bli velykket beror først og fremst på treffdeltagerne. :wink:

 

Er været med oss (Det må du ordne Thor!) så satser vi på et alle tiders båtreff for hele familien. :cheers:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Så langt vil vi nok ikke gå. Sørlendiger holder seg til eget treff. Sludd og snø i juni tar vi ikke sjansen på.

 

Spøk til side. Årets treff vil foregå i beste Hortentreff stil.

 

Også i år henstiller vi til treffdeltagerne om å ta med eget instrument til å spille på. Pausemusikken besørges også i år av bla. TINE III. :cheers:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Om vi ikke har hatt sludd og snø på treffet, har vi i hvert fall hatt en aldeles kraftig haglebyge, - glemt det? :wink:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...