Jump to content

Hortenstreffet 2007


Astor

Recommended Posts

. Pausemusikken besørges også i år av bla. TINE III. :cheers:

Da må vi høre med Camille først , har nok innstalert noe overdimosjonert annlegg i nybåten . Men det funker det :cheers:

Neida det går nok bra skal du se , få på litt Gasolin så blir det bra . Må bort og skjekke plassen min di siste åra på treffet , redd det kan bli både smalt å grunt der . Men pytt pytt , det går sæ te .

PS:For første gang er jeg lei å pusse båt , men er vel like blid igjen imårra ...........

 

Tine III

Link to post
Share on other sites

Personlig liker jeg godt mørkeblå T-skorter.

 

Jeg kjøpte 3 stykker i 2006 og de viste oppmerksomhet - ikke minst i Tyskland.

 

Vil dere vurdere en annen farge i år - eller er mørkeblå valgt for all fremtid?

 

I så fall kan det være greit at dere har et emblem med:

 

" Hortenstreffet 20?? "

Link to post
Share on other sites

Vi skal snart ha treffmøte. Da skal vi ta opp dette med skjorter. Salget i fjor var ikke all verden, men de som kjøpte var MEGET fornøyd. Marineblå er vel fargen for oss båtfolk?

 

Tips til oss i treffkomiteen tar vi mer enn gjerne i mot.

Spleisekurs er allerede foreslått.

 

Treffet i år er det tredje i serien. Vi har lett for å havne i et spor som er vel oppløyd. 7Når kvelden kommer blir det grilling og kos på land. Mange ønsker å holde kontakten og dermed sitte å prate ut i de små timer.

 

Bao vil også i år ha med seg fine toner som vi alle satte pris på i fjor etter grillinga.

 

Måtte værgudene være med oss. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Om vi ikke har hatt sludd og snø på treffet, har vi i hvert fall hatt en aldeles kraftig haglebyge, - glemt det? :wink:

 

Lars H.

 

 

Ja...og hvem klappet til kai på treffet samtidig med denne bygen da??????

 

Vedrørende musikk så har jeg nå lappet sekkepipen min...etter at det ble skutt hull i den på Verdens ende i juni 2005 ved 5 tiden om morgenen. Jeg har i år laget en kompressor slik at denne kan lage lyd uavbrutt fra fredag til søndag på Hortentreffet....og jeg er :diving:

Link to post
Share on other sites

Tror det er skjorter, med innbygd BH. Samtidig som skjorta kan dras over knær og helst under beina;-) i sittende stilling... :lol::lol::lol::lol:

 

Ærlig talt gutter!!! enten så er dere single eller så bor dere hjemme hos mor enda!

kanskje på tide å flytte ut å finne seg ei dame!

Dame t-skjorter er formsydde skjorter med innsving i livet.

Link to post
Share on other sites

Et trekkplaster vil kanskje være en avtale om gode priser på diesel?

Lar dette seg gjøre ?

Skal ikke være noe problem å få den prisen jeg har ,ifjor tok vi båten til REM bort i hjemmehavna mi og fylte opp . Har stort sett grei pris på liter'n , nå ligger den på 6.50- . Ikke ille det , men hva den er til treffe er jo ikke godt å si . Men diesel fixer vi vil jeg tru .........

 

Tine III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...