Astor Svart 3.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Lars H. skrev: Om vi ikke har hatt sludd og snø på treffet, har vi i hvert fall hatt en aldeles kraftig haglebyge, - glemt det? Lars H. Forsøkt å fortenge det, Lars! Vi hadde da i alle fall varmen. Både innvendig og utvendig. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
nimbuster Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Skipper med mannskap på 1 kommer på treffet i den nye farkosten vår, en Spirit 360. Vi gleder oss til å treffe alle båtfrelste fra baatplassen, alle som jeg har hatt en dialog med og alle andre jeg mer enn gjerne kommer i dialog med. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Astor skrev: . Pausemusikken besørges også i år av bla. TINE III. Da må vi høre med Camille først , har nok innstalert noe overdimosjonert annlegg i nybåten . Men det funker det Neida det går nok bra skal du se , få på litt Gasolin så blir det bra . Må bort og skjekke plassen min di siste åra på treffet , redd det kan bli både smalt å grunt der . Men pytt pytt , det går sæ te . PS:For første gang er jeg lei å pusse båt , men er vel like blid igjen imårra ........... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
roaldbj Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Personlig liker jeg godt mørkeblå T-skorter. Jeg kjøpte 3 stykker i 2006 og de viste oppmerksomhet - ikke minst i Tyskland. Vil dere vurdere en annen farge i år - eller er mørkeblå valgt for all fremtid? I så fall kan det være greit at dere har et emblem med: " Hortenstreffet 20?? " Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Vi skal snart ha treffmøte. Da skal vi ta opp dette med skjorter. Salget i fjor var ikke all verden, men de som kjøpte var MEGET fornøyd. Marineblå er vel fargen for oss båtfolk? Tips til oss i treffkomiteen tar vi mer enn gjerne i mot. Spleisekurs er allerede foreslått. Treffet i år er det tredje i serien. Vi har lett for å havne i et spor som er vel oppløyd. 7Når kvelden kommer blir det grilling og kos på land. Mange ønsker å holde kontakten og dermed sitte å prate ut i de små timer. Bao vil også i år ha med seg fine toner som vi alle satte pris på i fjor etter grillinga. Måtte værgudene være med oss. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jorg-1 Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Lars H. skrev: Om vi ikke har hatt sludd og snø på treffet, har vi i hvert fall hatt en aldeles kraftig haglebyge, - glemt det? Lars H. Ja...og hvem klappet til kai på treffet samtidig med denne bygen da?????? Vedrørende musikk så har jeg nå lappet sekkepipen min...etter at det ble skutt hull i den på Verdens ende i juni 2005 ved 5 tiden om morgenen. Jeg har i år laget en kompressor slik at denne kan lage lyd uavbrutt fra fredag til søndag på Hortentreffet....og jeg er Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
roaldbj Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Et trekkplaster vil kanskje være en avtale om gode priser på diesel? Lar dette seg gjøre ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 roaldbj skrev: Et trekkplaster vil kanskje være en avtale om gode priser på diesel? Lar dette seg gjøre ? Notert Inge Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 roaldbj skrev: Et trekkplaster vil kanskje være en avtale om gode priser på diesel? Lar dette seg gjøre ? diesel..... hade vart bedre med en god pris på noe annet flytande.......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
At-le Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Forslag om T-skjorter: hvorfor ikke samme farve sin vimpel baatplassen t-skjorter? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Dama lurer på om dere har såkalte "jente" t-skjorter... eller om det bare er vanlige herre t-skjorter... kan noen legge ut bilde av de skjortene som ble solgt i fjor? Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Zikk Zakk skrev: Dama lurer på om dere har såkalte "jente" t-skjorter... eller om det bare er vanlige herre t-skjorter...kan noen legge ut bilde av de skjortene som ble solgt i fjor? Hva er en jente t-skjorte? T-skjorte med "knær"? Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Tror det er skjorter, med innbygd BH. Samtidig som skjorta kan dras over knær og helst under beina;-) i sittende stilling... Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 litt peiling skrev: Tror det er skjorter, med innbygd BH. Samtidig som skjorta kan dras over knær og helst under beina;-) i sittende stilling... Ærlig talt gutter!!! enten så er dere single eller så bor dere hjemme hos mor enda! kanskje på tide å flytte ut å finne seg ei dame! Dame t-skjorter er formsydde skjorter med innsving i livet. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 roaldbj skrev: Et trekkplaster vil kanskje være en avtale om gode priser på diesel?Lar dette seg gjøre ? Skal ikke være noe problem å få den prisen jeg har ,ifjor tok vi båten til REM bort i hjemmehavna mi og fylte opp . Har stort sett grei pris på liter'n , nå ligger den på 6.50- . Ikke ille det , men hva den er til treffe er jo ikke godt å si . Men diesel fixer vi vil jeg tru ......... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Slagskibet Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Da kommer jeg med skåltom tank Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 (redigert) Hvis vi går for skjorter i år, blir det T-skjorter som i fjor. Helt vanlige T-skjorter med BP-emblem og Hortentreffet 2007 påtrykt. Marineblå. Dette for å få ned prisen. Vi satt igjen med litt for mange skjorter i fjor. Redigert 4.Mars.2007 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
mettekl Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Hei hei alle sammen1 Har nettopp finni båtplassens side på nettet, og den er kjempefin! Så dette treffet vil vi gjerne være med på, 2 voksne og en boxrador og en Saga25 hilsen Mette og Pål Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Dere er nå på listen, mettekl! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Daffy Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Astor skrev: Vi satt igjen med litt for mange skjorter i fjor.Det var vel fordi det var så mange som ikke kom (pga været)Hadde inntrykk av at de fleste hadde kjøpt t-skjorter jeg... Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Zikk Zakk Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 (redigert) Astor skrev: Vi satt igjen med litt for mange skjorter i fjor. En tanke er kanskje å droppe årstallet, slik at de kan selges i år og til neste år osv... da blir det i hvertfall ikke noe svinn eller ett stort tap. Redigert 4.Mars.2007 av Zikk Zakk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Zikk Zakk skrev: En tanke er kanskje å droppe årstallet, slik at de kan selges i år og til neste år osv...da blir det i hvertfall ikke noe svinn eller ett stort tap. Tar din ide med på treffmøte. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Zikk Zakk Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 En annen ting jeg lurte på, koster det noe å være med? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 5.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2007 Zikk Zakk skrev: En annen ting jeg lurte på, koster det noe å være med? Det er treffavgift på 100,- pr. båt som inkl. ladestrøm (for de med bryggeplass). Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Jorg-1 Svart 5.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2007 Zikk Zakk skrev: En annen ting jeg lurte på, koster det noe å være med? Ja...det er en havneavgift som går til drift av Baatplassen.no schamt en ankerdram til alle i havnekomiteen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.