hifo Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 de to flotteste bildene jeg har sett på bp... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Intruder Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Litt dårlige mob bilder.. Sognefjorden på vinteren, kan være fin da og Her er et fra i høst... Intruder Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Enig i at dette er litt spesielt bilde. Det hadde vært interessant å få opplysninger om hvordan og hvor det er tatt og etterbehanding for en som ikke et fotokyndig. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Mange flotte bilder. Men jeg lurer på følgde: Opphavsretten til bilden..er det BP eller den som legger ut bildene sin? Jeg tenker på om jeg eller andre for lyst til å bruke et bilde, hvem skal spørres om lov? Noen som vet det sikkert? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Opphavsretten til bilden..er det BP eller den som legger ut bildene sin? Svaret finner du nederst på siden: Tekst og bilder kan kun benyttes etter skriftlig tillatelse fra medlemmet som har publisert det. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Takk, du vet hva en først blir blind på-- Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Her er et bilde jeg liker fra sommeren 08. Bilde er tatt på en av holmene på innsiden av Jerkholmen. (ser Jerholmen i bakgrunnen) Dette var en nydelig kveld. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
blur Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 (redigert) Enig i at dette er litt spesielt bilde. Det hadde vært interessant å få opplysninger om hvordan og hvor det er tatt og etterbehanding for en som ikke et fotokyndig. Den är tagen i Långedrag utanför Göteborg en kväll sent i september förra året. Det enda som är gjort i efterbehandling är att öka exponeringen lite grann i nederdelen av bilden, då både land och båt blir väldigt mörka när man har rätt exponering på himlen.. Utrustning var en Canon EOS 40D + EF 300mm f/2.8L IS USM. ISO 100, f4, 1/125. Det handlar mer om att välja rätt tidpunkt, än utrustning och efterbehandling. Redigert 28.Mars.2009 av blur (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Her er et bilde jeg tok istad når jeg lufta bikkja. Noen som ser hvor det er? Mvh Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
moosewine Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Kleuva? løpet til Nidelva ut mellom Hisøy og Gjervoldsøy? Sitér dette innlegget . Link to post
Hombrè Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Snart er vi der igjen! Sitér dette innlegget Nå med både Båtførerbevis og SRC sertifikat! Link to post
Kosmix Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 EF 300mm f/2.8L Ja, dét åpner for muligheter! Hva kosta mest? Objektivet eller båten? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
blur Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 (redigert) Tatt i dagens gråvær Redigert 3.April.2009 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
JoachimogMalene Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Kleuva? løpet til Nidelva ut mellom Hisøy og Gjervoldsøy? Står på Jessøya også er det Hove i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Dieselboy Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 (redigert) Utsikten min ved 14 tiden i ettermiddag. På tur ut Harstad havn, Stagnesløkta til STB. Bilferga MF Virak (vises så vidt midt i bildet) , trafikkerer mellom Harstad og Rolløya. Rolla til høyre i bildet. Begge bilder tatt med mobilkamera. Redigert 4.April.2009 av Dieselboy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Her er noen bilder fra første langtur med båtene, jeg i Hydromarin 6020, og en kamerat i en 5830. Turen fra inderst i Hafrsfjord rundt Tungenes og inn til Nesvik ved Hjelmeland gikk på halvannen time... Moloen tilhører mine svigerforeldre, og jeg og min kones svoger har stått for bryggebyggingen... Vi reiste inn på lørdags formiddag, og jeg dro hjem tidlig søndag morgen, for å få en Yamarin til å se noen år nyere ut ... En eldre baby-blå Yamarin står klar i boksen, klar for "ansikts-løftet"... Og etter operasjonen ser pasienten mye yngre ut . Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
bluemarlin Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Denne nyskjerrige karen surret rundt båten min i en halvtimes tid i fjor høst når jeg og en kollega var ute for å fiske på yttersia av Vengsøya i Troms. Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
Pro Open Svart 14.April.2009 Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Jeg har lastet opp et lite utvalg bilder fra forrige sesong på min nettside. Nettsiden har også noen fototips hvis noen er interessert i å forbedre fotokunnskapene i forkant av en ny sesong med mange fine motiver. Sitér dette innlegget Link to post
amanda_3 Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Et lite trebåt treff ved søndre Lauer Fanny, Amanda og Fosna Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 (redigert) Dette ble tatt i dag etter at overbygget var ferdig polert Redigert 22.April.2009 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Her er et bilde jeg liker fra sommeren 08.Bilde er tatt på en av holmene på innsiden av Jerkholmen. (ser Jerholmen i bakgrunnen) Dette var en nydelig kveld. Hvor har du gjort av kalesja di???? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
27 knop Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 (redigert) Ut Lysefjorden, tatt rett ved Geitaneset, hvor basehopperne lander. Fra i fjor sommer......mmmm, sommer....... Redigert 22.April.2009 av 27 knop (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Ut Lysefjorden, Til venstre i bildet ser vi Tide - ferja "Utstein" som går som turistfjerje fra Stavanger og inn hele lysefjorden. Turen er guidet og går innom flere spennende plasser. I Lyseboten kan en ta buss over fjellet tilbake til Stavanger. En kan også ha privatbil på tursitferja. En kjekk tur alle nordmenn burde oppleve.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.