Jump to content

Båtbilder


C-marine

Recommended Posts

Nå vet ikke jeg om c-marine, og dal-z, har fedre her inne.. :lol:

Er vel kanskje andre som er like unge som de 2 her også :wink:

 

Jo jo. Nå er mine 17 ( hun er det uansett for sent å oppdra.. Jeg kun veilleder nå.) 5,2,og 9 mnd. Så jeg er rimelig trygg at mine ikke er her.... Han på 5 mangler enda litt på leseferdighetene :lol::lol:

 

Og til alle dere andre som er unge ( Her inne har jeg på følelsen at de unge er mye mer veloppdragene en hva jeg var) Ikke prøv dette hjemme......... :lol::lol:

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Noen som kjenner seg igjen her?

Bildet ble tatt med mobil kamera på vei vest over med båte i fjor sommer.

Gikk igjennom 2 trange passasjer rundt Kragerø (tror jeg det var), på vei sør-over. Veldig flott opplevelse!

 

viggen.jpg

 

Kan vel legge til andre siden av sundet. :)

 

viggen2.jpg

Redigert av Bützfleth (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Noen som kjenner seg igjen her?

Kreppa......

 

veldi fint stelle......gick igenom i somras :smiley:

 

bare synd att det er tillatt o bygge nye stygge hus "i vilken stil du vill".......

(bare min enkle mening......., eller vad det er Sydvesten legger til i sine inlegg!)

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Kreppa......

 

veldi fint stelle......gick igenom i somras :smiley:

 

bare synd att det er tillatt o bygge nye stygge hus "i vilken stil du vill".......

(bare min enkle mening......., eller vad det er Sydvesten legger til i sine inlegg!)

 

Interessant at du nevner det...

 

viggen3.jpg

Link to post
Share on other sites

Et par bilder fra en tur i februar 07. Turen gikk fra Hardanger til Horten.... Sletta, Boknefjorden og Jærens rev var heftig.. Jeg er glad jeg har dobble forfilter med skiftekran så jeg kan bytte filter i fart!

 

Jærens rev. Rir på en 6 meter bølge som kommer skrått inn bakfra... bildet er tatt rett før toppen av bølgen:

1525206_img.jpg

 

Rett før Lista fyr:

1525207_img.jpg

 

Passerer Lindesnes:

1525208_img.jpg

 

Værfast i Risør...7 minus. Forøkte å gå ut nord men måtte gi opp pga krapp sjø og vann som frøs på båten:

baltic.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...