Jump to content

Båtbilder


C-marine

Recommended Posts

og om du nå gjør slikt: img_4299.jpg så blir bildet i inlegget

(gult 4kant ikon) hold musen over så "sett inn bilde", lim inn linken på ditt opplasta bilde.

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

...Ble det tatt slik eller er det "ordnet" i etterkant..?

 

He-he!

Neida, ikke noe "juks" eller etterbearbeiding her. Tok en hel serie (bortimot 30 stk) med bilder da jeg møtte "Kan Jiff" ute på Lera 11. oktober 2003. Klar høstluft og stor kontrast med mye blått ....

Bl.a. dette....:

paa_kryss_1011_27.jpg

 

..og dette...

20031011_32.jpg

 

...og sølv i motlyset. Solen forholdsvis lav over horisonten. Fikk 3 stk i motlys - et av de ble bra rent komposisjons-messig.

 

Må ha flaks av og til...

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

...men vad er det hun har bak rodret......vindroder?! kan ikke se på bilden......??

Korrekt observert, Gunga! :yesnod: Vindror...

 

servopendolum1.jpg

 

...av Servopendulum-typen (??)

 

Her observert tidligere på sommeren, på Bohuslänskysten:

servopendolum3.jpg

 

...er der Aries Vane?

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Colin Arche-skøyta "Kan Jiff" (merkelig navn, spør du meg....?) i fin driv, på vei ut til Lera:

Kan_Jiff_i_fin_driv.jpg

 

Forresten. Hvis noen av dere er glad i slike skuter - Møt opp på Lera (nedenfor Fredrikstad) for å overvære vårens vakreste eventyr - Pinsesamlingen av seilskuter fra Isegran nedover Østerelva, ut Kjøkøysundet og ut på Lera. Der har de en uhøytidelg liten regatta, før de samles i Fredagshølet. Dette gjentar seg hvert år!

 

:seeya:

 

 

Det skal visst være en gammel, spesiell historie bak det navnet. Hver og en av bokstavene står for noe, hvis jeg ikke husker feil tror jeg hvertfall den siste f`en var et mindre pent ord man kan benytte hvis man f.eks slipper dreggen på foten eller hvis FFK taper en kamp :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...