Jump to content

Båtbilder


C-marine

Recommended Posts

det der jeg mente . husket bare feil navn.. glemsk jeg. er litt for mange øyer i kragerø :-) lå der i sommer ..innkjøringen er mildest talt smal og brua var to cm over bøylen min. subbet litt i tresidene der når jeg møtte båt . bildet ditt er tatt mot kragerø ikke sant=?

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Begyner å få godfølelsen igjen når jeg ser så mange flotte bilder.

 

Til Kalle kuling, det var bra du lærte deg å sette inn bilder for du har mange flotte motiver.

 

Dette bildet er fra Vassholmarna utenfor Grunnsund i Bohuslen.

Bildet er tatt i 2006 som var en knallsommer samenlignet med 07

 

img_1592.jpg

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

det der jeg mente . husket bare feil navn.. glemsk jeg. er litt for mange øyer i kragerø :-) lå der i sommer ..innkjøringen er mildest talt smal og brua var to cm over bøylen min. subbet litt i tresidene der når jeg møtte båt . bildet ditt er tatt mot kragerø ikke sant=?

 

Bildet er tatt mot Kragerø, ja. I min ungdom så var det en aldri så liten utfordring å kjøre gjennom det sundet i full fart om natta! :eek: Det var faktisk før de satte opp de "gjerdene" på hver side på det trangeste og da virket det som det var bedre plass der. Største båt jeg har gjort det med var en Fjord 21 - dæven det var tider det (rundt 1970). Hadde ikke turt å gjøre det samme idag og hvis jeg hadde sett mine barn gjøre noe sånt så hadde jeg kaldkvælt dem!

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

I min ungdom så var det en aldri så liten utfordring å kjøre gjennom det sundet i full fart om natta!

Min onkel redda livet på noen som det gikk galt for en natt for mange år siden. Han bodde på en gård på styrbord side rett etter der bildet er tatt. (Stenklev?)

Link to post
Share on other sites

Her har vi den "nye" gangbrua over vesterælva, Fredrikstad.

Mye følk på vei te`stadjon... :flag:

 

 

img_2738.jpg

 

 

Bildet er tatt 29/4-07.

 

Takk for det , W-945.(det blir vel et og annet bilde som blir ok, hvis man tar mange)

Flott bilde du hadde også, fra Vassholmarna. Meget fin sommer det, ja...

 

 

Hilsen Kalle.

Link to post
Share on other sites

Bildet er tatt mot Kragerø, ja. I min ungdom så var det en aldri så liten utfordring å kjøre gjennom det sundet i full fart om natta! :eek: Det var faktisk før de satte opp de "gjerdene" på hver side på det trangeste og da virket det som det var bedre plass der. Største båt jeg har gjort det med var en Fjord 21 - dæven det var tider det (rundt 1970). Hadde ikke turt å gjøre det samme idag og hvis jeg hadde sett mine barn gjøre noe sånt så hadde jeg kaldkvælt dem!

 

:sailing:

 

:lol::lol: Vi også, men med en 10 fot With med 25HK..( Og litt senere en 1970 men ikke mye ) Kaldkvælt er jo et fantastisk utrykk da Mouche :lol::lol: Var sist innom Eidskilen i fjor sommer. Har sommersted på Krikken siden :yesnod:

 

Mvh

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Jeg har vel også kjørt igjennom der i rundt 25knop med 12 fots with med 25hk på. Det merkelige er at det var kun spennende/morsomt og ikke skummelt! Kanskje en bekreftelse på at man var ung, dum og kanskje ikke helt alkoholfri? :rolleyes:

 

Møte en annen båt? Nei, det var det ikke plass til så det fikk bære eller briste!

 

Håper ikke mine barn leser noe av dette! :cool:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

med all respekt , det dere gjorde er galskap.. tenk å møte en fam på 4 i jolle i den kanalen? . bare så det er sagt , så har jeg gjort værre ting selv i min ungdom :-( . men galskap er det like vel. godt man blir "litt" eldre etterhvert.

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

med all respekt , det dere gjorde er galskap.. tenk å møte en fam på 4 i jolle i den kanalen? . bare så det er sagt , så har jeg gjort værre ting selv i min ungdom :-( . men galskap er det like vel. godt man blir "litt" eldre etterhvert.

 

 

Uten tvil.. hadde gitt mine unger husarrest til de ble 30 hvis de hadde gjort noe lignende. Men mine foreldre visste selvfølgelig ikke hva vi gjorde da.

Utenom en gang da jeg kjørte på noen bøyetau i 30 knop.. motoren hoppet opp og brakk et par småbein i handa...Måtte fortelle hvor dette var.. . var igang et par dager etter med venstrehåndskjøring :wink: Som skrevet her før. Bra barna våre ikke leser dette :yesnod:

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

*snip* Bra barna våre ikke leser dette :yesnod:

 

Mvh

 

Pjolter

 

Nå vet ikke jeg om c-marine, og dal-z, har fedre her inne.. :lol:

Er vel kanskje andre som er like unge som de 2 her også :wink:

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...