Seilaren Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Motoren holder vell ikke lengre enn til Aksdal Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Så på de rette dagene er jeg halt klar til å kjøre denne skuten til Vaksdal.. Jøss, tør du det då? Høyres jo ikkje så veldig bra ut at båten lek like mykje uansett vær . Eg har fått strandebarmen ganske tett no, men eg har brukt omtrendt alle triksa som finst, alt i frå smør til mauring til røyrleggarstry. Men det hjelper jo ikkje så veldig når den regnar full av vatn uansett . Men det vart jo fint dette akterdekket ditt. Tenkjer du skrur opp salgsprisen no Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sleipner93 Svart 2.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2007 Tja, det er ikke det fineste akterdekket. Er bare bildet som lyger litt, det ble litt høyt iforhold til dollbordet, men det må vel kanskje pusses ned. Jeg har vært så treg med lakkinga at jeg tror jeg må pusse det ned igjenn å begynne på nytt. Men vil du kjøpe båten for 10.000 visst jeg får den tett? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 5.September.2007 Del på Facebook Svart 5.September.2007 Nja, er jo ganske langt vekke, så frakt vert vel minst like dyrt som sjølve båten. Men viss du får seilaren til å frakte billig så kanskje Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Dekker du mat drivstoff og frakt av meg hjem så skal det gå greit... Men jeg tror ikke det går før til sommeren nå? Kansje juleferien, men det bør være pent vær og lite vind... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Visst det blir salg til Sinten så må vi lage en avtale. Det blir ihvertfall ikke før neste år rundt Mai desverre siden båten er på land til da. Da er forhåpentligvis båten mye tettere og fisker litt på. Men det skulle nok ikke bli så store utgifter visst jeg å Seilaren frakter den opp. Vet ikke hvor langt det er men motoren bruker jo lite drivstoff, litt utgifter til mat og transport hjem så har du fin båt Sinten! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Eg kom på någe smart! Jeg skal jo på tur Nordover mot bergen med seilbåten neste sommer..... Vi kan jo kjøre i lag sleipner!! Hadde egentlig ikke tenkt meg helt til Vaksdal, men ordner Sinten et bedre varm måltid tå kan det gå greit likevell... Men vi skal jo ikke dytte båten på gutten.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 (redigert) Vel. . . Det er jo også en mulghet. Men, tror du ikke det blir litt kjedelig for oss hver i vår egen båt? Må vel ha med mannskap Redigert 6.September.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Jeg har nokav mannsakp..... Du kan jo ta med deg kjøperen. eller en annen som har lyst til å være med... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Får se.. Vi er jo flinke til å prate om kveldene ihvertfall Det som er litt dumt er at du sikkert seiler ifra meg Det er ekstrem stor tvil for at en venn av meg skal få lov til å være med å kjøre en 22fots gammel tresnekke opp til Vaksdal fra Stavanger.. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Det er ekstrem stor tvil for at en venn av meg skal få lov til å være med å kjøre en 22fots gammel tresnekke opp til Vaksdal fra Stavanger.. Det forstår jeg godt. Jeg skal alltid finne en pratsom kar til deg... Vi kan jo kummunisere over VHF.... Men først av alt så må Vaksdølingen finne ut som han vill ha båten. Det er jo strengt tatt han som har siste stemmen her.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Usikkert om det blir VHF i båten men... Walkie Talkie kunne vel fungert? Skal vel ikke så langt bort fra hverandre.. Vaksdølingen som du kaller ham kommer nok innpå senere ikveld han sliter nok med lekser eller noe slikt nå Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Ja det pleier å være noe slikt. Han skal jo få god jobb med god lønn.. (I Vaksdal? ) ånei dette var ikke krangle tåden.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 :lol: :lol: :lol: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Jøss, skal sei det var komt mange innlegg her på eit par timar Angåande lekser så har de heilt rett . Tar på med R1, fysikk, kjemi og IT Men eg trur de kan roe litt ned med å skaffe mannskap til dette seilaset dykkar med det første. No skal eg iallfall fikse opp igjen plastbåten i vinter, og så får eg sjå att til hausten om tida er moden for ny båt då. Og du sleipner er vel ikkje villig til å selge før til våren att, så me får heller ta denne diskusjonen då Men for all del, viss de har lyst å segla strekningen Stavanger - Vaksdal for moro skuld så skal ikkje eg stoppe dykk. Viss dette skjer, så skal eg faktisk ro til Bergen for å møte dykk Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Flott da slipper jeg å beskymre meg for den turen... skal eg faktisk ro til Bergen Nesten grunn nok til å ta den turen... Og jeg som synes S matten er vanskelig... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Som du sier for vi ta diskusjonen til våren. Det er jo en flott motor og en flott båt. Trenger bare litt puss å stell Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Du gir deg ikke nei.... Finnes andre kjøprere også på markedet.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Du gir deg ikke nei.... Finnes andre kjøprere også på markedet.. Jaja, men har stor tro på at Sinten vil gi denne båten et godt liv da! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Tja.. han har jo en tendens til å senke båtene... Beklager, men kunne ikke dy meg... (Jeg har sær humor ) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Så sant, så sant. Bør kanskje invistere i eit par lensepumper snart Din sære humor er tilgitt, du har jo tass alt S-matte Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 For å ikke glemme Bioliogien Sattser mer på Næringslivsøkonomi og Markedsføring og ledelse Sleipner; Vet du at det er trebåtbygger linje på Godalen, noe for deg? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Det blir nok mekanisk på meg, har ikke så gode egenskaper med arbeiding av tre men liker det godt. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Jøss, har du biologi? Det er eit av dei fag eg angrar på at eg ikkje tok. Det er far til biologilæraren som har bygd strandebarmen min nemlig Klart sleipner skal bli båtbyggar . Og så ordnar du rabatt på båtar til meg og seilaren, ikkje sant Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 7.September.2007 Del på Facebook Svart 7.September.2007 Bioligi er ganske kjekt faktisk. Men jeg har en raport som skal leveres om 2 måneder. Den må være lang og god.. Du kan vell snakke litt med den læreren i noen studietimer Og, ja. Jeg tror sleipner må revurdere yrkesvalget. Det er ikke gøy å være mekaniker lengre, teknoligien overtar.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.