Jump to content

Oppussing av trebåt!


Sleipner93

Recommended Posts

Så på de rette dagene er jeg halt klar til å kjøre denne skuten til Vaksdal.. :wink:

Jøss, tør du det då? :eek::lol:

 

Høyres jo ikkje så veldig bra ut at båten lek like mykje uansett vær :wink: . Eg har fått strandebarmen ganske tett no, men eg har brukt omtrendt alle triksa som finst, alt i frå smør til mauring til røyrleggarstry. Men det hjelper jo ikkje så veldig når den regnar full av vatn uansett :rolleyes: .

 

Men det vart jo fint dette akterdekket ditt. :yesnod: Tenkjer du skrur opp salgsprisen no :lol:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Tja, det er ikke det fineste akterdekket. Er bare bildet som lyger litt, det ble litt høyt iforhold til dollbordet, men det må vel kanskje pusses ned. Jeg har vært så treg med lakkinga at jeg tror jeg må pusse det ned igjenn å begynne på nytt.

 

Men vil du kjøpe båten for 10.000 visst jeg får den tett? :smiley:

Link to post
Share on other sites

Visst det blir salg til Sinten så må vi lage en avtale. Det blir ihvertfall ikke før neste år rundt Mai desverre siden båten er på land til da. Da er forhåpentligvis båten mye tettere og fisker litt på. Men det skulle nok ikke bli så store utgifter visst jeg å Seilaren frakter den opp. Vet ikke hvor langt det er men motoren bruker jo lite drivstoff, litt utgifter til mat og transport hjem så har du fin båt Sinten! :wink:

Link to post
Share on other sites

Eg kom på någe smart! :cool:

 

Jeg skal jo på tur Nordover mot bergen med seilbåten neste sommer.....

Vi kan jo kjøre i lag sleipner!! Hadde egentlig ikke tenkt meg helt til Vaksdal, men ordner Sinten et bedre varm måltid tå kan det gå greit likevell... :flag::lol::lol:

 

Men vi skal jo ikke dytte båten på gutten.. :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Det er ekstrem stor tvil for at en venn av meg skal få lov til å være med å kjøre en 22fots gammel tresnekke opp til Vaksdal fra Stavanger.. :lol:

 

Det forstår jeg godt. Jeg skal alltid finne en pratsom kar til deg... :lol:

 

Vi kan jo kummunisere over VHF....

 

Men først av alt så må Vaksdølingen finne ut som han vill ha båten. Det er jo strengt tatt han som har siste stemmen her.... :rolleyes:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jøss, skal sei det var komt mange innlegg her på eit par timar :eek:

 

Angåande lekser så har de heilt rett :lol: . Tar på med R1, fysikk, kjemi og IT :rolleyes:

 

Men eg trur de kan roe litt ned med å skaffe mannskap til dette seilaset dykkar med det første. No skal eg iallfall fikse opp igjen plastbåten i vinter, og så får eg sjå att til hausten om tida er moden for ny båt då. Og du sleipner er vel ikkje villig til å selge før til våren att, så me får heller ta denne diskusjonen då :wink:

 

Men for all del, viss de har lyst å segla strekningen Stavanger - Vaksdal for moro skuld så skal ikkje eg stoppe dykk. :wink: Viss dette skjer, så skal eg faktisk ro til Bergen for å møte dykk :lol:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Jøss, har du biologi? Det er eit av dei fag eg angrar på at eg ikkje tok. Det er far til biologilæraren som har bygd strandebarmen min nemlig :wink:

 

Klart sleipner skal bli båtbyggar :flag: . Og så ordnar du rabatt på båtar til meg og seilaren, ikkje sant :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Bioligi er ganske kjekt faktisk. Men jeg har en raport som skal leveres om 2 måneder. Den må være lang og god.. :cryin:

Du kan vell snakke litt med den læreren i noen studietimer :wink:

 

Og, ja. Jeg tror sleipner må revurdere yrkesvalget. Det er ikke gøy å være mekaniker lengre, teknoligien overtar....

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...